b-real Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Ferdig med Gomorrah. Kan vel ikke si at det begynte å fenge ordentlig før ut sesong 4. Ekstremt mye frem og tilbake-brannslukningsplot i begynnelsen men det litt mer dybde så ble det til slutt jævla bra. Rettelse, det var sesong 3 jeg så ferdig. Sesong 4 ser ut til å ta en annen retning og det var strengt tatt veldig veldig bra så langt. Endret 20. august 2019 av b-real 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Så litt Mindhunter på tableten igår. Lavmælt og interessant, siden det vel er basert på virkelige hendelser. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Løst basert* Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Så litt Mindhunter på tableten igår. «Like the way it was intended» 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Hahaha. Kanskje bedre enn det å sitte å spille Wipeout mens man serien, og så klager på det etterpå at man ikke skjønner handling når man starter rett med sesong 2 av noe britisk posh-drama 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Har gått over til Subnautica. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 My number #1 boys! Det blir mer av Succession, altså en av de beste TV-seriene på TV i år.Etter bare 2 episoder av sesong 2 sendt, så har HBO fornya serien for sesong 3! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Herlig. Fantastisk serie med den feteste intro sangen i manns minne! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 Tja, holder en knapp på Cowboy Bebop, men Succession fungerer absolutt Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 The Boys er på Amazon Prime. Hva annet finner jeg der? Likte the Tick, men det ble jo kansellert, og da jeg hadde prime var det bare halve sesongen de hadde lagt ut. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. august 2019 Rapporter Del Skrevet 20. august 2019 The Boys er på Amazon Prime. Hva annet finner jeg der? Likte the Tick, men det ble jo kansellert, og da jeg hadde prime var det bare halve sesongen de hadde lagt ut. Man in the High Castle. American Gods. The Expanse. Mr. Robot. Jeg har akkurat fått meg Prime og jeg ble positivt overrasket over utvalget etter hva jeg hadde hørt. De er også forferdelig dårlige på å fortelle hva de faktisk har. F.eks. var det en gledelig overraskelse at de har masse gamle krim- og actionserier fra 90-tallet, samt masse gamle grindhouse-filmer innen flere sjangere. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Herlig. Fantastisk serie med den feteste intro sangen i manns minne! Samme fyren som har soundtracket til If Beale Street Could Talk, fenomenalt det og. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Orange is the new black er en utrolig bra serie. Er i gang med første sesong og gleder meg til resten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Orange is the new black er en utrolig bra serie. Er i gang med første sesong og gleder meg til resten. Blir desverre gradvis dårligere. De 3 første var ganske bra, men de to siste har vært godt under middels bra 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Blir desverre gradvis dårligere. De 3 første var ganske bra, men de to siste har vært godt under middels bra Ser serien får god kritikk nesten over alt. 1. Sesong er veldig bra. Det skjer ofte at serier blir dårligere jo flere sesonger det er. Jfr. LOST! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Ser serien får god kritikk nesten over alt. 1. Sesong er veldig bra. Det skjer ofte at serier blir dårligere jo flere sesonger det er. Jfr. LOST! Jeg elsker Lost. Det hendte jo mer og mer crazy stuff underveis men i bunn og grunn elsket jeg den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Ferdig med første sesong av American Gods. Serien var ikke slik jeg trodde, men ble hektet uansett. Veldig bra serie, om noe spesiell. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Jeg elsker Lost. Det hendte jo mer og mer crazy stuff underveis men i bunn og grunn elsket jeg den. Jeg likte denne, i førsten.. men ble vel kansellert. Parodien for de som husker.. https://youtu.be/HILEsZQfasI Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Ferdig med første sesong av American Gods. Serien var ikke slik jeg trodde, men ble hektet uansett. Veldig bra serie, om noe spesiell. Vil ikke si at serien er veldig bra, men hele tiden har serien enormt potensiale. Med sesong 2 blir materialet fra bøkene til Gaiman vanskeligere, og det har de ikke helt klart å fått til. Ofte er serien mer facinerende i prinisippet, enn når det kommer til utførelsen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2019 Rapporter Del Skrevet 21. august 2019 Vil ikke si at serien er veldig bra, men hele tiden har serien enormt potensiale. Med sesong 2 blir materialet fra bøkene til Gaiman vanskeligere, og det har de ikke helt klart å fått til. Ofte er serien mer facinerende i prinisippet, enn når det kommer til utførelsen. Ja, er vel litt det du sier sist jeg tenker på også. Det er en spesiell serie, men det er ett eller annet som gjør at jeg bare må se litt mer. Ikke det beste jeg har sett, men det er mange enkeltstående scener som er veldig gode synes jeg samt det overhengende mystiske som er litt gøy å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå