Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det finnes ingen serie i hele verden som er bedre enn Twin Peaks. Overbevis meg, og jeg selger sjela mi. God fucking damn. Tenkte faktisk jeg skulle begynne å se på den denne uken. Hva er det som er så bra med serien? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg vil si at mystikken og atmosfæren er noe av det som gjør 'Twin Peaks' så bra. Også har den så mange fantastiske karakterer. Endret 15. juni 2010 av Glutar Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det finnes ingen serie i hele verden som er bedre enn Twin Peaks. Overbevis meg, og jeg selger sjela mi. God fucking damn. Uten å ha sett Twin Peaks topper helt klart The Wire lista mi. Tok meg vel 1 sesong før jeg blei hekta, men herrejesus så bra den ble da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 The Wire er bra, men fortsatt ikke bedre (har dessverre kun sett den første sesongen…). TP er legendarisk. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sopranos og Wire overgår TP lett. 1 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg velger også og sette Sopranos over TP. OZ også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Doctor Who går over alt annet som klassifiseres som serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fuck både Doctor Who og Twin Peaks. Sopranos, Oz og The Wire lett over disse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg ser at disse kjente og kjære HBO-seriene blir nevnt som TP-crushers, og det er greit nok det, fordi det er jo veldig gode serier alle sammen. Men uansett hvor kult og bra Sopranos, The Wire og OZ er kvalitetsmessig, har det ikke den samme feelingen som Twin Peaks klarer å lage. Det føles glattpolert og "blottet" for stemning, om dere forstår. (Ikke misforstå, Sopranos, The Wire og Band of Brothers er nok de seriene som kommer etter TP på min skala). Atmosfæren, stemningen og det magiske i TP -- jeg har aldri sett noe lignende. Jeg trenger bare å høre soundtracket på youtube, og jeg lever meg inn i det med en gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Så du er en fanboy med andre ord? Uansett hva som blir sagt så er TP best :] 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har ikke innstilt meg på at det er best, men jeg har i alle fall ikke sett noe som er bedre. Hvis jeg virkelig finner en tv-serie som overgår den stemningen for meg, da må det være noe helt sinnsyke greier. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har ikke innstilt meg på at det er best, men jeg har i alle fall ikke sett noe som er bedre. Hvis jeg virkelig finner en tv-serie som overgår den stemningen for meg, da må det være noe helt sinnsyke greier. Hehe Bra du tok det med et smil for jeg mente det ikke vondt :] Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå er det en fordel å se hele The Wire før man uttaler seg om den serien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen som har peil på hvem jeg skal ta kontakt med ang. forespørsler om De syv søstre? Vi er en gjeng som kunne tenkt oss enten et gjensyn med det på TV2, eller å få det på DVD. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde samme spørsmål angående en tvserie som gikk på NRK. Tok direkte kontakt med NRK for så å få mail til produceren. Sendte mail til han og hørte. Fikk da melding tilbake om at det eneste han hadde var arkivopptak som han fint kunne selge andeler av. Tror det var snakk om 10.000 pr episode Så jeg la fra meg den tanken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ouch! Høres ut som da jeg tok kontakt med Håvard "DJ Howard" Sylte om noen gamle opptak han hadde av Oral Bee fra tidlig 90-tall. Han hadde dem på lydbånd og var ikke villig til å gjøre noe med dem, om jeg ikke betalte en klekkelig sum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvilke serier er det som går i sommer som jeg må få med meg? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvilke serier er det som går i sommer som jeg må få med meg? True Blood. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå