Vannfrisk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst til å se på Ally McBeal. Kommer masse minner tilbake nå. Det var favorittserien min da det gikk Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Må bare tipse folket kjapt om Jekyll, genial ny britisk serie. Jekyll stars James Nesbitt as Tom Jackman a decedent of Dr Jekyll. The series is based on Robert Louis Stevenson's book titled Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde. Tom finds himself trying to keep his alter ego Mr Hyde locked inside himself to protect his family. James Nesbitt spiller de to rollefigurene glimrende, spesielt Hyde. Denne serien er up there med Heroes og Dexter kvalitetsmessig. Se den nuh! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ser at sesong 2 av Dexter er ute med to episoder allerede på nettet. Hvordan kan episodene bli lekket slik? Trodde de var ganske nøye på å vokte dem før de skulle bli sluppet. Oh well... Skal ikke klage. Da slipper man å vente til 30.september Kan vel forresten være et lite PR-stunt også. Ved å la folk få tilgang til to episoder så får man flere seere hektet når den kommer på TV Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ser at sesong 2 av Dexter er ute med to episoder allerede på nettet.Hvordan kan episodene bli lekket slik? Trodde de var ganske nøye på å vokte dem før de skulle bli sluppet. Oh well... Skal ikke klage. Da slipper man å vente til 30.september Kan vel forresten være et lite PR-stunt også. Ved å la folk få tilgang til to episoder så får man flere seere hektet når den kommer på TV 9104125[/snapback] De er sansynligvis lekket av en journalist som fikk en DVD med de to episodene for å skrive en anmeldelse. De er såkalte "Pre Air" Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kommer ikke til å se de to episodene, blir så lenge å vente på fortsettelsen Klarer meg til september jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Samme her, desssuten er kvaliteten på de som har kommet ut meget dårlig. Jeg så første episode av Burn Notice i går. Det er høyst trolig en av de mest goofy seriene jeg har sett på en god stund. Skikkelig Fastlane-slow motion, krydret med damene fra Pacific Blue. Men, av en eller annen grunn så fungerte det. Får vel se et par episoder til før jeg gjør meg opp en skikkelig mening. Dessuten var Bruce Campbell med. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Samme her, desssuten er kvaliteten på de som har kommet ut meget dårlig. 9106825[/snapback] Kvaliteten er nesten DVD, like god/bedre enn HDTV rip. Dårligere enn HR.HDTV, 720p og oppover. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Wonderpets er tidenes serie. De bor i en barnehage, og reiser for å redde dyr i nød når alle barna har dratt. Marsvinet er helt genialt. Youtube it. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kvaliteten er nesten DVD, like god/bedre enn HDTV rip. Dårligere enn HR.HDTV, 720p og oppover. 9109277[/snapback] Ergo dårlig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kvaliteten er nesten DVD, like god/bedre enn HDTV rip. Dårligere enn HR.HDTV, 720p og oppover. 9109277[/snapback] Ergo dårlig. 9217165[/snapback] Og det er kun 2.0-lyd. :-O Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kvaliteten er nesten DVD, like god/bedre enn HDTV rip. Dårligere enn HR.HDTV, 720p og oppover. 9109277[/snapback] Ergo dårlig. 9217165[/snapback] Sant nok. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Masters of Science Fiction er igang folkens! Første episode var genial. Hver episode er en selvstendig filmatisering av kjente sci-fi noveller og lignende fra mange kjente forfattere. Tror vi har mye bra i vente her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kom ved en tilfeldighet over Hotel Babylon, en BBC-serie som sendes på NRK. Førsteinntrykket er bra. Knallrating på imdb: http://www.imdb.com/title/tt0475047/ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Masters of Science Fiction er igang folkens! Første episode var genial. Hver episode er en selvstendig filmatisering av kjente sci-fi noveller og lignende fra mange kjente forfattere. Tror vi har mye bra i vente her! 9220147[/snapback] Tusen takk for tipset! Første episode var meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 He-Man sesong 1 , vol 1 : 01 - "The Cosmic Comet" (topp !) 02 - "The Shaping Staff" (ditto) 03 - "Disappearing Act" 04 - "Diamond Ray of Disappearance" (1st episode som ble sendt) 05 - "She-Demon of Phantos" 06 - "Teela's Quest" (Must see 07 - "The Curse of the Spellstone" 08 - "The Time Corridor" 09 - "The Dragon Invasion" 10 - "A Friend in Need" 11 - "Masks of Power" 12 - "Evil-Lyn's Plot" 13 - "Like Father, Like Daughter" 14 - "Colossor Awakes" 15 - "A Beastly Sideshow" 16 - "Reign of the Monster" (topp !) 17 - "Daimar the Demon" 18 - "Creatures From The Tar Swamp" 19 - "Quest for He-man" 20 - "Dawn of Dragoon" (HM drar til Trolla for å hjelpe Orko , alt er det motsatte....inspirert av Bizarro World kanskje 21 - "The Royal Cousin" 22 - "Song of Celice" 23 - "The Return of Orko's Uncle" 24 - "Wizard of Stone Mountain" 25 - "Evilseed" (Vil HM & Skeletor samarbeide , that's the question ?) 26 - "Ordeal in the Darklands" 27 - "Orko's Favorite Uncle" 28 - "The Defection" 29 - "Prince Adam No More" (Kjempebra 30 - "The Taking of Grayskull" (Topp !) 31 - "A Tale of Two Cities" 32 - "Search for the VHO" (Mer-Man is back 33- "The Starchild" :/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Tusen takk for tipset! Første episode var meget bra. 9222045[/snapback] No problem, spread the word! Filmmatisk kvalitet på den første episoden altså, velskrevet og ikke minst velspillt. Neste episode er Terry O'Quinn (Locke/Lost) med, blir spennede å se hvilken rolle han spiller. Kom ved en tilfeldighet over Hotel Babylon, en BBC-serie som sendes på NRK. Førsteinntrykket er bra. Knallrating på imdb: http://www.imdb.com/title/tt0475047/ 9220311[/snapback] Nice, den skal jeg sjekke ut. Digger alt som er britisk Endret 7. august 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet når sesong 2 (?) av Entourage starter på tv3? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvilken sesong av that '70s show som sendes på tv2 akkurat nå? Prøvde å finne fram på tv2s nettside, men den er håpløs å finne fram på. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har nå sett gjennom all Star Trek'n min Det er 4 serier, 24 sesonger eller 624 episoder. det tok meg en stund Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har nå sett gjennom all Star Trek'n min Det er 4 serier, 24 sesonger eller 624 episoder. det tok meg en stund 9447371[/snapback] Tviler ikke på det nei Det er over 19 døgn med serie det! lol Hvordan er følelsen nå som du har sett gjennom alt da? Jeg er alltid litt sånn nedfor når en serie jeg har sett mye på slutter (f.eks. etter 10 sesonger med SG-1, så er det litt sånn: "hmm. serien er over. Hva skal jeg gjøre nå?" stemning i noen minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå