DukeRichelieu Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Ser You på Netflix nå. Virker lovende hittil, MEN - hva i all verden skjer med tekstmeldingene som dukker opp på skjermen på NORSK? Det er første gang jeg ser slikt blir oversatt. Jeg ser jo så klart med engelske tekster, så det er utrolig irriterende. Noen måte å få det på engelsk eller er dette slik det er på norsk Netflix? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Et skritt mot fremtiden. Snart blir munnbevegelsene deepfaket, og alt blir dubbet av Aksel Hennie. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 DukeRichelieu skrev (4 timer siden): MEN - hva i all verden skjer med tekstmeldingene som dukker opp på skjermen på NORSK? Okey serie, litt Dexter, men mye tregere, det går mye i det samme i to hele sesonger. Jeg ser på norsk Netflix, men har alt av teksting avslått, og får tekstmeldingene på engelsk? 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 0laf skrev (6 timer siden): Okey serie, litt Dexter, men mye tregere, det går mye i det samme i to hele sesonger. Jeg ser på norsk Netflix, men har alt av teksting avslått, og får tekstmeldingene på engelsk? Fikk litt Dexter-vibe, ja. Etter 3 episoder merker jeg dog at det er en serie jeg kan komme til å bli mettet på. Kanskje det er på tide å se Dexter på nytt igjen. :) Snodig. Det er i hvert fall første gang jeg opplever dette. Får se om det er noen innstillinger en plass. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Kikket igjennom første episode av Dracula i natt på Netflix, dette var rett og slett bare jævlig tøft! Lenke til kommentar
0laf Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Mala skrev (1 time siden): ... dette var rett og slett bare jævlig tøft! Synes også den var helt okey, og en spesiell vri på historien man har sett hundre ganger før. Satser på at neste sesong foregår i nåværende tidsperiode, som kan bli artig. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Dracula var solide greier. Litt langdrøyd men dønn solid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Brannmann Sam (Elvis har en slektning med navn Jerry Lee , humrer) Bamse Bjørn Bare gode episoder Artig å se noe nytt enn Friends for millionte gang Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Har noen sett Wild Bill? Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 jae-ols skrev (6 minutter siden): Har noen sett Wild Bill? Jeg klarte ikke å se mer enn episode 2. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Szeth skrev (5 minutter siden): Jeg klarte ikke å se mer enn episode 2. Var det virkelig så dårlig? Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) jae-ols skrev (11 minutter siden): Var det virkelig så dårlig? Haha, ja. ? Rob Lowe spiller karakteren sin godt også i de 2 episodene jeg så, men syns det ble for mye tull. Ta forbehold om at jeg har vært bortkjemt med gode serier i det siste. Jeg må vel også innrømme at jeg ikke la listen til litt humor og kanskje tok ting for høytidelig. Endret 15. januar 2020 av Szeth typo Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Da er jeg advart. Trodde kanskje det varen seriøs serie. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 jae-ols skrev (3 timer siden): Har noen sett Wild Bill? Jepp, det er typisk engelsk, fra ITV, kanalen bak klassikere som "Primevil", "Poirot" og "Mord og mysterier". Har sett alle episodene, var ikke spesielt bra, men det er kun seks episoder som er hele greie, og serien er kansellert. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Mord og mysterier er virkelig en klassiker. Sett utrolig mange episoder. Har vel gått i tjue år. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 jae-ols skrev (14 timer siden): Mord og mysterier er virkelig en klassiker. Sett utrolig mange episoder. Har vel gått i tjue år. NRK? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Mord og mysterier går vel på TV2? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 En av de klassiske seriene som finner sted i den byen alle mordene i hele verden skjer? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Gouldfan skrev (7 timer siden): NRK? TV 2. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Shruggie skrev (1 time siden): En av de klassiske seriene som finner sted i den byen alle mordene i hele verden skjer? Hvis vi tenker på at det har gått i over 20 år, så blir det endel mord. Snitt på tre stk. pr. episode. Men flott serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå