Bone Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Nimrad skrev (På 13.2.2020 den 10.31): Den ligger på Netflix den. Er du i Norge? Gjelder Unabomber.. Glemte å si at det gjelder sesong 2. App sier at seieren har kommet ut, men nei, finner den ikke på Netflix. Takk for respons! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Unabomber er vel ferdig det? Er jo ikke noe mer som skjer etter dommen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Gouldfan skrev (3 minutter siden): Unabomber er vel ferdig det? Er jo ikke noe mer som skjer etter dommen? Står nå sesong 2 her.. https://www.imdb.com/title/tt5618256/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Get Shorty sesong 1 var rimelig bra, men sesong 2 var dårligere. Har ikke sett 3 enda. In other news, Avenue 5 er en sleeper hit! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Bone skrev (16 minutter siden): Står nå sesong 2 her.. https://www.imdb.com/title/tt5618256/ Virker som den går på playsee. Skjønner ikke vitsen, da dette vel er i fengsel eller fra barndommen. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Det er ikke Unabomber, men følger FBI om lignende bombe terrorister og wackoer. Heter følgelig Manhunt Season 2 Trailer. 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) Granca skrev (5 timer siden): Hva synes herskapet om Get Shorty? Get Shorty er en artig serie, men falt litt av i sesong 2, synes det raskt ble mye dårligere, å sluttet å se det. Granca skrev (På 14.2.2020 den 14.08): Sett ferdig Carter, ses1 nå. Gledelig nok så er den fornyet. Carter lider litt av å være en billig kanadisk produksjon for CTV, men er grei nok, som du nevner er det lettbeint, enkelt og greit en artig "detektivserie" som ikke prøver å være noe episk drama. Sesong 2 ble sendt ferdig rett før nyttår, hvorvidt det kommer en sesong til er vel ikke avgjort enda? Endret 15. februar 2020 av 0laf Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 0laf skrev (Akkurat nå): Get Shorty er en artig serie, men falt litt av i sesong 2, synes det raskt ble mye dårligere, å sluttet å se det. Carter lider litt av å være en billig kanadisk produksjon for CTV, men er grei nok, som du nevner er det lettbeint, enkelt og greit en artig "detektivserie" som ikke prøver å være noe episk drama. Sesong 2 ble sendt ferdig rett før nyttår, hvorvidt det kommer en sesong til er vel ikke avgjort enda? Enig. Lett og enkel underholdning. Men er seff mer fan av kanadiske Cardinal. Der syns jeg det er kvalitet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2020 Gouldfan skrev (13 timer siden): Det er ikke Unabomber, men følger FBI om lignende bombe terrorister og wackoer. Heter følgelig Manhunt Season 2 Takker! Ikke hørt om Playsee, og ikke så jeg ut til å finne noe heller.. Men, hvis den skal være så "bortgjemt", så kan det jo nesten tyde på at det ikke er noe særlig.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2020 Bone skrev (8 timer siden): Takker! Ikke hørt om Playsee, og ikke så jeg ut til å finne noe heller.. Men, hvis den skal være så "bortgjemt", så kan det jo nesten tyde på at det ikke er noe særlig.. Sikkert mulig det kommer på Netflix. Går å ringe de på nett og spørre, jeg gjør ofte det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Stemmene i nye He-Man : Cast Mark Hamill - Skeletor Chris Wood - Prince Adam / He-Man Sarah Michelle Gellar - Teela Liam Cunningham - Man-At-Arms Lena Headey - Evil-Lyn Diedrich Bader - King Randor and Trap Jaw Alicia Silverstone - Queen Marlena Stephen Root - Cringer Griffin Newman - Orko Susan Eisenberg - Sorceress Kevin Michael Richardson - Beast Man Kevin Conroy - Mer-Man Henry Rollins - Tri-Klops Jason Mewes - Stinkor Alan Oppenheimer - Moss Man Justin Long - Roboto Tony Todd - Scare Glow Phil LaMarr - He-Ro Cree Summer - Priestess Harley Quinn Smith - Ileena Tiffany Smith - Andra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2020 Begynte å se Hannibal i går. Har alt sett den tidligere, men fy søren for en god serie! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg vil se Hannibal, men den finnes jo ikke noe sted. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2020 Skal man gidde å se noe av den ''nye'' Magnum? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2020 Må innrømme at jeg ser Mrs Maisel. Har sine øyeblikk. Og Tony Shalhoub er med... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (13 timer siden): Må innrømme at jeg ser Mrs Maisel. Har sine øyeblikk. Og Tony Shalhoub er med... Vi ser serien selv. Sesong 2 nå. Synes den er herlig. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 19. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2020 Antar alle har sett Dexter? Ser opp igjen denne nå. Virkelig strålende TV. Topp 10 uten tvil. Fort topp 5 også for min del. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Dagens beste nyhet: «The Safdie Brothers Teaming With Nathan Fielder For A Comedy Series At Showtime» https://theplaylist.net/safdie-brothers-nathan-fielder-curse-showtime-20200219/ Endret 19. februar 2020 av MKej Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2020 Granca skrev (14 timer siden): Må innrømme at jeg ser Mrs Maisel. Har sine øyeblikk. Og Tony Shalhoub er med... Innrømme? Det er en av de festligste seriene jeg har sett de siste årene. OK, det er veldig feel-good, men who cares? 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2020 Menneh.. Sex Education. Ferdig med sesong 2 for noen dager siden. Så sesong 1 når den kom ut, og likte den egentlig veldig godt. Men, sesong 2; For noe ræl jeg/vi synes den sesongen var. Ble overrasket over hvor mange 5-ere jeg så her og der i aviser. Synes den var temmelig dårlig, i hvert fall i forhold til 1-ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå