Granca Skrevet 12. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (2 timer siden): Har hatt en Shameless sesong 4 rewatch. Rett og slett en kanonsesong. Greier ikke å se så mange tapere på en gang... But whatever makes you happy... Går i gang med den foreløpig siste ses med Get Shorty nå. Knall underholdning! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2020 2 minutes ago, Granca said: Greier ikke å se så mange tapere på en gang... But whatever makes you happy... Går i gang med den foreløpig siste ses med Get Shorty nå. Knall underholdning! Sant, er mange dopere. Men William H. Macy er sjef! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Sant, er mange dopere. Men William H. Macy er sjef! Sett Get Shorty? Digger Chris O'Dowd! IT Crowd er jo bare kongelig! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Har en sånn App som viser serier jeg følger med på. Den siter at Manhunt Unabomber har kommet ut. Men, finner den ikke på Netflix. Er det ikke der den skal gå? Noen som vet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Bone skrev (14 minutter siden): Har en sånn App som viser serier jeg følger med på. Den siter at Manhunt Unabomber har kommet ut. Men, finner den ikke på Netflix. Er det ikke der den skal gå? Noen som vet? Den ligger på Netflix den. Er du i Norge? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Sesong 2 av Narcos: Mexico er ute på Netflix nå. Netflix virker å begynne å slippe originalene sine på torsdager, istedenfor vanlige fredager framover. De merker konkurransen tydeligvis nå. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Maury skrev (1 time siden): Sesong 2 av Narcos: Mexico er ute på Netflix nå. Apropos. I morgen kommer Zero Zero Zero. HBO sitt svar på Narcos. Fikk terningkast 5 av Filmpolititet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Herlig! Glad jeg ventet litt før jeg så narcos: Mexico. Kortere ventetid mellom sesonger. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Ai. Spennende nyheter begge de to. Da får lydbøkene vike for en stund. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Van Helsing var litt døvt å ta opp igjen. Jeg synes det var kult før, og kona elsker serien. Men er litt vel B-film, og kleint script og replikker.. Skuespillere varierer veldig på prestasjoner også. Endret 13. februar 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Van Helsing = "Just another Zombie series.." Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 I dag vil jeg anbefale ''Harrow''. Australsk kvalitet. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (34 minutter siden): I dag vil jeg anbefale ''Harrow''. Bra serie, fortsatt ingen dato for sesong 3 enda, men forhåpentligvis blir det i mai? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) Dubious skrev (9 timer siden): Van Helsing = "Just another Zombie series.." ER vel mer litt voldelig versjon av Buffy minus blondine.... Med litt djevel ritualer og heksevampyrer, osv Det tok seg opp litt i de neste episodene. Men varierer stort på skuespiller prestasjoner og kvalitet på replikker/script... Endret 14. februar 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2020 Snakker om serier - jeg elsker crime, gjerne True Crime - og kan i perioder kun glane på ID - Investigation Discovery, tv-kanalen. Er veldig mye bra der. En haug med serier og sesonger der, det meste er ganske bra. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2020 Stargate SG1 var artig å se helt til slutten av S8 S9 kunne lett ha vært en spin-off, siden det er helt nye karakterer og en ny historie/handling, og gørr kjedelig, og irriterende Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2020 Dubious skrev (4 timer siden): Stargate SG1 var artig å se helt til slutten av S8 S9 kunne lett ha vært en spin-off, siden det er helt nye karakterer og en ny historie/handling, og gørr kjedelig, og irriterende Det var planagt at sesong 8 skulle bli den siste men da det ble forlenget måtte de ha noen nye hovedskurker i de siste. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2020 Sett ferdig Carter, ses1 nå. Gledelig nok så er den fornyet. Anbefales som lettbeint underholdning a la The Rookie og Stumptown. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Hva synes herskapet om Get Shorty? Digger den! Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 15. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2020 Granca skrev (1 time siden): Hva synes herskapet om Get Shorty? Digger den! Terning kast 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå