Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. april 2020 Rapporter Del Skrevet 4. april 2020 55 år siden : i 1965 har Streisand sin første av mange spesial TV shows , det blir en stor suksess i USA Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. april 2020 Rapporter Del Skrevet 4. april 2020 Er noen episoder inn i den svenske tv-serien Jägarna (2018) https://www.imdb.com/title/tt7059774/?ref_=fn_al_tt_1 Ganske ok, Lassgård er god som vanlig, 6 episoder. Ser den på blu ray. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. april 2020 Rapporter Del Skrevet 8. april 2020 Community er nå på Netflix. Anbefales på det varmeste! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. april 2020 Rapporter Del Skrevet 10. april 2020 (endret) Hadde ikke i min villeste fantasi trodd i 1989 at jeg skulle få se WM live - og 4 år på rad ! Satt på gulvet Endret 10. april 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. april 2020 Rapporter Del Skrevet 10. april 2020 De skjuler ihvertfall ikke at wrestling er teater... Hele kampen er skuespill/juks 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. april 2020 Rapporter Del Skrevet 10. april 2020 Dubious skrev (1 time siden): De skjuler ihvertfall ikke at wrestling er teater... Hele kampen er skuespill/juks Kanskje det mest idiotiske som finnes å se på... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. april 2020 Rapporter Del Skrevet 10. april 2020 (endret) Det er et show , atletisk sirkus om du vil. Slossing på film er jo heller ikke ekte. Syns det er morsommere enn den såkalte gullrekka (er det noe som er gull rekke så er det 80s lørdager : He-Man , Transfirmers , MASK , Gadget.......DET var tider !) eller Cæsar og reality https://m.youtube.com/watch?v=5GENTR9O8lE Kanskje en av de beste tekniske wrestlerne , Mr Perfect (en fryd i ringen i følge Bret Hart.....Hennig har kanskje norsk slekt) Endret 10. april 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2020 Rapporter Del Skrevet 10. april 2020 Jeg digget Wrestling som barn da Hulk Hogan og gjengen holdt på, men i dag klarer jeg ikke å bli underholdt av det. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 Prøv heller Glow 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. april 2020 Rapporter Del Skrevet 11. april 2020 https://m.youtube.com/watch?v=Oeqjxxa2_Fo Doku om sjefen selv , Vince McMahon......oppveksten hans var ikke så trivelig med juling fra stepappaer Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 Kingdom på Netflix er kul... Ser dubbet på engelsk, minner i stil litt om hukete tiger hoppende drage, og Hero trioen.. altså nyere Kung Fu filmer.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 Har ikke sett sesong 2 av Kingdom, men sesong en hadde sånn ca. null og niks til felles med Crouching Tiger, Hidden Dragon, Hero osv annet enn at det er en asiatisk produksjon. Hadde ingenting til felles med andre kung fu eller martial arts-filmer/serier heller. Men mulig sesong 2 er noe helt annet. Men den første sesongen var veldig bra, og jeg ser veldig frem til å se sesong 2. Anbefales absolutt. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 Crouching Tiger, Hidden Dragon og Hero er i helt andre sjangre enn Kingdom, og jeg ser ikke helt likhetene selv. Kingdom er verken wuxia eller har Zhang Yimous karakteriske bruk av farger. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 Ser Deadwood igjen, sikkert for fjerde gang. Herregud så bra det er. Dialogene er bedre enn Shakespeare kunne gjort det. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 Spartapus skrev (3 timer siden): Crouching Tiger, Hidden Dragon og Hero er i helt andre sjangre enn Kingdom, og jeg ser ikke helt likhetene selv. Kingdom er verken wuxia eller har Zhang Yimous karakteriske bruk av farger. Fargene er jo klart i Zhangs eie. Det er han rå på og syke photoscenes. Men fikk feelingen av Kingdom har ikke sett så mye ennå. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 The Crown og Ozark er meget bra serier. Sesong tre av Ozark er utrolig bra. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 jae-ols skrev (47 minutter siden): The Crown og Ozark er meget bra serier. Sesong tre av Ozark er utrolig bra. Er den? Jeg likte veldig godt Ozark sesong 1, men fikk aldri sett sesong 2. På tide å gi den en sjanse da. Kom meg aldri over kneika på The Crown. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. april 2020 Rapporter Del Skrevet 14. april 2020 (endret) DukeRichelieu skrev (1 time siden): Jeg likte veldig godt Ozark sesong 1, men fikk aldri sett sesong 2. På tide å gi den en sjanse da. Ozark er dessverre en av de som (hvertfall jeg mener) taper seg fra sesong til sesong. Men jeg har nettopp binget ses 4 av papirhuset. Steike s**** for en serie. Den kryper nesten fort opp på min topp 5-liste og enda høyere innen sjangeren. Ses 4 har noen litt kjipe tilbakeblikkscener innimellom, men utenom de synes jeg det holder seg veldig godt. Tenk Prison Break ses 1 i 4 sesonger. Streames på Netflix, anbefaler å se den på spansk. Endret 14. april 2020 av Nimrad 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. april 2020 Rapporter Del Skrevet 15. april 2020 DukeRichelieu skrev (8 timer siden): Er den? Ja! Personlig synes jeg sesong 3 toppa heile driden. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. april 2020 Rapporter Del Skrevet 15. april 2020 Nimrad skrev (9 timer siden): Ozark er dessverre en av de som (hvertfall jeg mener) taper seg fra sesong til sesong. Men jeg har nettopp binget ses 4 av papirhuset. Steike s**** for en serie. Den kryper nesten fort opp på min topp 5-liste og enda høyere innen sjangeren. Ses 4 har noen litt kjipe tilbakeblikkscener innimellom, men utenom de synes jeg det holder seg veldig godt. Tenk Prison Break ses 1 i 4 sesonger. Streames på Netflix, anbefaler å se den på spansk. Jeg synes den blir bedre og bedre. Så da er vi uenig. Siste sesong er fenomenal. Beste på lenge. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå