Comma Chameleon Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Beforeigners trailer. Ser unikt ut, har trua! Interessant ja. Skulle gitt det en sjanse om jeg ikke føler det er så rart å se norsk film/serie (i alle fall ting som ikke er realistisk). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Skal helt klart gi den en sjangse 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg har nå sett ferdig Kidding og likte det veldig godt. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Noen som har tips på serier ala Fargo, Legion, Mr Robot osv med litt mindre A4 karakterer og handling? Har sett mye av de mest populære "alle" har sett ala Breaking Bad, Better Call Saul, Altered Carbon, Sherlock, Elementary og Banshee.Western, sjørøver og skrekk/horror er lite interessant.Blir nesten svimmel bare av å scrolle gjennom A på tv.com...Happy! var veldig kult. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Beforeigners trailer. Ser unikt ut, har trua! Jeg er fremdeles under embargo på denne, men en serie verdt å ha i notatblokka sammen med Exit av norske serier i høst. Kristofer Hivju-serien til NRK derimot ser direkte kjedelig ut. Ser ut som en serie gjort før. Kan lett bli en klassisk NRK Drama-utgave av Sarah Michelle Gellar-såpedramaet Ringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2019 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Russi_Taylor Stemmen til Webby i Duck Tales , Martin Prince på Simpsons samt Minni Mus , er død Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2019 Den Kristofer Hivju-serien til NRK Drama i høst ser møkk kjedelig ut, som om NRK gjør sin utgave av Sarah Michelle Gellar-serien Ringer. Gjort før dette. Synd at Hivju som er en så karismatisk og god skuespiller blir med i et så kjedelig prosjekt som virker like spennende som å se maling tørke. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 (endret) Sett opp igjen Koselig med peis og Kampen for tilværelsen, fremdeles det beste som har blitt laget i Norge! Venter enda på spinoffen; Vidkun og dyrene i Afrika Endret 30. juli 2019 av MKej 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2019 Jeg er halvveis i The Boys på Amazon, veldig artig og kul serie! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2019 (endret) Sett opp igjen Koselig med peis og Kampen for tilværelsen, fremdeles det beste som har blitt laget i Norge! Venter enda på spinoffen; Vidkun og dyrene i Afrika Hvordan? Jeg har lett etter en måte å få sett Kampen for tilværelsen igjen på. Husker den fantes på DVD, men finner ingen steder å få tak i den nå. Ser sesong 2 ligger på Prime, men kun tredje episode av sesong 1 ligger der ... Endret 31. juli 2019 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2019 Jeg er halvveis i The Boys på Amazon, veldig artig og kul serie! Litt treig her, men for noen kanskje bedre sent enn aldri? HumbleBundle selger en bundle med tegneserier, dessverre bare 3 timer igjen per nu. Uansett; Man får da en del tegneserie bøker, pluss alle bøkene i serien "The Boys", som Amazon Prime serien altså er bygd på. For bare 15 USD! Da kan man laste ned i ebook, CBZ eller PDF format. Mye moro lesning for under en 150 lapp. Bare volum en, vil vel koste rundt 250 Kr i papir versjon. Løp og kjøp om dere rekker! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2019 Hvordan? Jeg har lett etter en måte å få sett Kampen for tilværelsen igjen på. Husker den fantes på DVD, men finner ingen steder å få tak i den nå. Ser sesong 2 ligger på Prime, men kun tredje episode av sesong 1 ligger der ... Heldigvis tar piratene vare på vår kulturarv. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 Hvordan? Jeg har lett etter en måte å få sett Kampen for tilværelsen igjen på. Husker den fantes på DVD, men finner ingen steder å få tak i den nå. Ser sesong 2 ligger på Prime, men kun tredje episode av sesong 1 ligger der ... Kunne sverget på jeg så den på HBO for ikke lenge siden, men ser ut til at den er borte derifra nå. :/ Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Det er en skandale at Asia Kate Dillon ikke har vunnet Emmy for Billions They? En av mine absolutt favorittserier. Mulig jeg er farget av min personlige interesse for finans og politikk som er noe over gjenomsnittet, men synes dette er høykvalitets drama. Har sett hele serien 3 ganger nå og kommer til å kjøre nok en reprise om ikke lenge tenker jeg. Endret 1. august 2019 av DukeRichelieu Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 Digger Billions jeg også. Noen av de julestemning scenene er også når man ser all rikdommen i praksis. Helt annen verden. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 Vurderer å se opp igjen House MD nå. Også en av mine absolutte favoritter. Spent på å se om den er like bra som den var når jeg startet på den for sikkert godt over 10 år siden nå. Ser de har den på Viaplay, men dessverre med norsk tekst. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 Kunne sverget på jeg så den på HBO for ikke lenge siden, men ser ut til at den er borte derifra nå. :/ Ja, det stemmer, men den er borte nå. Hele sesong 2 og episode 3 av sesong 1 ligger på Amazon Prime, men det er liksom ikke godt nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=jgnQ-NfTaj0 Husker jeg så den tidlig 90s.....den er riktignok prod i 1971 dog (!) Endret 1. august 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 https://m.youtube.com/watch?v=GVA44ElpQc4 En dag er vi alle borte men Dallas vil leve evig Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 Vurderer å se opp igjen House MD nå. Også en av mine absolutte favoritter. Spent på å se om den er like bra som den var når jeg startet på den for sikkert godt over 10 år siden nå. Ser de har den på Viaplay, men dessverre med norsk tekst. Den står på min bucket list. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå