""" Skrevet 31. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Tiger King: Murder, Mayhem and Madness er virkelig noe for seg selv. Det har kommet mye bra, spør og fet true crime i løpet av de siste åra, men det her tar kaka. Det her er så sprøtt, absurd og jævlig morsomt at det er vanskelig å tro. For en gjeng med mennesker, for en historie, og for en måte å legge det frem på. Kunst! Endret 31. mars 2020 av """ 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2020 Enig. Du sitter der og tenker "dette kan da ikke være sant. Dette må da være en mockumentary". Men neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2020 WrestleMania fyller 35 år i dag : The World Wrestling Federation staged the first WrestleMania on March 31, 1985 at Madison Square Garden in New York City. The main event was a tag-team match between the WWF World Heavyweight Champion Hulk Hogan and Mr. T, accompanied by Jimmy Snuka against the team of Roddy Piper and Paul Orndorff, who were accompanied by Cowboy Bob Orton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. april 2020 Rapporter Del Skrevet 1. april 2020 (endret) 30 år siden i dag : UWs beste kamp Har bare vært 2 WM utenfor US : #6 & 18 , begge i Toronto 2 stk som satt og så på i salen : Edge og Christian Helt episk , få kamper som er av dette kalibret (var å så på Undertaker vs HBK på WM 25 & 2 6 , helt vilt lol.......Taker vs HHH WM 27 & 28 var også ålreite kamper) Synd de ikke har slike promoer i dag Endret 2. april 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. april 2020 Rapporter Del Skrevet 1. april 2020 (endret) Sett første episode av Rise of Empires: Ottoman. Dette er faktisk veldig lovende og virker som en trygg anbefaling om man vil se et godt dokudrama om beleiringen av Konstantinopel i 1453. Det er langt mellom de gode historiske dokumentarene da mye er popularisert til døde for å fenge et bredest mulig publikum, men her har man faktisk klart å samle en del historikere som har skrevet bøker om emnet. Endret 1. april 2020 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 1. april 2020 Rapporter Del Skrevet 1. april 2020 Hjemme, og funnet ut at pappa har HBO, nå blir det litt å finne på fremover! Tenker først His Dark Materials, siden jeg har hatt lyst til å se den. Så sesong 2 av My Brilliant Friend og muligens jeg begynner på Westworld (tenkt på det en stund, men ble mer gira nå som Aaron Paul er med). Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. april 2020 Rapporter Del Skrevet 1. april 2020 (endret) Kovalevskaja skrev (24 minutter siden): Hjemme, og funnet ut at pappa har HBO, nå blir det litt å finne på fremover! 1. Chernobyl 2. True Detective edit: Og vil du ha noe lett å se på, sjekk ut Curb Your Enthusiasm Endret 1. april 2020 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. april 2020 Rapporter Del Skrevet 1. april 2020 I hodet på en morder , ikke akkurat morsomt å se på , en fyr som slo dama over tyve ganger i hodet med en hammer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. april 2020 Rapporter Del Skrevet 2. april 2020 ilpostino skrev (1 minutt siden): Det er så fint du er så navlebeskuende i disse dager. Selvsentrert å påpeke unødvendig reduksjon i kvalitet på noen av de viktigste underholdningsmidlene nå mens folk er hjemme? Dette er ikke kun meg det gjelder, men alle som sitter hjemme og bruker strømming til å underholde seg. Det er ikke slik at kun fordi det finnes viktigere saker så skal man drite i alt annet. Influensa dreper mange flere hvert år. Folk dør av sult og vannmangel. Folk blir torturert daglig. Skal vi ignorere alle "first World problems"? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. april 2020 Rapporter Del Skrevet 2. april 2020 Comma Chameleon skrev (Akkurat nå): Det med hytta har en reell gevinst, det har ikke dette (for Norge i alle fall). Kan ikke sammenlignes. Og ganske frekt å si at det er kun bortskjemthet. Hva om de struper internettet ditt til 1Mbps. Er du bortskjemt om du klager da? Hva om du må leve på vann og brød i 3 måneder. Er du fortsatt bortskjemt? Hva om du taper 50% av inntekten din. Skal være glad man bare er i livet eller? Og at det alltid kan være verre er et eleeendig argument. I så fall kan man ikke klage over noe som helst, noen gang. Jeg har sagt at det ikke er det viktigste som skjer, men det er lov å være misfornøyd og kreve at ting fungerer selv om det skjer verre ting i verden. Du har ingen argumenter mot saken jeg faktisk legger fram, så du appellerer til at "det kunne vært verre", "du er bortskjemt". Elendig argumentasjon. Alle de tingene tåler jeg en periode om gevinsten er at jeg kan hjelpe mitt land. Jeg skulle ønske det var mer jeg kunne gjort, skaffe utstyr til sykepleiere eller levert varer til sykehuset. Det er ikke viljen det står på. Håper min innstilling kan få deg til å se perspektiv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. april 2020 Rapporter Del Skrevet 2. april 2020 Diskusjon rundt nedskallering av kvalitet hos leverandører av strømmetjenester er skilt ut i en egen tråd. Reaksjoner på dette skal som vanlig tas på PM. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2020 Rapporter Del Skrevet 3. april 2020 Hvis man er sperret inne med kun HBO så har man også Watchmen, som jeg vil anbefale om man har et forhold til tegneserien eller filmen. Ellers har man selvfølgelig min favorittserie gjennom tidene The Wire. Fem sesonger som tåler å ses flere ganger. Jeg tenkte å begynne på min tredje runde snart. 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. april 2020 Rapporter Del Skrevet 3. april 2020 Hva er verdt å se på Amazon prime? Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. april 2020 Rapporter Del Skrevet 3. april 2020 Expanse, Jack Ryan, The Boys, American Gods, Good Omens, Carnival Row, Picard, The man in the High Castle Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2020 Rapporter Del Skrevet 3. april 2020 Holder på med "The Office" på Prime Prime har også Grand Tour Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 3. april 2020 Rapporter Del Skrevet 3. april 2020 Virker til å være et par gode krimserier tilgjengelige på nrk.no: https://p3.no/filmpolitiet/2020/04/filmpolitiets-paske2020/ Litt påskekrim er aldri feil. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. april 2020 Rapporter Del Skrevet 4. april 2020 Kan legge til at Prime har alle sesongene av The Shield, for de som gikk glipp av den. Den har også alle sesongene av The Commish, serien Micheal Chiklis gjorde før The Shield. Det er flere gode japanske animasjonsserier på den også. Kan spesielt anbefale Vinland Saga og Blade of the Immortal. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2020 Rapporter Del Skrevet 4. april 2020 20 hours ago, covah said: Expanse, Jack Ryan, The Boys, American Gods, Good Omens, Carnival Row, Picard, The man in the High Castle Og 15 sesonger med Supernatural. Har eendelig kommet meg inn i Expanse, hadde problemer med å holde konsentrasjonen første halvdel av første sesong, men så tok ting skikkelig av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2020 Rapporter Del Skrevet 4. april 2020 3 hours ago, Spartapus said: Kan legge til at Prime har alle sesongene av The Shield, for de som gikk glipp av den. Den har også alle sesongene av The Commish, serien Micheal Chiklis gjorde før The Shield. Det er flere gode japanske animasjonsserier på den også. Kan spesielt anbefale Vinland Saga og Blade of the Immortal. I begge formatene? 4:3 og 16:9? Har enda ikke sett restaurerte utgaven i widescreen enda *skamme seg* Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. april 2020 Rapporter Del Skrevet 4. april 2020 Blitt ferdig med sesong 1 av Star Trek: Picard. Likte den veldig godt. Og kjempekjekt så se så mange av de gamle skuespillerene fra The Next Generation. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå