Lami Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 syns det er dritbra serie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 Begynt å se Gotham, digg serie! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 (endret) True Detective er fantastisk .Utrolig bra spill av Marhershala og Dorff. Dett er en serie på høyt nivå. Men det er ufattelig mye prat og lite handling. Endret 21. november 2019 av jae-ols Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 Noen som har sett "Good Omens"? Usikker på om jeg skal gidde da jeg ikke klarte å se de første sekundene av første episode en gang En verre start scene er det lenge siden jeg har sett Lenke til kommentar
0laf Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 Dubious skrev (1 time siden): Noen som har sett "Good Omens"? Jepp, jeg synes den var artig, og ganske bra ! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. november 2019 Rapporter Del Skrevet 19. november 2019 Netflix har det siste døgnet gitt grønt lys/tatt i gang utviklingen av både en spinoff av Vikings og en forløper til klassikeren Chinatown. Vikings-spinoffen fra serieskaperen av Vikings har Netflix allerede gitt grønt lys for to sesonger av (eller 24 episoder). Satt 100 år etter Vikings tar slutt. Chinatown-forløperen følger Jack (karakteren til Jack Nicholson) flere år før Chinatown er satt. Med den originale manusforfatteren av filmen og David Fincher som produsent (og mest trolig regissør). Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. november 2019 Rapporter Del Skrevet 20. november 2019 Mer spent på Chinatown-prequelen merker jeg enn en Vikings-sequel, mest fordi jeg har falt av den vognen for lengst Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. november 2019 Rapporter Del Skrevet 20. november 2019 Så Who Killed Little Gregory? på Netflix, fransk True-Crime om drapet på en liten gutt på 80 tallet. Rystende skildring, fransk presse altså... 5 episoder på rundt en time. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 On 11/16/2019 at 12:34 PM, ilpostino said: Så første episode av Mandalorian i går. I og for seg bra laget men vet ikke helt om jeg er solgt. Fikk sett episode en og to i går kveld. Og må si jeg er solgt..! Har alltid vært skeptisk til at det er Disney som skal forvalte Star Wars universet, og var veldig skuffet over den siste hovedfilmen. Men her føler jeg de har fått det til utrolig bra,. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 Fått summet meg til å begynne å se The Expanse. Den begynte fryktelig treigt, men episode 4 ble det liv og røre. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 Maury skrev (På 19.11.2019 den 23.02): [Klipp] Satt 100 år etter Vikings tar slutt. [Klipp] Høres ut som serien da bør hete Birkebeiners. Spøk til side, takker for spennende info! De bør ta grep for å gjøre serien mer spennende og History Channel bør gjøre sin del av jobben bedre. Kanskje de bør byttes ut med viasat history. ? Jeg har sittet og ventet på flere ting som vi vet skjer og som blir skuffende. Mulig jeg er for farget av norsk historie dog. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 Litt for tidlig for birkebeinerne, men hadde absolutt vært gøy.. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 Tomeito skrev (48 minutter siden): Litt for tidlig for birkebeinerne, men hadde absolutt vært gøy.. Vel vi må vel være godt over 1000-tallet i sesong 6, legg på 100 år og vi kan ikke være langt unna 1184? Mest ment som en spøk dog. ? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Skjønte egentlig det, men klarte ikke å formulere det på en bedre måte. Og birkebeinerne dukker opp på 1170tallet (igjen: Ikke egentlig ment for å kverulere og egentlig totalt unødvendig og uinteressant...). Mer spent på hva de faktisk tar for seg "100" år etter. Norge, Sverige, Danmark, andre steder? Kanskje tidligere i innbyrdesstridene? Endret 21. november 2019 av Tomeito Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 Gunfreak skrev (3 timer siden): Fått summet meg til å begynne å se The Expanse. Den begynte fryktelig treigt, men episode 4 ble det liv og røre. Jeg likte The Expanse! Jeg ble både skuffet og lei meg da serien ble kansellert etter tredje sesong, men heldigvis plukket Amazon Prime opp serien, og fjerde sesong har premiere 13. desember. De har visstnok lovet en femte sesong, så jeg gleder meg veldig. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. november 2019 Rapporter Del Skrevet 21. november 2019 Runar skrev (34 minutter siden): Jeg likte The Expanse! Jeg ble både skuffet og lei meg da serien ble kansellert etter tredje sesong, men heldigvis plukket Amazon Prime opp serien, og fjerde sesong har premiere 13. desember. De har visstnok lovet en femte sesong, så jeg gleder meg veldig. Gode nyheter, det visste jeg ikke, ikke lenge til ? Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 22. november 2019 Rapporter Del Skrevet 22. november 2019 Takk til alle som har anbefalt Succession. Virkelg en bra serie, kule karakterer om veldig uetiske. Kankje noe jeg trengte etter å ha sett mange "mørke serier". Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 22. november 2019 Rapporter Del Skrevet 22. november 2019 Maury skrev (På 21.11.2019 den 17.44): Mulig det bare er jeg som er treig, men jeg opplever ikke Watchmen som spesielt politisk. I hvert fall ikke i den grad at den forsøker å påvirke meg i noen politisk retning. Så nettopp ferdig siste episode og dette fortsetter å være førsteklasses TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. november 2019 Rapporter Del Skrevet 22. november 2019 (endret) jae-ols skrev (På 19.11.2019 den 19.35): Men det er ufattelig mye prat og lite handling. Elsker slike filmer/serier.. Er en grunn for at jeg liker Tarantino så godt. Dialogen er det viktigste i hans filmer, som f.eks Once upon a time in Hollywood. Har kommet meg til midten av sesong 2 i Gotham.. Jesus, denne serien blir bare bedre og bedre. Endret 22. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå