0laf Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Rundt tre uker til Veronica Mars er tilbake, på Hulu [youtube= ] .. og to dager til Stranger Things Endret 2. juli 2019 av 0laf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Rumor has it there’s a cunning plan to bring back Blackadder for fifth season "As cunning as a fox who's just been appointed Professor of Cunning at Oxford University." Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Netflix skal visstnok være i gang med Sandman-serie. https://arstechnica.com/gaming/2019/07/neil-gaimans-sandman-graphic-novels-to-become-a-netflix-tv-series/ Tror ikke dette er det letteste kildematerialet å jobbe med, for å si det forsiktig. Et godt resultat vil være en bragd. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Angående Blackadder så er jeg skeptisk til å gjenopplive såpass gamle serier, og spesielt komedier. Jeg har en snikende følelse av at om man lagde en ny sesong av Seinfeld nå, så ville det ikke vært morsomt. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 De lagde jo en 2000-spesialepisode som fungerte ganske godt. Men nå innser jeg jo at det er 19 år siden, så... Har trua på mer Blackadder. Kult med Sandman-serie, men enig i at det kan være vanskelig å få til på TV. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Og snarrrt kommer Stranger Things Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Episode 1 sesong 5 av Black Mirror - ugh absolutt bunnsjiktet for denne serien. Håper de andre er bedre, men hører at episode 3 er seriens dårligste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Black adder Black adder A bastard on the throne ! BA BA A dog whos got his bone ! Endret 4. juli 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Hele sesong 5 av Black Mirror var skuffende. Alle tre episodene hadde potensiale, men de fikk det ikke fram rett og slett. Også episode 1 synes jeg kunne ha vært veldig god, men jeg vet ikke hva de gjorde. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Åh sykt. Helt rå Surround på nye Stanger Things. Ser budgettet er plassert.. Helt rått. Netflix 5.1 Endret 4. juli 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juli 2019 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) M3h! Lyden var ihvertfall bra.. Endret 4. juli 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Hele sesong 5 av Black Mirror var skuffende. Alle tre episodene hadde potensiale, men de fikk det ikke fram rett og slett. Også episode 1 synes jeg kunne ha vært veldig god, men jeg vet ikke hva de gjorde. Uenig i at sesongen var skuffende, men helt enig med de som sier at den var den dårligste sesongen av serien. Forresten det beste alternative til Black Mirror nå i det siste har vært Years and Years (også en av årets beste nye serier). Kanskje litt mer til tider politisk og familiedrama, men er enkelte øyeblikk her og der som lett kunne vært noe fra Black Mirror. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Synes den var skuffende basert på tidligere sesonger (selv om ikke alle tidligere episoder har vært like sterke), men vil ikke si at det var direkte dårlig. Det var bare det at alle tre episodene kunne vært mye bedre. Derfor skuffet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 Åh sykt. Helt rå Surround på nye Stanger Things. Ser budgettet er plassert.. Helt rått. Netflix 5.1 Jepp!Sett seks episoder. Og selvom det i episode 3-6 ble mer av de typiske sesong 2 tingene, synes jeg jeg dette er et step opp fra sesong 2. 1-3 er opp på grensen til sesong 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. juli 2019 Del Skrevet 5. juli 2019 (endret) Jeg synes Fader Brown er en meget bra serie. Litt humor og litt alvor. Ellers så ser jeg fram til The Crown. Har sett Straight Forward men den var elendig. Endret 5. juli 2019 av jae-ols Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Da har jeg binget sesong 1 av Stranger Things. Skjønner hvorfor folk likte den men usikker på hvor mye jeg egentlig likte den. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 For min del flyter det hele på kombinasjonen av 80-tallsnostalgi og Lovecraft-inspirert cosmic horror, to elementer jeg setter stor pris på hver for seg og som blir enda bedre sammen. Selve plottet er ingenting revolusjonerende. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Det er jo bedre enn 80 tallet!! Dette er like Rått som pulp fiction. Oppløsning og effekter, stilen og den magiske USA mot Sovjet opplegg... Episk Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Hadde lyst til å se "24", men Netflix har den ikke og nedlasting var dårlig kvalitet, så ble kjøp av samlepakke, så får den vel om 14 dager eller noe sånt.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Hadde lyst til å se "24", men Netflix har den ikke og nedlasting var dårlig kvalitet, så ble kjøp av samlepakke, så får den vel om 14 dager eller noe sånt..Alle sesongene og filmene ligger på Viaplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå