Bone Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 You, noen som har sett? Akkurat begynt på.. Ikke heeelt blitt superhektet enda, men det er allikevel noe der.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 Ferdig med October Faction, dårlig start, mye dårligere enn forventet, særlig de to første episodene, men synes det kom seg mye etterhvert, og ble ikke så aller verst på slutten av sesongen. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 afterall skrev (1 time siden): Er Expanse kun tilgjengelig på Prime nå? Ja, tror det? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 Bone skrev (1 time siden): You, noen som har sett? Akkurat begynt på.. Ikke heeelt blitt superhektet enda, men det er allikevel noe der.. Det er god underholdning. Blir hekta, men er ikke noen super-serie med noen wow-moment. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 Bone skrev (1 time siden): You, noen som har sett? Akkurat begynt på.. Ikke heeelt blitt superhektet enda, men det er allikevel noe der.. Nimrad skrev (15 minutter siden): Det er god underholdning. Blir hekta, men er ikke noen super-serie med noen wow-moment. Enig med dere. Har sett begge sesongene. Det var litt jenteserie (sikkert ikke tilfeldig at skuespilleren kommer fra Gossip Girl) og føles litt som en tenåringsversjon av Dexter. Men til tross for det så klarte jeg ikke stoppe å se og er generelt fornøyd med serien. God underholdning. Synes faktisk at sesong 2 er bedre enn den første. Mye bedre karakterer. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 Noen som har sett Dekalog? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 Syntes "Sabrina" (Season 3) var langdryg og er glad jeg er ferdig, men samtidig har jeg lyst på en sesong til Kunne med fordel ha sett sesongen over en lengre periode, men når jeg har hele sesongen tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 Som dø hardt trekkie gleder jeg meg til Picard. Fikk ikke sett i dag da kona må stå opp tidlige i mårra. Så må unngå spoilere de neste 20 timene. PS TNG på Bluray er et must. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2020 October Faction, enda en serie hvor foreldrene ikke forteller ungene hva de driver med, og det irriterer så enormt Sett 2 episoder og serien er spennende, men må ta en pause før jeg blir mer irritert Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 Hvor kan jeg se sesong 4 av mr robot? Prime? Cant fucking wait. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 ChopperReid skrev (2 timer siden): Hvor kan jeg se sesong 4 av mr robot? Prime? Cant fucking wait. Jeg måtte laste ned. Så vidt jeg vet så er det ingen lovlige metoder for å se Mr. Robot på i Norge. Så da har du bare ett valg. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 ChopperReid skrev (2 timer siden): Hvor kan jeg se sesong 4 av mr robot? Prime? Cant fucking wait. JustWatch er genialt for å sjekke dette: https://www.justwatch.com/no/tv-series/mr-robot Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 VG sin TV-app synes jeg er også veldig bra til slikt! ? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 Svakt at hverken Netflix, hbo eller amazon har plukket opp rettigheter. Forrige sesong tror jeg at jeg så på NRK nett tv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 Da var første episode av Picard sett. Den begynner med Irving Berlin Blue skies, en klar referanse siste TNG film. Det var fint å se at Picard var sitt gamle seg, filmene hadde ikke helt manuset til at vi fikk se Picard fra serien, for mye action. Men her hadde man gode gamle Picard. Det jeg likte minst var at de forsetter med time linen der Rumulus har gått til helvete, dette var noe gjort for å lage de horrible reboot TOS filmene. Hadde håpet de bare ignorerte alt det tullet der, men det hadde de ikke. Ellers virker ting spennende, blir gøy å følge med videre, jeg håper bare de får ha litt mer fra TNG stilen. Og at det ikke ser for mye ut som TOS roboten sånn art style messig, noe jeg syns første episode gjorde. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 Takk for at du spoiler handlingen for oss som ikke fikk sett det i det er noe lagt ut @Gunfreak. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2020 4 minutes ago, ilpostino said: Takk for at du spoiler handlingen for oss som ikke fikk sett det i det er noe lagt ut @Gunfreak. Jeg har ikke sagt en ting on handlingen, med mindre du syns bruken av blue skies de første 10 sekundene av episoden en massiv spoiler. Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 27. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2020 Jeg likte Picard e1, men det er alltid ep 2 og 3 som setter standard for en god serie. Spent. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) Ferdig med The Mandalorian. Likte det bedre enn jeg trodde på forhånd. Godt grunnlag for videre serie. På ingen måte perfekt, manus er tidvis så som så og flere episoder bærer preg av å ha blitt kuttet kraftig ned. Mange snarveier. Tror nok serien hadde hatt godt av å ha episoder på 45min-1t, i stedet for 30m-45m. Da var jeg faktisk ferdig med seriemålene for Januar, med noen dager å gå på. Februar ser slik ut: Final Space s2 (11), Bojack Horseman s6 (16), City on a Hill (10), The Boys (8). Litt hårete mål. Det er litt mer enn 1 episode per dag i snitt (regner FS og Bojack som 2 for 1, siden det er korte episoder). Får benytte tiden som er igjen i Januar godt. Først ut er FS/City on a Hill alt ettersom hva humøret og tiden tillater. Endret 28. januar 2020 av Benbjo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. januar 2020 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2020 Det var jo en "kontrovers" fra et høyre ekstremt troll som sa at the Witcher var så urealistisk fordi damer slåss med sverd. Om man vil nerde litt Er det her en diskusjon med blant annet to kvinner som er ganske så gode til å gjøre nettopp det. Og en video av Brittnay Reeves der hun på magisk måte slåss med sverd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå