BioDex Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 Hmm, så jo nesten litt kult ut Er ganske lei av Marvels greiene som er mest laget for 10 åringer. Runaways og Cloak and Dagger?? Ja de er ikke kjempe gode, men fortsatt veldig mye bedre enn DC rælet fra CW. Beste DC serien er Doom Patrol. Titans var ikke så verst, og Swamp Thing og Watchmen ser lovende ut. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 Mange som liker The Handmaid's Tale her inne, men har dere tro på at en ny sesong blir bra? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 Deadwood-filmen leverte! En fin og verdig avslutning til sagaen med all poesien jeg ønsket meg. Og faen heller om ikke Garret Dillahunt gjorde enda en inntreden (om jeg så rett). 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 Mange som liker The Handmaid's Tale her inne, men har dere tro på at en ny sesong blir bra? Ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 22 nye serier ført opp med premiere i juni på TV og strømming i Norge. Tiden hvor sommeren var død-tid for serier er offisielt... vel... død. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 Titans og cloak and dagger er bra da. Jeg liker ikke B-helter for seg selv... Men sammen med Daredevil altså Defenders var bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2019 Deadwood-filmen leverte! En fin og verdig avslutning til sagaen med all poesien jeg ønsket meg. Og faen heller om ikke Garret Dillahunt gjorde enda en inntreden (om jeg så rett). Yes, det var han. Også Larry Cedar (Leon) var tilstede under filmingen som en ekstra, men kan ikke se noen har funnet fram han enda i noen scener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 https://www.dailymotion.com/video/xk1gql Weird Science serien , har sett tre eps , den er ålreit Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Startet på The Terror i går på Amazon Prime, og den falt jo veldig i smak Blir vel å cruise igjennom den! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Startet på The Terror i går på Amazon Prime, og den falt jo veldig i smak Blir vel å cruise igjennom den!Heldig som får oppleve den først nå. Utrolig bra serie! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Nye The Terror kommer i august, sesong 2 er satt rundt en amerikansk-japanske fangeleire under andre verdenskrig i USA. Vært noe buzz om at George Takei (som har gjort mye drama på Broadway), gjør en god birolle i serien. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Nye The Terror kommer i august, sesong 2 er satt rundt en amerikansk-japanske fangeleire under andre verdenskrig i USA. Vært noe buzz om at George Takei (som har gjort mye drama på Broadway), gjør en god birolle i serien. Håper bare den blir like bra som sesong 1. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Har noen sett Project Blue book? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Finnes sesong 6 av Brooklyn 99 på noen strømmetjeneste vi har tilgang på i Norge? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Har noen sett Project Blue book? Jepp, jeg synes den var bra, men annerledes. Det er jo en serie fra History Channel, basert på det virkelige Project Blue Book. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Da er jeg ferdig med sesong 3 av Preacher. Brukte mye lengre tid på denne enn de to første, helt klart den dårligste, mye damp gikk ut, både jessies bestemor arch or vampyr samfunnet var kjedelige saker. Og det var egentlig ikke noe sor høydere i det hele tatt i sesongen. Siste episode i sesong 1 er og blir den beste (en av de beste episodene i noe serie) Ellers er Garfunkel and oats serien tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) Jepp, jeg synes den var bra, men annerledes. Det er jo en serie fra History Channel, basert på det virkelige Project Blue Book. Den er meget spesiell. Vet ikke hva jeg skal tro. Tror ikke mer på UFO etter denne serien. Hvor kan jeg se den "virkelige Project Blue Book"? Endret 2. juni 2019 av jae-ols Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Hvor kan jeg se den "virkelige Project Blue Book"? Jeg mente altså at den er basert på et virkelig program amerikanske myndigheter hadde på den tiden for å identifisere UFO'er. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 2. juni 2019 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2019 Jeg mente altså at den er basert på et virkelig program amerikanske myndigheter hadde på den tiden for å identifisere UFO'er. Ok. Takk for opplysningen. Liker du serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå