Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

White Collar har allerede fått sesong 2 bekrefta. Kommer nok til å være en serie som kommer til å pågå i hvertfall noen år til.

Burn Notice har gått i 3 sesonger, og har allerede blitt fornyet for en fjerde som starter i juni.

Nei. Sjekker som regel piloter, liker jeg det så forsetter jeg. Liker jeg det ikke så gir jeg det som regel ikke en ny sjanse. Med unntak av True Blood.

Burn notice fekk vell sesong 5 i samme slengen leste eg, so vil nok gi det ein sjangs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på hvor jeg skal poste men, anyways. Jeg leter etter en komedie og se på. Jeg er den så liker og sette meg ned og se komedier. Jeg har sett en del, det jeg ser mye av er; Kongen av Queens, Friends,Joey,Scrbubs,Mot i brøste(ikke spør:P) og litt Seinfield. Men, desse seriene begynner og dra på årene :p Jeg savner den type humor, er det noen løgne serier folk kan anbefale meg?

Lenke til kommentar

Usikker på hvor jeg skal poste men, anyways. Jeg leter etter en komedie og se på. Jeg er den så liker og sette meg ned og se komedier. Jeg har sett en del, det jeg ser mye av er; Kongen av Queens, Friends,Joey,Scrbubs,Mot i brøste(ikke spør:P) og litt Seinfield. Men, desse seriene begynner og dra på årene :p Jeg savner den type humor, er det noen løgne serier folk kan anbefale meg?

It's Always Sunny in Philadelphia. Jævlig morsom serie, sjekk den ut! Jeg så alle fem sesongene på noen få uker. Avhengighetsskapende, rørende, bra, morsomt, alt på en gang. :)

Lenke til kommentar

Bare sett litt Seinfeld? Jeg anbefaler deg å starte på episode 1 av Seinfeld og pløye gjennom alt som er. Fantastisk serie, uten tvil tidenes beste komedie. Seinfeld liker man mye bedre om man kjenner karakterene litt godt. Det er kanskje ikke så morsomt å se en episode, men se fler, bli kjent med karakterene og du vil elske det! George Costanza er for meg tidenes karakter på TV.

Lenke til kommentar
litt Seinfield. Men, desse seriene begynner og dra på årene :p Jeg savner den type humor, er det noen løgne serier folk kan anbefale meg?

Enig med jonastra.

Hvis du savner denne typen humor men ikke har sett alt så har du jo maaaaaange timer god underholdning.

Seinfeld er ikke utdatert.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar, har betemt meg for og laste ned resten av sesongen jeg mangler av Seinfeld. Og takk for tipset om It's Always Sunny in Philadelphia, såg litt trailer og klipp på Youtube, såg bra ut. Artig og se Danny DeVito igjen, han er litt av en kar så jeg har sansen for. Irritere meg at det ikke ble noen Friends film, eller en sesong til av Joey :p

Lenke til kommentar

Star Wars TV Series, noen som har hørt om noe om det? Stiller meg skeptisk, men det kan jo bli gøy..

Lucas has stated that the series will not feature Darth Vader, Palpatine, or any Jedi characters, stating that "the Emperor and Darth Vader are heard about — people talk about them — but you never see them because it doesn't take place where they actually are. There are stormtroopers and all that, but there are no Jedis

Kan jo bli noe, men jeg er også svært skeptisk.

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

Mine favorittserier:

Magnum PI - (1980-88)

Hawaii Five-O - (1968-80)

MONK - (2002-2009)

Fawlty Towers - (1975-79)

MacGyver - (1985-92) (Da jeg var liten, er ærligtalt litt lei :p )

A-team - (1983-87) (Da jeg var liten, masse skyting NULL blod)

Karl & co - (1998-2001)

24 - (2001- siste sesong nå 2010 og avslutter med noen spillefilmer)

The Office - (2005- )

Kojak - (1973-78)

Mission Impossible - (1966-73)

Har planer om å se meg igjennom samtlige sesonger av følgende dersom de fenger meg:

LOST

Mad Men

Endret av JLord
Lenke til kommentar

Hawaii sluttet i 1980 , ikke 88.....den episoden med Walken er kul ;)

hehe bomma litt på tastene, vet jo magnum tok over i 1980 :p

Det er nylig spilt inn en ny 50min pilot-episode, som akkurat er sendt inn til CBS for vurdering. Dersom det blir klarsignal, blir det en nyinnspilling av Hawaii Five-O.

Siterer Rick Romer, set-dekoratøren til Five-O, Magnum PI, og LOST:

"If they can revive "Hawaii Five-0" can a revival of "Magnum, P.I." be too far behind? There was only a year between the series after all."

Det skal legges til at man i 1997 spilte inn en pilot av five-o i forsøk på å gjennoppta serien med noen fra det originale crewet, uten at det lyktes.

Sesong 2 episode 40 "Run, Johnny, Run"

Walken er en fantastisk skuespiller helt klart

Endret av JLord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...