Gouldfan Skrevet 5. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2020 Februar 27 markeres her. Altered Carbon Season 2 Netflix 3 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2020 Takk for oppdatering - dette ser jeg frem til ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Februar update: Sett ferdig Final Space sesong 2 - likte sesong 1 bedre. Var litt mange transportetapper i sesong 2 synes jeg. Der første sesongen bygde karakterer og univers, så ble sesong 2 mer en mellomsesong der det ikke skjedde så veldig mye annet enn å bygge opp til sesong 3. Terningkast svak 4. Videre har jeg kommet meg halvveis i The Boys. Helt greit så langt. Litt kjedelig at alle mennene i the 7 er så sinnsykt dratiltryner, mens damene tilsynelatende så langt er godhjertede. Veldig karikert. Likevel, kul og annerledes serie. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Benbjo skrev (8 timer siden): Videre har jeg kommet meg halvveis i The Boys. Helt greit så langt. Litt kjedelig at alle mennene i the 7 er så sinnsykt dratiltryner, mens damene tilsynelatende så langt er godhjertede. Veldig karikert. Likevel, kul og annerledes serie. Helt grei??? Fantastisk serie, jo. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Noen tanker om You? Så første sesong for noen uker tilbake. Det er vel ikke akkurat en fersk serie, men jeg fikk den ikke med meg før nå. Jeg tror ikke mange vil være uenige med meg i at serien kan karakteriseres som en Dexter-Light for jenter. Alt i alt likte jeg den, men ble kanskje litt lei på slutten. Dexter er en av mine favorittserier, så jeg startet like gjerne på den igjen fra start og er nå godt i gang med den. Fortsatt like høyt nivå som sist jeg så den. Mulig jeg ser sesong 2 av You senere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Hbo sluttet å funke på streameren etter en oppdatering, så da kansellerte jeg Hbo. Bestilte Amazon Prime istedenfor. Litt mindre innhold , men sikkert bedre bilde og så får jeg sett ferdig The Expanse.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 33 minutes ago, Gouldfan said: Hbo sluttet å funke på streameren etter en oppdatering, så da kansellerte jeg Hbo. Bestilte Amazon Prime istedenfor. Litt mindre innhold , men sikkert bedre bilde og så får jeg sett ferdig The Expanse.. Mindre innhold? Syns Amazon har mye mer, HBO har ikke så mye bortsett fra sitt egent, mens Amazon har jo en million filmer fra 50 til 2000 tallet, masse dritt såklart, mye B og C filmer, og en del overlapp med andre streaming services. men de har MASSE. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Gunfreak skrev (31 minutter siden): Mindre innhold? Syns Amazon har mye mer, HBO har ikke så mye bortsett fra sitt egent, mens Amazon har jo en million filmer fra 50 til 2000 tallet, masse dritt såklart, mye B og C filmer, og en del overlapp med andre streaming services. men de har MASSE. Så bare sånn ut. Er det mulig å velge episoder eller må man spole framover? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 49 minutes ago, Gouldfan said: Så bare sånn ut. Er det mulig å velge episoder eller må man spole framover? Er mulig, fin serien du bil se often finner du liksom sesong 7 av noe, så må du gå nedover på serie siden, så skal du kunne velge både episoder og sesonger. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2020 Da har jeg endelig sett siste episode av Watchmen.. sånn for å ha sett den ferdig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2020 Locke & Key tilgjengelig på Netflix i dag. Hadde nesten glemt den. Tegneserien er bra, men er småskeptisk. Fikk litt ungdomsserie-vibber av trailerne. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2020 Har sett en episode og ikke hekta ennå Visste ikke at det var en tegneserie.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2020 Brooklyn Nine-Nine er i gang igjen, endelig ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2020 1 hour ago, Isbilen said: Locke & Key tilgjengelig på Netflix i dag. Hadde nesten glemt den. Tegneserien er bra, men er småskeptisk. Fikk litt ungdomsserie-vibber av trailerne. Anmeldelsene tilsier at serien er en slags miks mellom Riverdale og The Haunting of Hill House. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2020 Premisset er jo ganske hurramegrundt, så noe veldig mye mer enn vellykket lett underholdning for de unge er kanskje vel mye å forvente. Fikk sett første episode nå. Mye døll, overtydelig etablering av karakterer uten at så mye verken irriterer eller imponerer. Aldersforskjellen mellom skuespillerne som skal være mor og barn er kanskje litt snau. Som trenden tilsier får vi et par tilbakeblikk, uten at det blir for mye av det vonde. Allerede mot slutten av episoden blir det imidlertid ganske interessant, og potensialet fra tegneserien kommer mer til sin rett. Hvis det fortsetter sånn er dette verdt å se. En kul ting er hvordan episoden belyser hvordan det må være å flytte til et nytt sted når ryktet ditt kommer deg i forkjøpet. Familien har opplevd noe kjipt, og vi kan se for oss at velmenende lærere og andre medlemmer av lokalsamfunnet har tatt ansvar for å gi dem en varm velkomst. Baksiden av medaljen er at barna gis lite spillerom til å etablere egen identitet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2020 Picard skuffer ikke Beste serien i år Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2020 Isbilen skrev (10 timer siden): Aldersforskjellen mellom skuespillerne som skal være mor og barn er kanskje litt snau. Skuespilleren som spiller moren er født i 1971. Absolutt gammel nok til å kunne være moren til de ungene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) Er en av de (få?) som enda ikke har sett The Office (US), er nå straks ferdig med sesong 6.....Kommer til å gå i kjelleren når jeg er ferdig med denne serien kjenner jeg, dette er jo hysterisk Vet ikke hva jeg kan forvente av den britiske? Kanskje hive meg på Parks & Recreation! Endret 9. februar 2020 av Mala Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2020 Mala: Det går nok ikke for lang tid før du starter på nytt på the office. Absolutt en serie man ser flere ganger! Apropos serier man ser på nytt. Er på vei gjennom Californication for tredje eller fjerde gang nå. Herlig serie. Svak femte sesong, men generelt veldig bra. 1-4 er spesielt kanon. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2020 10 hours ago, covah said: Skuespilleren som spiller moren er født i 1971. Absolutt gammel nok til å kunne være moren til de ungene. Ja, det var bare et kjapt førsteinntrykk, de virket ganske jevnaldrende. Kanskje mye på grunn av skuespillet og dialogen, det var liksom ikke så mye som skilte figurene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå