Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Drevet å sett Modern family en del, morsom serie. Ser også litt på Frustrerte fruer og Greys Anotomy. Greys har jegcsett snart tre ganger nå og synes det er en knall serie men blir noe lei etterhvert.

Noen som har sett den nye sesongen til Mindhunter?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Slapp av, den kom jo i dag!

Ehm, er det virkelig nødvendig å skrive slikt? Ja, jeg vet den er kommet ut i dag, men jeg regner jo med å høre fra folk som eventuelt ser den etterhvert.  :ninja:

Lenke til kommentar

Angående Wu Assasins så er vanskelig å ikke være enig i at flere elementer med serien er ganske elendig. 

Men så har du det faktum at Kathryn Winnick, Lewis Tan og Bryon Mann får gjort noe morsomt sammen med Iko, pluss fighting-sekvensene er prima. Her er faktisk en TV-produksjon som er interessert i å vise hele slåsskampen. Ikke kutte. Iron Fist ble bedre på det i sesong 2, men ikke bra nok med tanke på seriens budsjett som mye større enn Wu Assasins.

Ihvertfall gøy nok ventepølse mens vi venter på mer Warrior, eller Gangs of London får premiere. Sistnevnte med Joe Cole (Peaky Blinders, Prayer Before Dawn) er med-skapt av Gareth Evans, så forventer noe gode kampsekvenser i den serien og, selv om den dreier seg gjenger i moderne London og har med flere eldre skuespillere. Men Cole har vist seg å kunne takle kampsport, så håper det blir tatt i bruk der. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ferdig med Wu Assassin's. Jeg digget det men Uber cleint og Uber closure på slutten.

Men fy, Wu Assassin actor cred for neste Jackie Chan og bra skuespill.

Men jeg begynner å bli lei av kleine slutter med episke one liners. Tho var litt kult at dama stjal bilen igjen.

Kom å hent den hos meg liksom. Han vet jo hvor hun bor.

Det jeg er lei bortsett fra store one Liners fra sådær skuespillere.., that said Wu Assassins hadde klart det....

Er teasing om oppfølgere...

Og det er jo ikke sikkert det blir noe.

Serien lagde kvelden for meg iallefall.

I am entertained. Netflix er kult. :)

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Likte sesong 2 av Mindhunter nesten bedre enn sesong 1, selv om jeg også føler at Atlanta-drapene fikk litt mye mer tid enn hva serien hadde historie til. Men den skal ha for hvordan den belyste godt både det vanskelige og de forskjellige aspektene med hva de drapene gjorde med Atlanta. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Folk som skryter hemlyst av The Wire, men ikke har sett, eller likt noe i andre fantastiske David Simon-serier som Generation Kill, The Corner, Show Me A Hero og The Deuce. #DerHarDuGjeng

Jeg må virkelig få sett med av hans verk ja! Jeg elsker The Wire og har sikkert sett den serien 3 ganger nå. Den er bare så sinnsykt bra. Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg må virkelig få sett med av hans verk ja! Jeg elsker The Wire og har sikkert sett den serien 3 ganger nå. Den er bare så sinnsykt bra.

The Wire og Mad Men lærte meg at selv serier med langtsomt tempo fungerer til tider bedre enn 3 timer Marvel tjohei på kino.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

The Wire og Mad Men lærte meg at selv serier med langtsomt tempo fungerer til tider bedre enn 3 timer Marvel tjohei på kino.

Helt enig. Jeg liker ofte å se serier og filmer som bygger seg opp framfor action hele tiden.

Nå er det faktisk sånn at jeg heller ikke har sett alle sesongene av Mad Man og det må jeg få sett!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

By the power of Grayskull, Kevin Smith has taken a metaphorical Power Sword to help bring a new animated series based on the He-Man. The Jay and Silent Bob Reboot director surprised fans at Power-Con in Anaheim on Sunday to share the news of his new Netflix anime series Masters of the Universe: Revelation, which will be an original story based on the world of Mattel’s classic ’80s era He-Man toy franchise.

Smith will serve as the executive producer and showrunner of Masters of the Universe: Revelation, a limited series which focuses on the unresolved storylines of the classic series, picking up many of the characters’ journeys where they left off decades ago.

“I’m Eternia-ly grateful to Mattel TV and Netflix for entrusting me with not only the secrets of Grayskull, but also their entire Universe,” said Smith. “In Revelation, we pick up right where the classic era left off to tell an epic tale of what may be the final battle between He-Man and Skeletor! Brought to life with the most metal character designs Powerhouse Animation can contain in the frame, this is the Masters of the Universe story you always wanted to see as a kid!”

The series will be produced by Mattel Television with Rob David, VP of Mattel TV and author of He-Man: the Eternity War, serving as an executive producer on the series. They have also assembled a team of impressive writers that will include Eric Carrasco (Supergirl), Tim Sheridan (Reign of the Supermen), Diya Mishra (Magic the Gathering) and Marc Bernardin (Alphas). Animation for the series is being done by Powerhouse Animation (Castlevania).

Lenke til kommentar

Prøvde meg på en episode med Another Life (Netflix) - Liker jo Katee Sackhoff og Scifi. Men er vel ikke så veldig imponert  :D  tipper litt over i kategorien "dette er så dårlig at det blir bra".

En ganske så feit lydmiks (Atmos) - og bøttevis med bass. Kanskje de la pengene der i stedet for script/skuespillere? 

Lenke til kommentar

Likte sesong 2 av Mindhunter nesten bedre enn sesong 1, selv om jeg også føler at Atlanta-drapene fikk litt mye mer tid enn hva serien hadde historie til. Men den skal ha for hvordan den belyste godt både det vanskelige og de forskjellige aspektene med hva de drapene gjorde med Atlanta. 

Det hadde i hvert fall mer med virkeligheten å gjøre enn hele adoptivsønn-plottet. Vi har sett Dexter, vi trenger ikke v2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...