Filmvenn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvordan folk ikke har sett på Oz før nå er nesten trist. Men samtidig bra at folk ser på det og. Garantert en av de beste seriene i historien, og dro fram karrieren til mange av skuespillerne der. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva går serien ut på? Trenger snart noe nytt å se på. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hva går serien ut på? Trenger snart noe nytt å se på. Endret 9. mai 2010 av FrankZito Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ok da ble jeg overbevist nok til at jeg skal begynne å se den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ok da ble jeg overbevist nok til at jeg skal begynne å se den Gled deg! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ok da ble jeg overbevist nok til at jeg skal begynne å se den Gled deg! Gleder meg allerede. Har bare noen episoder igjen av Firefly som jeg må se først. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hopper rett på Oz når jeg blir ferdig med de to siste sesongene av The Wire. Endret 9. mai 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Stemmer. Jeg skulle jo se The Wire, og ja. Hva skal jeg ta først? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Oz selvsagt og så The Wire. Kjører et gjensyn med The Office (US) for tiden selv, er kos, havnet av lasset alt for lenge siden og det var akkurat lenge nok siden til at jeg ikke husker hva som skjer Endret 9. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) jaja, da får eg sjå Oz eg og da. Har både The Wire og Oz eg må sjå, personlig trur eg Oz er noke meir for meg, so eg begynner sikkert me den. Endret 9. mai 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Oz elsket jeg. Men The Wire sluttet jeg å se når jeg kom til midten av sessong 2 elns. Ble egentlig litt for kjedelig for min del. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Både oz og wire er begge på min topp 10 liste uten tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gleder meg til masse nye episoder i dag Føler det er så masse jeg "må" se. Så mange serier, så lite tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gleder meg til masse nye episoder i dag Føler det er så masse jeg "må" se. Så mange serier, så lite tid. Mandager er awsome, drit i hva alle andre sier, den ER awsome ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mandager, og onsdager for øyeblikket bare på grunn av Lost og Justified(er jo også Sons of Anarchy og Rescue Me rundt sen-sommern der. Men mandager har liksom en haug med kvalitetserier året rundt nesten. På HBO har vi Treme(tidligere The Wire i samme sendetidspunkt i statene), How To Make It In America, og The Pacific(tidligere miniserien, John Adams som har hatt den plassen) i starten av året. Til sommern kommer Hung, Entourage og True Blood på mandager. Så har vi sen-sommern/starten av høsten med Showtime som ruller opp med Dexter, og selvfølgelig Californication som jeg virkelig begynte å like enda mer forrige sesong. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mahavishnu: Du ser ikke tilfeldigvis på The Daily Show? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hvorfor tror du jeg har Roland Martin som avatar? Har opplevd mye bra dissing av CNN fra både Jon Stewart og Stephen Colbert. Men det som var i forrige uke med klærne til Roland Martin tok kaka. Etter at Conan O`Brian gikk av lufta på grunn av (asswipe)Jay Leno, så er det bare Colbert, Bill Maher og Stewart jeg klarer å le av. Norske talkshows er helt håpløse, noen av de fremover oss nesten som hulemenn liksom. http://www.youtube.com/watch?v=U8m5QVxREXY Endret 10. mai 2010 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Skal prøve meg på Californication fra startetn av. Har bare sett en episode her og en der. Blir spennende! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Var det OZ folk her inne sa at man ble skikkelig "depressiv" av å se på, siden det alltid skjedde noe negativt når det var glimt av positivitet i serien? Dårlig forklart, but you see. Blir vel enten OZ eller True Blood som blir neste serie for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå