0laf Skrevet 18. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) covah skrev (10 timer siden): En av produsentene bak The Expanse (Hawk Ostby) er oppvokst i Oslo. Ikke nok med det, men som nevnt tidligere her, er lyrikken i sangen på "norsk", det vil si, sånn nesten, tydeligvis ikke nok til at det er forståelig for oss nordmenn. Skrevet av Lisbeth Scott L Endret 18. desember 2019 av 0laf Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Expanse er så bra. Gruer meg til å ventetiden mellom sesongene. Og føler de har klart enda høyere produksjonsnivå. Evt bare er det at jeg får sett serien i 4k hdr som gjør at alt ser bedre ut. Fantastisk Endret 18. desember 2019 av Comma Chameleon Skrivefeil Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2019 Virgin River er en utrolig bra serie. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2019 1 hour ago, Comma Chameleon said: Expanse er så bra. Gruer meg til å ventetiden mellom sesongene. Og føler de har klart enda høyere produksjonsnivå. Evt bare er det at jeg får sett serien i 4k hdr som gjør at alt ser bedre ut. Fantastisk Ja enig. Har sett de fire første episodene av s04 hittil. Er så bra at jeg vurderer å starte fra s01 igjen... bare for å utsette ventetiden som kommer etter at ferdig med s04. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2019 Rakuten TV. 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Hva synes dere om "Ray Donovan"? Er den verd å se? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Har ikke sett den selv, men har inntrykk av at det er en del slossing og vold i serien. Det er kanskje ikke noe for deg ? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Killing Eve er bra. Men er fryktelig dårlig skuespiller i hovedrollen. Det trekker ned. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Mala skrev (1 time siden): Har ikke sett den selv, men har inntrykk av at det er en del slossing og vold i serien. Det er kanskje ikke noe for deg ? Nei det er nok ikke det. Blir kvalm av all volden. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 jae-ols skrev (6 timer siden): Hva synes dere om "Ray Donovan"? Er den verd å se? Har ikke fått sett siste sesong, men synes serien er veldig bra ! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 0laf skrev (58 minutter siden): Har ikke fått sett siste sesong, men synes serien er veldig bra ! Alt for mye vold. Ikke bra for oss som er vokst opp med vold i hjemmet. Skjønner ikke at folk liker å se at folk blir mishandlet. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Ferdig med The Movies that Made Us. Nok en nostalgibombe fra folkene bak The Toys that Made Us. Her var det mye jeg ikke visste om de fire filmene de tar for seg - Home Alone, Dirty Dancing, Ghostbusters og Die Hard - og det er vel verdt å se den for alle med et forhold til disse. Visste du f.eks. at man ønsket at Slimer i Ghostbusters skulle ligne på nylig avdøde Joe Belushi? Kunstneren som laget Slimer innrømmer i dokumentaren at han ignorerte dette, men da han viste frem Slimer mente alle at den lignet på Belushi allikevel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 The Witcher slippes 09:01 i morgen. Er en god grunn til at det ikke er noe anmeldelser enda. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Maury skrev (51 minutter siden): The Witcher slippes 09:01 i morgen. Er en god grunn til at det ikke er noe anmeldelser enda. Kommer hele sesongen eller bare første episode da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 Ingen jul uten.. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2019 TheKims skrev (22 minutter siden): Kommer hele sesongen eller bare første episode da? Hele sesongen Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 20. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2019 Killing Eve er bare grusom. Bare lystmord og unødvendig vold. Må være noe av det verste som er laget. Hvem gidder å se på dette? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2019 15 hours ago, Maury said: The Witcher slippes 09:01 i morgen. Er en god grunn til at det ikke er noe anmeldelser enda. Fordi det er elendig? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2019 Fra de screeningene som har vært skal det ha blitt sagt at Cavill gjør en overraskende god tolkning av Geralt. Jeg er spent på å se til hvilken grad det stemmer - kanskje har jeg tatt grundig feil av den castingen. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2019 Så ferdig War of the Worlds (2019), en fransk/engelsk produksjon, med blant andre Gabriel Byrne og Elizabetth McGovern. En ganske annerledes vri på denne klassiske historien. Dette er også langt fra noen adhd Hollywood produksjon, man tar seg tid her, ikke så mye action, mer 75% drama. Men jeg syntes det fungerte veldig bra. Jeg ser gjerne at det kommer en sesong til. Så den på Fox/T-We. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå