Filmvenn Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Den eneste serien jeg virkelig bryr meg om at returnerende serier i sommer. Succession tilbake i august. https://www.youtube.com/watch?v=6cbOmfo6HUQ Endret 2. mai 2019 av Maury Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Kult! Den overrasket meg faktisk. Likte S1 veldig godt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Herregud. Game of Thrones får mye fokus, men ukas episode av Barry er kanskje en av de mer fantastiske episodene produsert så langt for TV i år. Enig. Helt nydelig!Bill Hader slutter aldri å imponere. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Henger meg på den og kaster på what we do in the shadows. Vampyrer kan definitivt være kult, når Jemaine Clement står for manus. Noen kvalitetshakk ned, men fortsatt svært fornøyelig, vil jeg slå et slag for A.P Bio og Superstore. God knall ved siden av 99 på sitcom fronten. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 What We Do In The Shadows er nydelig. Spesielt svak for Matt Berry. Men den har jo ikke dybden til Barry og stiller dermed litt annerledes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Er man glad i Barry så sjekk gjerne ut Patriot. Er endel likheter. French Gun-sekvensen i sesong 2 er noe av det råeste jeg har sett. Barry sesong 2 har jeg ikke startet på enda, det ser jeg frem til i helgen. Første sesong var knas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Wisting er ålreit Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Herregud. Game of Thrones får mye fokus, men ukas episode av Barry er kanskje en av de mer fantastiske episodene produsert så langt for TV i år. Hvor? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Midt i sesong 4 av Channel Zero nå. Nok en gang helt fantastisk, akkurat som de tre første sesongene. Synd serien ble kansellert. Channel Zero i år og Ash vs Evil Dead og Blood Drive i fjor. Bare å finne repet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Hahahah. Solid episode av Veep i dag, satt hovedsakelig til Oslo og den finske ambassaden i Oslo. Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Noen som har sett Chernobyl på HBO enda? Forøvrig sett denne uka; Big little lies (!!) (ganske sent ute vet jeg, men slapp da i hvert fall å vente lenge på sesong 2, selv om sesong 1 holdt seg godt alene, kanskje bedre(?)), og Dead to me på Netflix (helt grei, artig nok til at jeg ville se mer. Selv om det jo var litt 'kleint'/teit. Følte at jeg hadde sett sluttscenen før.). Så også siste sesong av Sherlock, ikke imponert... I helga blir det Nedgravde Hemmeligheter. Og kanskje sjekke ut Umbrella Academy også. Må kanskje sjekke ut Barry også grunnet positive omtaler her. (nå bare ramser jeg litt opp for å huske på tips) Noen som har tips til serie jeg kan se med lillesøster (13)? Vet at hun tidligere har sett og likt Once upon a time (favoritten), og i uka som har vært har hun sett hele Friends. Hun er også ganske glad i drama- og krimserier som Bones og NCIS osv.. Endret 8. mai 2019 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Jeg har sett de 5 første av Chernobyl. Jeg digger serien, selv om jeg ikke helt følte at serien startet før i episode 2, da episode 1 handler veldig mye om natten alene da eksplosjonen skjedde. Selve plottet til serien starter ikke før i episode 2 med hvordan folk ble påvirket av det og sånt. Første teaseren til Watchmen har kommer. Ser så jævla bra ut. Og bra de ikke gjør en ren gjenfortelling av Alan Moore, og heller spiller på mye fra tegneseriene og mytologien filmen til Zack Snyder ikke rørte. https://www.youtube.com/watch?v=zymgtV99Rko "We are no one (Clock ticks) We are everybody (Clock ticks) And we are invisible" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Scrubs Gilmore Girls? Modern Family The Musketeers? ..med lillesøster. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Jeg har sett de 5 første av Chernobyl. Jeg digger serien, selv om jeg ikke helt følte at serien startet før i episode 2, da episode 1 handler veldig mye om natten alene da eksplosjonen skjedde. Selve plottet til serien starter ikke før i episode 2 med hvordan folk ble påvirket av det og sånt. Første teaseren til Watchmen har kommer. Ser så jævla bra ut. Og bra de ikke gjør en ren gjenfortelling av Alan Moore, og heller spiller på mye fra tegneseriene og mytologien filmen til Zack Snyder ikke rørte. https://www.youtube.com/watch?v=zymgtV99Rko "We are no one (Clock ticks) We are everybody (Clock ticks) And we are invisible" Gleder meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Såg første av Chernobyl i går, og dette var ekkelt og klamt. Satt nærmest med metallsmak i munnen selv Ser virkelig frem til å følge de neste episodene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Hahaha. Alle de gjesterollene i ukas episode av What We Do in The Shadows. Herregud, det var fenomenale greier. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Chernobyl var fett, men ble litt overrasket over at det foregikk på engelsk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Chernobyl var fett, men ble litt overrasket over at det foregikk på engelsk. Sean Connery har pensjonert seg, vet du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå