Shruggie Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Ah, ikke overraskende med tanke på at de første bildene også fikk dette til å se bra ut, men her er første traileren til Catch-22. Hva var galt med den første filmen??? Den ble overskygget av MASH, men det var en glimrende filmatisering! Stjernespekket cast, glimrende regi! Fikk med seg nesten alt fra boka... Herregud... Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Trenger ikke å være noe feil med en film for at man senere bestemmer seg for å lage en tv-serie av samme opphavsmateriale. Filmen er jo også nå såpass gammel at den kanskje ikke er like aktuell for mange, kanskje? Ikke et godt argument for meg, men er det for mange andre. Historien er uansett så god at en tv-serie fint ønskes velkommen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Pluss at nå er serier mer populært enn film virker det som Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Har sett første episode av Doom Patrol nå, og må si den falt i smak. For å ta det kort har vi Titans på Netflix, som er basert på Teen Titans fra DC Comics. Men allerede i første episode der har vi brutale, blodige slosskamper, og selvsagt "Fuck Batman". Tonen er definitivt mer voksen enn seriene på The CW. Arrow drepte folk i første sesong av Arrow, men noe blod var det jo ikke, og ingen banner der. Titans har jo Beast Boy, og blir folk angrepet av en tiger kan man jo forvente blod, og det er det mer enn nok av. Doom Patrol dukket opp i en episode der, så da vet man hvor dette bærer. I første episode får vi ikke bare fuck gjentatte ganger, men de går så langt som å ha en sex-scene tidlig, og den ene puppen til dama henger ut. I seg selv ikke en stor sak, men er jo mye mer realistisk enn at folk kysser litt, går til sengs og våkner dagen etter med undertøyet på. Dette er nok mest for voksne, med andre ord. Men likevel har de ikke dratt det for langt, så det er ikke blod bare for å vise litt blod. Det er mer blodig fordi det er ment å være mer realistisk. Nå bør det jo også nevnes at jeg likte Black Lightning godt i starten, fordi det dreide seg mye om rasisme, politivold mot svarte folk og alt det der, men det har gått mer og mer over til vanlige superhelter. Jeg frykter at Titans og Doom Patrol også vil havne der etterhvert (til tross for en meget rå avslutning av Titans), men vi får nyte det så lenge det varer. Hvis man da ikke er "allergisk" mot superhelter. Men dette er langt mer Dark Knight enn Batman & Robin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Henrik uber alles Neste sommer (lol den episoden med han krigsveteranen som misforstår mht flaggsjending) Syns de er festlige....... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Så endelig ferdig House of Cards i helgen. Herregud for noe møl siste sesongen var. Var dette det beste de kunne finne på? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Trenger ikke å være noe feil med en film for at man senere bestemmer seg for å lage en tv-serie av samme opphavsmateriale. Filmen er jo også nå såpass gammel at den kanskje ikke er like aktuell for mange, kanskje? Ikke et godt argument for meg, men er det for mange andre. Historien er uansett så god at en tv-serie fint ønskes velkommen. Kom ikke frem at det var TV-serie, men jeg er fremdeles forsiktig negativ til hele ideen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Postet i serieprat-tråden?? Jeg har uansett trua! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Kom ikke frem at det var TV-serie, men jeg er fremdeles forsiktig negativ til hele ideen.Jeg har ikke sett den originale, så når jeg nå har valget mellom den filmen og den nye TV serien så tar jeg TV serien. Mange er nok som meg og danner et grunnlag for at det er verdt å produsere den. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Postet i serieprat-tråden?? Jeg har uansett trua! Sure, for ingen har noensinne snakket om filmer i denne tråden Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Tja, synes de fleste er flinke til å kommentere at det er snakk om film i så fall. Uansett, dette blir vel bare teit å diskutere videre? Om det kan kalles for en diskusjon. Gleder meg til tv-serien! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Trenger en ok komedie å ta på når jeg har en liten halvtime å slå ihjel. Noen tips? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Brooklyn nine-nine, Crashing, Community? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Enig i B99. Community krever kanskje litt mer av deg, men betaler godt tilbake. Ellers er det tonnevis av halvgreie på Netflix, New Girl f.eks. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Tja, synes de fleste er flinke til å kommentere at det er snakk om film i så fall. Uansett, dette blir vel bare teit å diskutere videre? Om det kan kalles for en diskusjon. Gleder meg til tv-serien! Nei, diskusjon...? Følte bare for å poengtere hvorfor jeg syntes det ikke var så rart at jeg koblet feil. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Og det er helt greit, det. Skjønner bare ikke hvorfor vi fortsatte.. Støtter for øvrig Brooklyn Nine Nine, men synes den har blitt tammere med årene. Community er helt fantastisk noen sesonger. Samme med Arrested Development. Parks and rec er jo tilgjengelig på HBO så den burde man jo se, hvis man ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 https://batman.fandom.com/wiki/Madge_Blake 50 år siden : Madge Blake RIP Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Trenger en ok komedie å ta på når jeg har en liten halvtime å slå ihjel. Noen tips?Friends er alltid en slager. Ligger fortsatt på Netflix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 https://www.imdb.com/name/nm0286914/?ref_=tt_cl_t5 Chuck Norris må ha vært en tur i Sverige i 1970 , loooooooooooool Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Dere må se The Umbrella Academy.. Genial serie om man liker temaet, tenker litt Marvel uten å si noe mer. Og Nightflyers anbefales.. Endret 20. februar 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå