Spartapus Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Snart ferdig med andre sesong av Money Heist eller Casa de Papel som den heter originalt. Utrolig medrivende serie av typen der det alltid skjer noe på slutten av en episode som endrer spillet og gir meg lyst til å se videre. Jeg leser også at det er den mest sette ikke-engelskspråklige serien på Netflix. Tredje sesong er på vei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Så ferdig Crashing her om dagen. Elsket serien! Synd den ble kansellert, men sesong- og dermed seriefinalen var en verdig avslutning. Nå skal jeg lide meg gjennom de siste episodene av Altered Carbon før jeg tar opp igjen Escape from Dannemora. Deretter Luther sesong 4 og siste halvdel av Arrested Development. Endret 9. april 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Så Magicians igår. Kona digget det. Jeg synes det var ok serie, typ Harry Potter for unge voksne studenter.. Endret 9. april 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Snart ferdig med andre sesong av Money Heist eller Casa de Papel som den heter originalt. Utrolig medrivende serie av typen der det alltid skjer noe på slutten av en episode som endrer spillet og gir meg lyst til å se videre. Jeg leser også at det er den mest sette ikke-engelskspråklige serien på Netflix. Tredje sesong er på vei. Takk for påminnelsen. Startet, men falt av lasset etter fire episoder. Kanskje jeg skal fortsette i kveld. Likte veldig godt starten. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Jeg ser på Innesperret (2015) på Nrk nett-tv. https://tv.nrk.no/serie/innesperret/sesong/1 Islandsk krim, ikke så verst. En avsides, inneklemt liten kystby, med kun 3 politifolk får et mord å håndtere, samtidig som en snøstorm rammer. Er halvveis inne i første sesong - det er 2. Første sesong er tilgjengelig frem til 24 mai. Tar med litt trivia fra imdb.com: Filming on location features predominantly real snow. Endret 9. april 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Lurt å gi all datatrafikk til et privat selskap? Som f.eks Google og Telenor? ... 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 anyhur. Halvveis gjennom Counterpart sesong 2 og skjønner ikke kanselleringen. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Halvveis gjennom Counterpart sesong 2 og skjønner ikke kanselleringen. Ditto, du er ikke alene om å ikke forstå den ? Telenor privat? Og google får ikke all trafikk. Hmm, kjøre all trafikken gjennom et selskap som tar betalt for å kryptere trafikken din og ikke gi den ut til andre, i form av å selge sikre VPN-tjenester, eller kjøre all trafikken gjennom selskaper som tjener penger på selge informasjon om deg, what to choose ? Endret 10. april 2019 av 0laf Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Snakket om VPN er skilt ut i tråden Hvilken tilbyder av VPN anbefaler du? Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Noen som vet hvordan bildekvaliteten på C More er mtp. Game of Thrones? HBO Nordic er jo helt kriminelt dårlig Mye bedre. Skal helt klart se serien på CMore. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Mye bedre. Skal helt klart se serien på CMore. Har de noen form for prøveperiode? Har tilgang til HBO Nordic, men vurderer å teste CMore siden HBO Nordic kun er to hakk over søppel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Mye som skjer rundt Phoebe Waller-Bridge for tiden, dama bak noen av de beste seriene på TV nå. Killing Eve er fornyet til en tredje sesong. Sesong 3 vil ha ny showrunner i form av Suzanne Heathcote (Fear The Walking Dead), etter at Emerald Fennell sto bak den pågående andre sesongen av serien, og Waller-Bridge den første. Fleabag sin siste episode ble sendt på britisk TV denne uka. Waller-Bridge kunne forsette serien hvis hun ville (Amazon-avtalen gjør serien ganske gunstig for BBC å produsere, samt at seertallene har vært godt), men Waller-Bridge mente sesong 2 var en perfekt slutt, og det virker å være passende etter noe av den responsen jeg har lest. HBO-piloten hennes Run ble plukket opp til serie av HBO med Emmy-vinner Meritt Weaver (Nurse Jackie, Godless) og Domhall Gleeson (Star Wars, Ex Machina) i hovedrollene. Serien hvor Waller-Bridge også dukker opp i flere episoder, forventes å komme på TV-skjermen iløpet av 2020. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Har de noen form for prøveperiode? Har tilgang til HBO Nordic, men vurderer å teste CMore siden HBO Nordic kun er to hakk over søppel. Tror ikke de har det. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Warrior virker kul. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Så de første fem episodene av After Life i går. Sårt, troverdig, morsomt, og veldig bra. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Tror ikke de har det. De har tibudspakke billig på 3 mnd derimot. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Kommer Disney Plus til Norge med det første? Regner med vi ikke akkurat er med på launch date, men det må vel være et greit marked her, vil jeg tro? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) I følge denne artikkelen hos Tek.no er visstnok Norge et av landene det kommer først i. Endret 13. april 2019 av ilpostino Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Kool. Prisen er riktig, men det hadde nok vært en enklere avgjørelse om jeg hadde barn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Det er tentativ plan. Nye EU-regler skaper usikkerhet. Et krav om 30% europeisk innhold betyr at Disney (og andre) enten må gå til storinnkjøp eller redusere mengden innhold fra utenfor EU. Nå har landene forsatt mange måneder på å implementere direktivet, så Disney+ kan nok trygt lanseres i Europa og så tilpasse seg. Men det er et direktiv som skaper utfordringer. Men betyr nok gode tider for europeiske innholdsprodusenter. Markedet vil fort bli støvsugd for billig innhold til å fylle kvotene, så det er bare til å finne frem kamera og lage noe. Før du vet ordet av det har du en Netflix-spesial. Endret 13. april 2019 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå