Spartapus Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Det trenger ikke å gå galt. GoT endte som den gjorde fordi manusforfatterne ville avslutte den flere sesonger tidligere enn hva HBO og Martin ønsket. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 og nå har de endret mening og skal ikke gøre Star Wars, så hele rushet var bortkastet 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Rykter om at pre quel story Game Of Thrones er kansellert på Hbo. Har noen få ting jeg ser på, vurderer å se ferdig og kansellere en stund. Våknet til denne inne på HBO Nordic sin Facebook i dag. Nå trenger jo ikle det å bety så meget da siden det er HBO Nordic det er snakk om. Endret 30. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Har dere sett «Ash vs Evil Dead»? Høy score på imdb, er på første episoden. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Sett første sesong, synes det var greit. Passer greit med 20-minutters formatet. Mer Ash og mer gladvold, ikke noe galt med det. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tips til serie som kan brukes mest til tidsfordriv? (altså ikke så farlig om man ikke følger 100% med hele tida) Må helst være på Netflix eller NRK. Skal se på mens jeg trener. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Synes Ash vs Evil Dead er en av de absolutt feteste seriene som er laget. Første sesong er den desidert svakeste, og det er et ekstremt hopp i kvalitet fra sesong 1 til sesong 2, og fra sesong 2 til sesong 3. Spesielt når det kommer til det visuelle og spesialeffektene, som er halve moroa. Kongeserie! Synd den ble kansellert, for slutten på sesong 3 er helt absurd fet. Hadde vært jævlig kult og få sett fortsettelsen, enten på TV, film, eller tegneserie. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tips til serie som kan brukes mest til tidsfordriv? (altså ikke så farlig om man ikke følger 100% med hele tida) Må helst være på Netflix eller NRK. Skal se på mens jeg trener. Komiserier som friends, the office, modern family etc. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tips til serie som kan brukes mest til tidsfordriv? (altså ikke så farlig om man ikke følger 100% med hele tida) Må helst være på Netflix eller NRK. Skal se på mens jeg trener. De to siste sesongene av Game of Thrones Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Synes nesten sesong 2 av Castle Rock starter bedre enn sesong 1, men de siste episodene av sesong 1 var solide saker (spesielt Sissy Spacek sin rolle). [klipp] I det minste blir det en grei oppladning til The Outsider tidlig neste år, som har potensiale til å bli den beste TV-serien basert på en King-bok. Lovende det da! Jeg synes sesong 1 var var fullt brukbar. Enig i det med Sissy Spacek og som også var veldig bra i Bloodline. Ut ifra trailere ser Outsider ut til å bli bra. I motsetning til trailere for Mandalorian som bare virker dårligere og dårligere. Håper de har flere karakterer som ikke er med i trailere som kan løfte serien. Men jeg stiller meg spørsmålet om det skorter på budsjettet da jeg synes produksjonen bærer preg av det spesielt på sminkingen i bred forstand av ordet. Ikke vits med Disney+ ab. der ser det ut til. Håper ikke Lord of the Rings blir preget på samme måte. Jeg synes den siste sesongen av GoT langt på vei ødela hele serien så usikker på om jeg ville ha sett spin-ofs. Jeg synes det er vanskelig å forstå at denne store misnøyen med GoT bare pga seriefinalen eller siste sesong. Ja, kanskje finalen kunne vært noe bedre, men det var jo nesten umulig å runde av denne serien på en god måte. Det er er en serie som er best om den bare går og går. Det virker som om folk glemmer hvor mange som ble veldig underholdt av denne serien i år etter år og nå er man glad for at ike de samme skal lage Star Wars spin-off.... Jeg tror en prequel til GoT blir underholdende. Endret 30. oktober 2019 av maanemann 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) 20. Desember kommer The Witcher på Netflix. Main traileren er ute nå, som gjør serien litt mer lovende. https://m.youtube.com/watch?v=ndl1W4ltcmg Endret 31. oktober 2019 av Maury Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Det gledes! Fikk ikke akkurat mindre lyst å se på etter den traileren der! Lenke til kommentar
0laf Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 I morgen kommer andre sesong av Jack Ryan på Amazon, men ser ut som den allerede er lekket på nett ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Nei. Jack Ryan slapp en dag før på Amazon i USA. Great news for all dads! 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Oida, den Witcher-traileren gav ikke mye mersmak. Hadde det ikke vært for at jeg har spilt spillene og lest et par av bøkene hadde jeg nok mista helt interessen. Det så ganske billig ut. Men, en trailer kan være dårlig og uten at serien er det. Kan jo håpe at de har gått i den klassiske fella med å prøve å selge serien som noe den ikke er. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Nei. Jack Ryan slapp en dag før på Amazon i USA. Great news for all dads! Ah, kewl, det er derfor den plutselig dukket opp her og der, jeg ventet den først i morgen. Da får jeg vente i spenning på Mandalorian 12. November i stedet Endret 31. oktober 2019 av 0laf Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Håper Disney leverer på bildekvalitet altså! Regner jo selvsagt med det er top-notch! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Watchmen er hittil meget lovende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Nazi-jegere på slutten av 70-tallet med my man Al Pacino og Logan Lerman (Fury) i hovedrollene. Kommer neste år. Lovende serie. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg synes Witcher trailer så rå ut... Spent på hvilke storyer de har med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå