Shruggie Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hmm... Jeg tror ikke min hodedefinisjon av miniserie kan være en tegneserie... Det er litt rart... Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Miniserie som i en kortvarig tegneserie. Kunne kanskje lagt til at jeg mente miniserie når det kommer til tegneserier. Men skjønner at dette skaper forvirring i en TV-tråd, så beklager det Er det denne du mener? https://www.youtube.com/watch?v=mLdqKIj3-A0 Leste den fysiske tegneserien for sikkert snart 10 år siden nå. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Er det noen som elsker Deadwood? Det er utrolig bra så langt. Gode skuespillere over hele linja. Deadwood skal jo være 'en av de bedre' og er en favoritt hos mange. Ble dessverre aldri helt overbevist. Så vel omtrent ferdig første sesong og mistet litt piffen. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Gleder meg til å se His dark materials, husker jeg var skikkelig obsessed med bokserien på barneskolen Lenke til kommentar
0laf Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Deadwood skal jo være 'en av de bedre' og er en favoritt hos mange. Jeg synes Deadwood var knall den gangen den gikk på TV, har ikke sett den siden, men så filmen for en liten stund siden, men synes ikke den var mer enn toppen "ålreit". Gleder meg til å se His dark materials.. Har kun sett første episode, og liker den typen serier, har også lest bøkene, men må innrømme at etter første episode er jeg usikker på om jeg gidder å se resten, for det var jammen ikke stort å skryte av, forhåpentligvis tar det seg opp? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 18 timer siden, DukeRichelieu skrev: Deadwood skal jo være 'en av de bedre' og er en favoritt hos mange. Ble dessverre aldri helt overbevist. Så vel omtrent ferdig første sesong og mistet litt piffen. Kutter ut nå, alt for mye vold og faenskap. Og utrolig mye banning, helt jævlig. Jane er fenomenal. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 17 timer siden, 0laf skrev: Har kun sett første episode, og liker den typen serier, har også lest bøkene, men må innrømme at etter første episode er jeg usikker på om jeg gidder å se resten, for det var jammen ikke stort å skryte av, forhåpentligvis tar det seg opp? Åh, da får jeg ikke ha alt for høye forventninger! Tror ikke jeg skal skaffe HBO-ab før i desember, da. Blir vel å se mest av nostalgi, selv om jeg ærlig talt ikke husker bøkene særlig godt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Rick and Morty og The Mandalorian samme uke, livet er bra? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 16 minutter siden, JegLøfterVekter skrev: Rick and Morty og The Mandalorian samme uke, livet er bra? Har ventet bra lenge på nye episoder av Rick & Morty, så håper det blir bra ! 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Likte første episode av His Dark Materials, men føler ikke at jeg ble "dratt" inn i serien i så stor grad jeg hadde håper. Men skal absolutt fortsette å se - e2 nå i kveld! Ang. Deadwood. Der var jeg sein til festen, men altså... nydelig serie! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Noen som har dannet seg noen inntrykk av The Mandalorian enda? Sykt irritert på at tjenesten ikke er tilgjengelig her enda, så håper på det kommer noen alternativer i god kvalitet på sikt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) Syns The Mandalorian var "greit" som jeg sa til en kompis. Den begynner veldig rett på uten noen form for oppbygning. Men det var en plot twist på slutten som var ganske effektiv og som gjør neste episode kanskje enda mer spennende. Heldigvis kommer neste episode allerede på fredag som også blir den faste dagen fremover for nye episoder. Edit: D+ er ikke engang confirmed sammen med de andre europeiske landene som har lansering i mars. Så vi kan fort ende opp med å måtte vente 6+ måneder for at det kommer hit. Episoden er ute i prima kvalitet flere steder. Hørte det fra en venn.. Endret 12. november 2019 av Feh Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 4 timer siden, jae-ols skrev: Kutter ut nå, alt for mye vold og faenskap. Og utrolig mye banning, helt jævlig. Jane er fenomenal. Synes huske du har gitt uttrykk for å være litt sensitiv for vold og faenskap tidligere. Derfor stusset jeg litt over at Deadwood falt i smak. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Startet å se på Mr. Mercedes, et par episoder inn - liker det veldig godt hittil. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 8 minutter siden, DukeRichelieu skrev: Synes huske du har gitt uttrykk for å være litt sensitiv for vold og faenskap tidligere. Derfor stusset jeg litt over at Deadwood falt i smak. Det stemmer. Viste ikke at det var så mye vold der. Ikke noe for meg. Det blir Crown på Søndag. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 6 minutter siden, Mr_Spock skrev: Startet å se på Mr. Mercedes, et par episoder inn - liker det veldig godt hittil. .... helt til sesong 2 ? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 7 minutter siden, 0laf skrev: .... helt til sesong 2 ? Jeg var litt usikker på om jeg skulle skaffe sesong nr 2 - av trilogien så likte jeg ikke bok nr 2 (kanskje den eneste King boka jeg har slitt med å lese ferdig). De to andre er bra. Men sesongene følger kanskje ikke bøkene.. Men ønsket egentlig bare å få med meg en filmatisering av den første boka - for den er veldig bra - og serien ser ut til å funke veldig bra, Gleeson er perfekt som Hodges. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 5 timer siden, Mr_Spock skrev: Men ønsket egentlig bare å få med meg en filmatisering av den første boka - for den er veldig bra .. Og første sesongen er også veldig bra, noe av det bedre, men så går det nedover. Har dog ikke sett sesong 3 enda, kanskje det tar seg opp ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Det er rett og slett en del serier som burde vært retroaktivt omgjort til miniserier "Sesong 2 av Prison Break? Nei, den ble visst trukket tilbake og brent i et massivt bål mens folk chantet og danset nakne..." Forresten, er det noen lovlig måte å se på Mandalorian her før Disney+ kommer på nyåret? Endret 13. november 2019 av Shruggie Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 1 time siden, Shruggie skrev: Forresten, er det noen lovlig måte å se på Mandalorian her før Disney+ kommer på nyåret? Trolig ikke, serien slippes kun på Disney+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå