ilpostino Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Da har jeg sett ferdig sesong 1 av Salvation. Jeg hadde ikke noen forventninger og ble langt på vei positiv overrasket. Ganske "klassisk" handling /tema men dog. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Da har jeg sett ferdig sesong 1 av Salvation. Jeg hadde ikke noen forventninger og ble langt på vei positiv overrasket. Ganske "klassisk" handling /tema men dog. Bare å kjøre på med sesong 2 - den også er ok Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2019 Rapporter Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Er det noen komedier med potensiale som har premiere i høst? Svært mange av de "enkle" seriene vi ser på i heimen ble avsluttet i våres. Flere har også sin siste sesong i år. Trenger altså noe nytt å sjekke ut. Endret 8. september 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. september 2019 Rapporter Del Skrevet 8. september 2019 Carnival Row var litt gjesp. Jared Harris gjør hva han kan men meeh...kunne likså greit ha funnet noe såpeserie å se på. Forutsigbart og veldig lite mystikk. Standard fantasy-kjøret. Legolas gjør det iallefall ikke særlig imponerende. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2019 Rapporter Del Skrevet 8. september 2019 Er det noen komedier med potensiale som har premiere i høst? Svært mange av de "enkle" seriene vi ser på i heimen ble avsluttet i våres. Flere har også sin siste sesong i år. Trenger altså noe nytt å sjekke ut. Du burde sjekke ut Fleabag om du ikke har. En fantastisk serie som sendte sin siste og andre sesong i vår. Ikke så mye lovende på komedie-fronten som ved drama på TV-skjermen i høst. Du har kanskje potensiale i Living With Your Self med Paul Rudd, og Mystic Quest fra skaperne av It's Always Sunny. Og norske Exit til en grad. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. september 2019 Rapporter Del Skrevet 8. september 2019 Takk for tips. Liker Paul Rudd og Always Sunny (selv om AP Bio med Glenn Howerton var ganske meh) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2019 Rapporter Del Skrevet 9. september 2019 Den nye norske serien på HBO var overkleint. The Beforeigners. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2019 Rapporter Del Skrevet 9. september 2019 Den nye norske serien på HBO var overkleint. The Beforeigners. Hva var overkleint? (Serien skal være klein) Liker Beforeigners veldig godt så langt, det ble morsommere enn jeg trodde og jeg digger parodien på standard nordisk krim. Skuespillet er veldig bra og konseptet veldig gøy, sitter og ler nesten hele tiden. Moro med en litt annerledes norsk serie. 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. september 2019 Rapporter Del Skrevet 10. september 2019 Den nye norske serien på HBO var overkleint. The Beforeigners. Digger den serien. Du har vel ikke tilfeldigvis tatt den seriøst? 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. september 2019 Rapporter Del Skrevet 10. september 2019 Digger den serien. Du har vel ikke tilfeldigvis tatt den seriøst? Hadde bare litt høyere forventninger, ventet noe annet bare. Så bare litt av første episode. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2019 Rapporter Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Smaken er som baken, jeg er noe inhabil uansett men er derfor også veldig interessert i hva folk synes om serien. Du får eventuelt gi det en sjanse til, de to siste episodene ble forresten sluppet i dag så nå kan man se alt Endret 11. september 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 The Boys og Swamp Thing var kanon. The Boys leverer en sårt trengt og annerledes vri på superheltsjangeren, og Swamp Thing føles som en throwback til 80- og tidlig 90-talls superhelthorror ala Swamp Thing, Darkman og The Toxic Avenger. Jævlig fett, og selve Swamp Thing drakten ser helt magisk ut. Jævlig synd med kanselleringen, men koste meg ijhel med sesongen så er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Nyter The Boys selv om dagen. Helt prima vare! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 (endret) The Witcher slippes visstnok på Netflix den 17. Desember. For det er en dato som oser av tiltro til serien, slik Netflix tidligere har dumpet serier på den siste uka før jul. Endret 12. september 2019 av Maury Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Skjønte ikke om du var sarkastisk eller ikke, da jeg ikke vet hva slags serier som blir sluppet rundt juletider.. Men, er det (ikke) en bra ting, mener du? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Tipper sarkasme. Det er mer tid til å bingewatche i julen så det blir nok å farge tallene en del da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Det er en dårlig tid, hvis serien som slippes skal ha et snev av prestisje i seg. Søndag 11. November på BBC / mandag 12. November på HBO (Chernobyl-slotteten), for His Dark Materials eksempelvis er mer et eksempel på tiltro til et prosjekt. Med hvordan Netflix har operert tidligere, så tilsier datoen at de ikke ser for seg at prosjektet er så bra. At folk ser mer i julen er faktisk ikke noe tall faktisk sluppet om, spesielt rundt Netflix, siden Netflix faktisk ikke slipper visningstallene (og det de har sluppet av tall er ikke nødvendigvis så troverdig). Endret 12. september 2019 av Maury Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Ble ikke bird box sluppet rundt jul? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Ble ikke bird box sluppet rundt jul? 12. november, så en god stund før. Skal også sies at de hadde briljant markedsføring for den serien også. De lagde masse memes som tok av og alle pratet om Bird Box rundt den tiden. Man må ikke like det for å anerkjenne hvor bra det fungerte. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 12. september 2019 Rapporter Del Skrevet 12. september 2019 Akkurat ferdig med The Boys og storkoste meg. Et friskt pust til superhelt sjangeren. Mange fantastiske scener.Startet videre på The Spy på Netlfix. Virker passe greit etter 1 episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå