Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oz selvsagt og så The Wire.

Kjører et gjensyn med The Office (US) for tiden selv, er kos, havnet av lasset alt for lenge siden og det var akkurat lenge nok siden til at jeg ikke husker hva som skjer :love:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Gleder meg til masse nye episoder i dag :love: Føler det er så masse jeg "må" se. Så mange serier, så lite tid. :p

Lenke til kommentar

Mandager, og onsdager for øyeblikket bare på grunn av Lost og Justified(er jo også Sons of Anarchy og Rescue Me rundt sen-sommern der.

Men mandager har liksom en haug med kvalitetserier året rundt nesten.

På HBO har vi Treme(tidligere The Wire i samme sendetidspunkt i statene), How To Make It In America, og The Pacific(tidligere miniserien, John Adams som har hatt den plassen) i starten av året.

Til sommern kommer Hung, Entourage og True Blood på mandager. Så har vi sen-sommern/starten av høsten med Showtime som ruller opp med Dexter, og selvfølgelig Californication som jeg virkelig begynte å like enda mer forrige sesong.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du jeg har Roland Martin som avatar? :p

Har opplevd mye bra dissing av CNN fra både Jon Stewart og Stephen Colbert. Men det som var i forrige uke med klærne til Roland Martin tok kaka. Etter at Conan O`Brian gikk av lufta på grunn av (asswipe)Jay Leno, så er det bare Colbert, Bill Maher og Stewart jeg klarer å le av. Norske talkshows er helt håpløse, noen av de fremover oss nesten som hulemenn liksom.

http://www.youtube.com/watch?v=U8m5QVxREXY

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det OZ folk her inne sa at man ble skikkelig "depressiv" av å se på, siden det alltid skjedde noe negativt når det var glimt av positivitet i serien? Dårlig forklart, but you see.

Blir vel enten OZ eller True Blood som blir neste serie for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...