DukeRichelieu Skrevet 17. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2020 Szeth skrev (2 timer siden): Likte Westworld s3e1. Er ikke noe ekspert på filmatografi osv men alt bare stemmer. Rewatch serie for meg. Enig. Stor fan av de to første sesongene og første episode skuffet på ingen måte. 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 18. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2020 I tilfelle noen var raske med å slå av ved rulleteksten, så kan jeg informere om at det var et klipp etter rulleteksten på første episode av Westworld sesong 3. Var helt tilfeldig at jeg selv fikk det med meg. Merker ellers at jeg har glemt en del, så det hadde ikke skadet å sett opp igjen Westworld fra starten av. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2020 Ja, første episode av den nye sesongen fungerte uten tvil! Og hadde litt flaks at jeg fikk med meg det siste klippet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg mistet litt interessen i Westworld i sesong 2 siden det gikk totalt i surr for meg. Jeg håper denne sesongen blir mer ryddig. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2020 https://www.aftenposten.no/kultur/i/MRbKEr/netflix-reduserer-videokvaliteten-i-30-dager Kanskje de setter ned prisen også da? ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2020 21 minutes ago, Mr_Spock said: https://www.aftenposten.no/kultur/i/MRbKEr/netflix-reduserer-videokvaliteten-i-30-dager Kanskje de setter ned prisen også da? ? Vel...reduksjon for oss som betaler for UltradupersuperekstremHD burde få det ja. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 b-real skrev (21 timer siden): Vel...reduksjon for oss som betaler for UltradupersuperekstremHD burde få det ja. Det er ikke verre enn at du nedgraderer abonementet ditt selv så lenge dette pågår. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Bare jeg som sliter med HBO Nordic nå? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Har slitt med HBO Nordic på chrome hele uka, men det fungerer fint med edge Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2020 Så de to førte episode av Brevet til kongen på Netflix i går. Ikke akkurat imponert så vet ikke om jeg skal gidde å se mer. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Valhalla Murders er en utrolig bra serie. Islandsk krim med høy kvalitet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 jae-ols skrev (18 minutter siden): Valhalla Murders er en utrolig bra serie. Islandsk krim med høy kvalitet. Jeg prøvde meg så vidt på den i går, men måtte skru av etter få minutt pga det jeg tolket som elendig skuespill. Føltes helt amatørmessig, men jeg innså ikke før nå at jeg så på dubbet engelsk versjon ? Mulig jeg gir det en ny sjanse. Er så og si alt på islandsk? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Så et par episoder selv i går på Valhalla - fikk kjapt satt på originalspråket! Synes det er ganske ok. Det var bare islandsk i de 2 første episodene, tror det fortsetter slik også. Endret 25. mars 2020 av Mr_Spock Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Mr_Spock skrev (27 minutter siden): Så et par episoder selv i går på Valhalla - fikk kjapt satt på originalspråket! Synes det er ganske ok. Det var bare islandsk i de 2 første episodene, tror det fortsetter slik også. Det er mye bedre når språket er på engelsk. Islandsk er et grautmål. Men veldig bra serie. Islendingene kan dette med krim. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Serien er bedre når den er dårlig dubbet? Aight, høres perfekt ut. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Hehe, jeg synes islandsk er vakkert å høre på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Apropos dubbing. Prøv å sett på "Ragnarok" (Netflix) og velg engelsk dubbet som lydspråk. Virker som originalskuespillerne har spilt inn stemmene på engelsk selv, og uttalelsen er til tider komisk dårlig.? Har ikke orket å se serien selv, da den virker ganske 'meh', men måtte sjekke ut dubbingen etter tips fra en venn. Endret 25. mars 2020 av Comma Chameleon Skrivefeil Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Comma Chameleon skrev (3 minutter siden): Apropos dubbing. Prøv å sett på "Ragnarok" (Netflix) og velg engelsk dubbet som lydspråk. Virker som originalskuespillerne har spilt inn stemmene på engelsk selv, og uttalelsen er til tider komisk dårlig.? Har ikke orket å se serien selv, da den virker ganske 'meh', men måtte sjekke ut dubbingen etter tips fra en venn. Synes dubbing er fryktelig. Jeg kan ikke si jeg har sett så mye dubbe-filmer, men når jeg etter få min skrudde av Valhalla Murders pga dårlig skuespill så ble det bekreftet. Jeg liker sånn som Vikingane har gjort det. Norsemen på Netflix er den engelske versjonen, her har de spilt inn to språk samtidig med samme skuespillerne. Lenke til kommentar
kronisk Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 Så nettopp ferdig sesong en av Altered Carbon! sci-fi greier er litt tungt for meg, men likte den veldig godt. Univseret var veldig blade runner likt, noe jeg er en stor fan av Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 25. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2020 b-real skrev (På 13.3.2020 den 1.00): Babylon Berlin S03 klarer ikke å engasjere meg dessverre..synd for de to tidligere sesongene mener jeg var betraktelig mer underholdende Hvor kan man se sesong 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå