""" Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 American Horror Story har slengt seg på retrobølgen, og jeg gleder meg faktisk sykt mye til sesong 9(?). Hadde aldri trodd jeg skulle se frem til en sesong av AHS, men nå gjør jeg faktisk det. Ohok! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 (endret) Lol? Er det kommet så jævlig mange sesonger der altså? Ramlet av lasset den sesongen Lady Gaga dukket opp. Endret 21. september 2019 av Mala Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 De fleste sesongene jeg har sett med American Horror Story har en bra første halvdel, men midt i sesongen så gjør de ett eller annet som gjør at jeg ikke klarer å fullføre sesongen. Merkelig serie som på det beste er veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Prøver å komme meg gjennom Stranger Things S3, det er mye bra, men den nesten konstante småkranglingen er veldig slitsom, blir til at man nesten misliker alle karakterene Er det mye ekstra lav bass i lydsporet? Noen som har sub som yter bra under 20Hz her? Min sub går ned til rundt 25 Hz og leverer "normalt". Men har rumperistere som yter ned til 10Hz og disse jobber veldig mye og setter hele jævla stua i bevegelse Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Fikk endelig startet på Narcos: Mexico, men noe som plager meg litt er den "bloom"-effekten de har. Enten pga valg av glass på kamera eller noe filter lagt på, men det er ganske distraherende til tider. Får litt Glamour-følelse av det. Ellers virker serien veldig bra foreløpig!Noen flere som har merket seg det samme? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ja det er veldig merkbart, ikke at jeg ble direkte plaget av det, men nok til at jeg tenkte over det underveis. Forøvrig syns jeg den var meget bra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Fikk endelig startet på Narcos: Mexico, men noe som plager meg litt er den "bloom"-effekten de har. Enten pga valg av glass på kamera eller noe filter lagt på, men det er ganske distraherende til tider. Får litt Glamour-følelse av det. Ellers virker serien veldig bra foreløpig! Noen flere som har merket seg det samme? Det ser ut som de har skutt det på noe vintage anamorphic-glass, for eksempel Hawk C eller lignende (som i og for seg ser helt fantastisk ut). Muligens med et black mist-filter på som gjør at det bloomer litt i kantene, kanskje også fremhevet i post. Enig i at den effekten er stygg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Prøver å komme meg gjennom Stranger Things S3, det er mye bra, men den nesten konstante småkranglingen er veldig slitsom, blir til at man nesten misliker alle karakterene Det er en tendens i mange serier at karakterene skal være "sassy" og ha et sånt elsk-hat-forhold med masse vittige (eller ikke) sleivspark til hverandre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Synes det er en billig og satt måte å mane frem personlighet på. Skriv heller en handling som impliserer sjel og karakter enn å insistere på at figuren har det. Show, don't tell. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Ja, det er ødeleggende. Var det så mye duste drama i de 2 foregående sesongene? Eller fikk jeg bare nok? Uansett trakk dette veldig ned for meg i sesong 3 og jeg er glad for at jeg ble ferdig med sesongen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 setter det i spoiler for de som ikke har sett sesong 3 enda. Jeg hang meg veldig opp i at Sovjetunionen tilsynelatende hadde bygget et så stort anlegg med såpass mye militært nærvær i USA midt under den kalde krigen at det ødela mye av sesongen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Likte nesten sesong 3 bedre enn 2, jeg.. Helt ærlig husker jeg ikke, for lang tid mellom de, men jeg storkoste meg.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Binget sesong 1 og 2 uken før je gså sesong 3 så husket alt høvelig greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) https://m.youtube.com/watch?v=Xp5tNjqHqtY Sid Haig RIP (spilte og i 007 DAF som gangster : "Jeg har en bror , og" hvorpå Bond svarer "liten verden") Endret 24. september 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg gir meg, og ender mening. Har sett beforeigners nå, er i andre eller tredje episode. Virket kleint med Nicolai og oldtids folk først, men når alfhildurr møjen ble politikvinne så var jeg solgt. Døds bra... Noen ganger ting er Kleint først, men når karakterene er igang så blir det kult. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Hvorfor vant Peter Dinklage emmy i år? For alle kommentarene om at Varys ikke har baller? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Hvorfor vant Peter Dinklage emmy i år? For alle kommentarene om at Varys ikke har baller? Sikkert de vanlige korrupsjons-greiene. Samme som med Oscar-utdelingen. Finnes ingen logisk grunn til at Peter Dinklage burde vunnet i år. Han har vunnet tidligere år det får være nok for hans (veldig gode) prestasjon i GoT, men siste sesong fortjener kun søppelpriser. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=1JLUn2DFW4w Endret 24. september 2019 av Noiz Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Sikkert de vanlige korrupsjons-greiene. Samme som med Oscar-utdelingen. Finnes ingen logisk grunn til at Peter Dinklage burde vunnet i år. Han har vunnet tidligere år det får være nok for hans (veldig gode) prestasjon i GoT, men siste sesong fortjener kun søppelpriser. Blir vel litt som LOTR: rotk. Siste filmen, får alle prisene Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Fikk endelig T-We opplegget til å fungere. Prøvde meg først på litt Yellowstone, Kevin Costner er jo en favoritt, men det var ikke noe for meg. Men så begynte jeg å se på Waco (2018), for en serie, 3 episoder inn, sterke saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå