Bone Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Ser Babylon Berlin selv om dagen, akkurat begynt og allerede noen episoder uti sesong 2. Synes det er en knall serie! Håper det holder seg.. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Bone skrev (48 minutter siden): Synes det er en knall serie! Det er det! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Letter for the King På Netflix anbefales på det sterkeste. Spesielt om du liker Game og thrones og The Witcher. https://www.netflix.com/title/80222934?s=a&trkid=13747225&t=cp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 8 hours ago, MrMarbles said: Hvor kan man se sesong 3? Er dessverre evig pirat. Akkurat runnet ferdig NRK sin 22.Juli...virket litt kort, men det er jo typisk NRK/BBC og ikke dra ut ting såååå veldig. 6-7/10 kameler. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2020 Vurderer å "pirate" Mandalorian selv. Den er vel ikke tilgjengelig på bluray ennå. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2020 (endret) Har lastet ned Mandalorian, men ikke rukket å se den, da jeg skal se alt på en dag, så kanskje til helga Edit: Så hele sesongen nå... ikke sikkert det er spoilere, men putter det i spoiler for sikkerhets skyld, så får dere lese på eget ansvar Spoiler Mye å irritere seg over og jeg måtte Google mye, både underveis og etter Kanskje vi får vite mer i sesong 2, siden det var massevis av hull i denne sesongen Endret 26. mars 2020 av Dubious Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 Kan norsk undertekst legges til på Disney+ som er feks abonnert i England/USA? Eller må en vente til den kommer til Norge før norsk tekst/tale kan brukes? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 Tviler på at andre land legger til norsk tekst Laster man ned så kan man finne undertekster på norsk Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 Dubious skrev (1 minutt siden): Tviler på at andre land legger til norsk tekst Laster man ned så kan man finne undertekster på norsk Kan alt lastes ned? Eller er det bare enkelte filmer/serier? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 pierce007 skrev (Akkurat nå): Kan alt lastes ned? Eller er det bare enkelte filmer/serier? Ja, alt kan lastes ned, men det er ikke lov å linke til sider, da det egentlig er ulovlig å laste ned Mange filmer kommer ut før de er på kino i Norge, og alt annet kommer mens de er på kino (har ikke lastet ned filmer på lenge da jeg foretrekker å se de på Blu-ray) Laster kun ned serier som ikke er tilgjengelig på Netflix eller Prime Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 Nå er det allerede norsk tekst på alle Mandalorian episodene... i hvert fall de jeg har. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 covah skrev (35 minutter siden): Nå er det allerede norsk tekst på alle Mandalorian episodene... i hvert fall de jeg har. Ja, var visst mange alternativer, inkludert norsk på mine også Bruker aldri tekst så hadde ikke sjekket Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 Så akkurat ferdig Star Trek: Picard på Amazon Prime, var ikke særlig imponert i de første episodene, men sakte og sikkert økte interessen og de siste 2-3 episoden var veldig bra. Veldig annerledes enn Netflix sin variant - men like god. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 26 minutes ago, Mr_Spock said: Så akkurat ferdig Star Trek: Picard på Amazon Prime, var ikke særlig imponert i de første episodene, men sakte og sikkert økte interessen og de siste 2-3 episoden var veldig bra. Veldig annerledes enn Netflix sin variant - men like god. De som lager star trek nå, hater star trek, de nekter plent å ta hensyn til det som var før. Picard var i hvertfall seg selv. Men de har totalt ødelagt flere karakterer og mye av de to siste sesongene av Voyager er nå ødelagt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2020 Ellers ser jeg Avenue 5, det er en briljant serie. Jeg trodde aldri jeg ville høre "Nelix" si "a hole is a hole" men takket være denne serien har jeg nå hørt det. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 28. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2020 Har sett Tiger King, har sjeldent vært så fascinert av å se en gjeng med bygdeidioter og homofile gærninger på TV, men 8/10, særdeles underholdende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2020 (endret) Hver gang jeg ser noen skriver tiger king, tenker jeg bare på king tiger. Endret 28. mars 2020 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2020 Festlig dialog fra gamle Batman : Robin: [after escaping from yet another life-threatening situation] I don't know how we do it, Batman. Batman: What do you mean? Robin: The way we get into these scrapes and get out of them. It's almost as though someone was dreaming up these situations - guiding our destiny. Batman: Things like that only happen in the movies, Robin. This is real life. Robin: I guess you're right. Batman: Let's go. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2020 Anbefales Disney+ USA eller UK til vpn? Hvilken vpn anbefales? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2020 pierce007 skrev (47 minutter siden): Anbefales Disney+ USA eller UK til vpn? Hvilken vpn anbefales? Hørt det ikke går å lure systemet sånn.. Ingen med VPN får det til. De jeg vet om laster bare ned på bukta osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå