ilpostino Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Bare å kjøre på med sesong 2 - den også er ok Smart ferdig med sesong 2 også. Liker den bedre enn sesong 1. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 https://amp.theguardian.com/tv-and-radio/2019/sep/12/the-i-land-review-netflixs-castaway-thriller-is-not-a-spoof-it-really-is-this-bad I-Land. Ikke overaskende omtale basert på trailer. Få bra serier i mine sjangere om dagen.. Siste trailer om Katarina den store så heller ikke bra ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Er den så dårlig? Huff.... Noen som har sett den? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Beforeigners er absolutt severdig. Til tider veldig treffende satire av tiden vi lever i. #hulefrue 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Sitter og ser 4(og fra hva jeg forstår siste) sesong av Preacher. Serien har tapt seg, første sesong var bra, sesong 2 var passe bra 3 var drit kjedelig og kom såvidt gjennom den. Og syns ikke sesong 4 er så voldsomt mye bedre. Synd i grunn da siste episode av sesong 1, er en av de beste episodene i noe serie. Men alt dette interne drama mellom hoved personene trekker ut og er kjedelig. Og i sesong 3 var hele konseptet med bestemora til Jessie og raringene der totalt uinteressant. 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Det at folk nevner The Shield i samme setning som The Wire er veldig positvt. Skal gi den en sjanse straks jeg er ferdig med serien jeg holder på med nå. Du vert nok skuffa. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 The Shield er jo en av tidenes beste serier. Topp 2 av det jeg har sett. Bak Sopranos. Ikke sett The Wire eller Six Feet Under. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 13. september 2019 Rapporter Del Skrevet 13. september 2019 Du vert nok skuffa. Nettopp bingewatcha 3 sesonger av the shield. Det er jo rått! 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. september 2019 Rapporter Del Skrevet 14. september 2019 (endret) Carnival Row var litt gjesp. Jared Harris gjør hva han kan men meeh...kunne likså greit ha funnet noe såpeserie å se på. Forutsigbart og veldig lite mystikk. Standard fantasy-kjøret. Legolas gjør det iallefall ikke særlig imponerende. Så den akkurat ferdig nå. Må si meg uenig. For meg var den "første verdenskrig" lignende settingen satt til et fantasi univers ganske spennende. Syntes i alle fall det var en veldig solid sesong, selv om jeg aldri ble blåst bakover av som var helt ekstraordinært. Men episodene glei unna som smør, så fengslende var det. 8 av 10 Før dette så jeg The boys. Egentlig litt samme greia, solid men ikke ekstraordinært 8 av 10. Har også akkurat sett One Punch man sesong 1. Jeg er på grensen til å hate Anime og japanske spill, men en dag jeg var syk hadde jeg bare lyst til å prøve noe nytt og noe med korte episoder. Likte som forventet ikke episode 1, men kjørte likevel en til, KLikk... Alle episodene ble sett på en dag. 10 av 10, Veit.... Dette snudde litt opp ned på livet mitt, usikker på hva jeg gjør nå.... Endret 14. september 2019 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Kjøre på med flere anime-serier? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Bare å gi etter for alle fordommene og gunne på. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Bare å gi etter for alle fordommene og gunne på. Joa, kanskje. Spilte Nier Automata i 2018 som jeg digga, også denne serien da. Etter den har jeg starta på Neon Evangelion eller hva den heter, ganske grei egentlig så jo da, jeg er på et personlig prosjekt om dagen for å utforske litt østlig pop kultur . Så jeg har funnet ut at det apsolutt finnes ting fra den kanten som kan utforskes, selv om det er langt mellom hver ting som fallet i smak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Har du sett Akira og Ghost in The Shell? Death Note er jo en slager internasjonalt, og en personlig favoritt for min del. Jeg liker å tro det er en ganske pen inngangsbillett inn i animens verden. Kanskje litt tidlig å spør, men foretrekker du japansk eller dubbet lydspor? Endret 15. september 2019 av Mala Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Er så mye bra på Netflix nå. Synd jeg ikke får sett alt. Hbo er bra også, men mest det gamle jeg liker på Hbo. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Har du sett Akira og Ghost in The Shell? Death Note er jo en slager internasjonalt, og en personlig favoritt for min del. Jeg liker å tro det er en ganske pen inngangsbillett inn i animens verden. Kanskje litt tidlig å spør, men foretrekker du japansk eller dubbet lydspor? Vel... regner med jeg liker Engelsk lydspor best. Ville aldri sett en spille film på dubbet språk, men animasjon blir liksom litt annerledes. Så one punch man på engelsk, har sett opp igjen litt på Japansk. Har egentlig ikke noe problem med det heller, men for meg var det to viktige scener som jeg syntes fungerte bedre på Engelsk. For en som ikke er trent i å høre Japansk så mye, så vil jeg tro jeg får bedre med meg nyansene på engelsk, selv i de tilfellene oversettelsen bommer litt. Ikke sett Akira eller Ghost in the Shell. Men de er jo selfølgelig så kjente at selv en som ikke har brydd seg eller likt anime før kjenner til de. Hmmm... skal vurdere de faktisk. Endret 15. september 2019 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Vel... regner med jeg liker Engelsk lydspor best. Ville aldri sett en spille film på dubbet språk, men animasjon blir liksom litt annerledes. Så one punch man på engelsk, har sett opp igjen litt på Japansk. Har egentlig ikke noe problem med det heller, men for meg var det to viktige scener som jeg syntes fungerte bedre på Engelsk. For en som ikke er trent i å høre Japansk så mye, så vil jeg tro jeg får bedre med meg nyansene på engelsk, selv i de tilfellene oversettelsen bommer litt. Ikke sett Akira eller Ghost in the Shell. Men de er jo selfølgelig så kjente at selv en som ikke har brydd seg eller likt anime før kjenner til de. Hmmm... skal vurdere de faktisk. Du bør absolutt se de, de er knallgode klassikere. Håper vi får en remake med ekte mennesker på Akira fra Tokyo med engelsk språk. Sånn type Scarlett Johansson i Gits. Det hadde vært enda bedre... Jeg har de anime både på DVD og Blu-ray. Husker tilbake hos naboen i ungdomsleilighetene. Har du ikke sett Akira?? Den må du se!! To høytaler tårn og en Pioneer stereo og Pioneer dvd spiller og popcorn. En av verdens beste soundtrack overall. Sykt suggererende og psykedelisk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Paprika er også kul, har den på Blu-ray. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 Håper vi får en remake med ekte mennesker på Akira fra Tokyo med engelsk språk. Sånn type Scarlett Johansson i Gits. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. september 2019 Rapporter Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Beklager om du ikke forstod pga confused Giffen. Gits er forkortelse for Ghost In The Shell. Endret 15. september 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2019 Rapporter Del Skrevet 16. september 2019 Tror han skjønte HVA du mente. Tolker eg han riktig så skjønner han ikke AT du mener det.... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå