b-real Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Du burde rapporteres for å poste den setningen og den videoen i samme innlegg. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Akkurat ferdig med Bosch sesong 4 på Amazon Prime, veldig solid. Bare å vente et år til sesong 5 blir tilgjengelig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Bosh er sånn akkurat på grensen til å være bra,hovedrolleinhaveren er litt for rolig og kjøper ikke hele "fuckings Bosh" osv som er litt svakt portrettert. Men solid serie og anbefales. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg synes han er perfekt - er godt kjent med Michael Conellys bøker og serien er en stor favoritt her. Det kan være en fordel å ha lest bøkene - da skjønner man godt "Fucking Bosch" Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Synes også Titus Welliver passer bra som Bosch, og egentlig det meste han er med i, enten det SoA, Deadwood, Lost eller Good Wife. Bosch er nok litt utradisjonell som TV-serie, ting går veldig sakte ... lenge, men det er bra TV. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Nja, jeg har lest noen av Bosch-bøkene, men de tar ikke av for meg. Da tror jeg ikke at jeg kommer til å se serien heller. Det er noe med språket i de som ikke tiltaler meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Startet på Bosch, husker ikke om jeg såg ferdig første sesong en gang. Får bli noe man starter på nytt igjen på om noen år. Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Noen som kan anbefale en godbit til meg? Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min. Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA. Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Noen som kan anbefale en godbit til meg? Ray Donovan, Sneaky Pete, The Americans, Banshee, Fargo, Happy, Justified, Better call Saul, Black Mirror, Six Feet Under, Narcos, The Wire, Taboo, Deadwood, Firefly, Penny Dreadful, Battlestar ... 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Jeg syntes Bosch er glimrende binge-TV. 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Noen som kan anbefale en godbit til meg? Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min. Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA. Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett.. Av de du allerede er blitt anbefalt mener jeg The Wire er den klarte beste anbefalingen. Tidenes best skrevne serie etter min mening. Men hvis du liker GoT og ikke har sett Rome så bør du se den. De to seriene har mye til felles utover at en er fantasy og den andre historisk. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 I tillegg til det som er nevnt så burde du sjekke ut Dark på Netflix. Vanvittig bra serie. The Americans Vil bare framheve dette som et herlig tips. En av de beste seriene jeg har sett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Halt and Catch Fire på HBO er veldig verdt å se. https://www.youtube.com/watch?v=pWrioRji60A Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Twin Peaks. Den originale fra 1990/1991. Fantastisk serie med en helt unik stemning. Ellers kan Le Bureau anbefales. Framstår som langt mer troverdig enn Homeland og blir utrolig nok bedre for hver sesong. Noen synes kanskje sesong en er litt treig, men jeg likte den også. Blir litt mer action utover i sesongene. Noen som kan anbefale en godbit til meg? Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min. Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA. Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett.. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Sett alt? Jeg begynte faktisk på sesong 4 tidligere i uken, men føler meg fortsatt litt mettet. Tror kanskje ikke jeg gidder å se den. Likte veldig godt sesong 1/2, men etter sesong 3 gikk jeg rett og slett litt lei. Halt and Catch Fire på HBO er veldig verdt å se. https://www.youtube.com/watch?v=pWrioRji60A 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Noen som kan anbefale en godbit til meg? Klarer rett og slett ikke å finne en serie som fanger interessen min. Serier jeg har likt er: Game of thrones, lost, dexter, the shield, homeland, breaking bad, the sopranos, the leftovers, SoA. Liker også serier som smallville, X-files og supernatural, men føler jeg har sett det som er verdt å se rett og slett.. Dersom du liker Game så anbefaler jeg absolutt The Last Kingdom på Netflix. Den er i samme sjanger, bare at den er historisk basert. Liker ikke Vikings like bra, men digger the Last Kingdom. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Jeg liker The Titans, DC Og Elsker The Umbrella academy. Og Stranger Things er obligatorisk toppserie på Netflix. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Sett alt? Jeg begynte faktisk på sesong 4 tidligere i uken, men føler meg fortsatt litt mettet. Tror kanskje ikke jeg gidder å se den. Likte veldig godt sesong 1/2, men etter sesong 3 gikk jeg rett og slett litt lei. Sesong 1 kunne være litt små-edgy og irriterende til tider, men fortsatt bra. I sesong 2 får serien virkelig opp dampen, og den blir bare bedre og bedre helt til den slutter. Den mangler også den (de) umotiverte mellomsesongen(e) lengre serier gjerne får. 4 sesonger er perfekt. Endret 18. mai 2019 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Akkurat ferdig med Bosch sesong 4 på Amazon Prime, veldig solid. Bare å vente et år til sesong 5 blir tilgjengelig Sesong 5 er på HBO Nordic om det er av interesse (Den er forøvrig knallgod) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 Sesong 5 er på HBO Nordic om det er av interesse (Den er forøvrig knallgod) Ja, vet om det, takk allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå