Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen her inne som vet om en lignende serie som Cane? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan er Treme? Treme er en glimrende serie syns jeg. Får ordentlig følelse på hvordan folkene er og du merker godt at David Simon har en finger med i spillet. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Veldig gode karakterer i Treme. Den begynner litt treigt synes jeg, måtte nesten tvinge meg selv til å se de to første episodene. Endret 7. juni 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir det mye bedre? Jeg så bare første episode å bestemte meg for at dette ikke var en serie for meg. Er villig til å gi det en ny sjanse. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 EDIT: Det var det vel ikke forrige episode av Breaking Bad? Humoren er litt lik begge, kanskje ikke du merker det. Du har nerde-humoren litt i Abed, som til tider minner meg om litt om humoren i TBBT med alle de kulturelle-referansene TBBT. Også har du den hysteriske Chuck spotane humoren i en del scener. Pluss Cheavy Chase. Det er faktisk veldig mange av seerne som liker Chuck og TBBT som også ser på Community i statene hvertfall. Joda, det var ikke meningen å være en drittsekk Men Community er veldig forskjellig fra The Big Bang Theory, og det er jeg egentlig glad for. Jeg er stor fan av TBBT, men det er en serie jeg aldri ville finne på å kalle "bra". Egentlig misliker jeg alt i fra formatet (tradisjonell sit-com) til karakterene i denne serien, men Sheldon er så hysterisk morsom at han trekker serien fra gjørma til himmelen nærmest. (Selv om Howard til tider også er helt OK.) Ellers ser jeg gjennom Entourage på nytt nå. Virkelig en fantastisk serie! Hva synes folket her inne om Vince og co? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 En av mine yndlingserier, men vi henger folk som snakker om serier utenfor topic https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1003772&st=540 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Apropos Sons of Anarchy. Noen som vet om TV2 Zebra sendte hele sesong 2? Fattern påstår det slutta så brått, og kunne ikke fatte at selve sesongen skulle slutte slik. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det var meninga, og derfor slutten var så bra. Det var en ordentlig cliffhanger den siste scena. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Aha. Jaja, da får man bare vente. DVD-boksen kommer ikke ut før i oktober virker det som. Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kan noen anbefale meg en god komiserie? Ser fortiden bare på drama + tbbt, så tenkte det kunne være greit med en liten latter:P Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 The office, Arrested Development og Scrubs? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Da vil jeg anbefale deg - It`s always sunny in Philadelphia, handler om en gjeng som driver en bar i philadelphia. Og hvordan de takler hverdagen, er vanvittig morsom. Beste komedie serien. 10/10 - Blue mountain state Liker du american pie, så liker du vertfall denne. En serie om noen amerikanske fotball spillere på college, som drikker og fester! Veldig morsom 10/10 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Party Down, Arrested Development og The Office(US, engelske er litt bedre men ler mye mer av amerikanske) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 How i met your mother er jo fantastisk hvertfall de to første sesongene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Føler meg litt dust som anbefaler en serie som jeg selv ble anbefalt her, men Communtiy er så bra at det må nevnes. Konge serie med herlige karakterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vurderer å se Generation Kill nå. Er den serien noe å anbefale egentlig? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Generation Kill er en god serie i seg selv, men prøv å ikke sammenlign den med andre HBO-serier, da spesielt Band of Brothers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå