iniestagram Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Entourage. Enig med Mr. Bacon over her. Cyph, du kan ikke uttale deg om The Wire etter 1 sesong. Se resten, den blir bare bedre og bedre. Jeg har ikke sett TP, men man skal ikke se bort ifra at du får deg en ny favorittserie om du ser ferdig Wire! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Den tidligere presidenten av Hells Angels' avdeling i New York, Chuck Zito, har gjennom et søksmål gått i krigen med det amerikanske kabelselskapet FX. Endret 16. juni 2010 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sjekk den urlen en gang til er du grei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tror nok Chuck Zito roper litt for høyt. Han har hatt en tendens til å "lyve". Samme fyren som skrøyt om å ha slått ned Jean claude Van Damme på en bar, hos Howard Stern uten at det noen gang ble bekreftet. Alikevel skrøyt han om det når han var på Howard Stern i fjor en gang. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ang. TV-serier som går i sommer: Lie To Me! For de som ikke har sett det så anbefales det på det sterkeste. Tim Roth i hovedrollen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Styr unna det, og heller se de gode kvalitetseriene som kommer tilbake nå som True Blood, Rescue Me og Entourage! Rescue Me starter igjen om akkurat 2 uker. Å Entourage om ca. 11 dager. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så det er ikke kvalitetsserie? Hvorfor? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ang. TV-serier som går i sommer: Lie To Me! For de som ikke har sett det så anbefales det på det sterkeste. Tim Roth i hovedrollen. Second på denne. Konge serie! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 @aunmar: Det er ikke sommer uten Pacific Blue. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Tenkte jeg skulle starte med Twin Peaks ikveld. Er det den orginale piloten eller den alternative internasjonale piloten man skal se? edit: Helt enig Jørgen SG, sommeren er ikke den samme uten. Endret 17. juni 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sjekk den urlen en gang til er du grei. http://www.kjendis.no/2010/06/16/kjendis/tv_og_medier/tv_2/sons_of_anarchy/hells_angels/12158678/ Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Et interressant program for Simpsons-fans på Viasat 4 i kveld kl. 19.00: The Simpsons: Celebrity Friends Programmet hyller Simpsons 20-årsjubileum. Ricky Gervais er forteller og vi møter kjendiser som Simon Cowell og Hugh Hefner som har vært gjester på den populære serien. Vi får også vite hvilken stjerne som har takket nei til å være med på en episode. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Finnes det noen sider som lar meg streame serier ? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 @aunmar: Det er ikke sommer uten Pacific Blue. edit: Helt enig Jørgen SG, sommeren er ikke den samme uten. Helt enig. Herlig serie. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Irriterer meg at jeg glømte det helt vekk at det begynte denne uken Må nok få kjøpt meg de sesongene som er gitt ut på dvd snart. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nettopp ferdig med ses 1 av HBO's Treme. Kvalitet, men kan bli litt mykje jazz i lengden... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Sitter her og ser på Community. Fantastisk morsomt, føler det er litt som The Office hvor man slipper latteren i bakgrunnen hele tiden. Har sett det går søndags natt på tv 3. Endret 22. juni 2010 av Cortese Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nettopp ferdig med ses 1 av HBO's Treme. Kvalitet, men kan bli litt mykje jazz i lengden... Jeg syns ikke det ble plagsomt i det hele tatt, men det kan nok variere fra person til person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå