Gouldfan Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Nei, som jeg har forsøkt å fortelle deg 2 ganger allerede, skjer ikke sånt når man caster... Da er det BARE lyden/bildet fra appen du caster som kommer over. Men dersom du speiler (som man ikke skal gjøre for appene som støtter casting) kan det skje. Ok skjønner. Er vel bare blåtann høytalere det skjer med, men det er jo blutooth og ikke casting. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som har sett en tysk serie ved navn ''Dark'' ? https://www.imdb.com/title/tt5753856/ Ja, den var ganske kul - tidsreiser osv - jeg likte den. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ja, den var ganske kul - tidsreiser osv - jeg likte den. Virket litt interessant ja, tror jeg ser første episode i kveld! Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som har sett en tysk serie ved navn ''Dark'' ? https://www.imdb.com/title/tt5753856/ Nydelig serie. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som har sett en tysk serie ved navn ''Dark'' ? https://www.imdb.com/title/tt5753856/ Elsker den! Anbefales å i hvertfall gi den noen episoder Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Har sett "Dark" og venter på sesong 2 Ikke ofte jeg ser ikke-engelske serier og filmer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ser på "Merlin" på Netflix og hele serien er tullete med masse feil og irritasjon og anbefales ikke med mindre en ikke har noe annet å gjøre Har pint meg vei gjennom 2 sesonger og er halveis inn i sesong 3 Regner med alle vet hvem Merlin er (Han er en Warlock/Wizard), men det er mindre magi i serien enn i Harry Potter Handler mer om Camelot enn om Merlin Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ser på "Merlin" på Netflix og hele serien er tullete med masse feil og irritasjon og anbefales ikke med mindre en ikke har noe annet å gjøre Har pint meg vei gjennom 2 sesonger og er halveis inn i sesong 3 Regner med alle vet hvem Merlin er (Han er en Warlock/Wizard), men det er mindre magi i serien enn i Harry Potter Handler mer om Camelot enn om Merlin Det er denne Merlin du mener? Binget hele serien i fjor og likte den veldig godt. Det er vel en ungdom / familieserie så da sier det seg selv den er ganske "lett". 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det er denne Merlin du mener? Binget hele serien i fjor og likte den veldig godt. Det er vel en ungdom / familieserie så da sier det seg selv den er ganske "lett". Ja, har begynt å hoppe over scener og hoppet fort gjennom noen episoder Skulle ønske det var mer magi og færre irritasjonsmoment, som blir spoilere om jeg skriver mer nøyaktig Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Nei, som jeg har forsøkt å fortelle deg 2 ganger allerede, skjer ikke sånt når man caster... Da er det BARE lyden/bildet fra appen du caster som kommer over. Men dersom du speiler (som man ikke skal gjøre for appene som støtter casting) kan det skje. Han spør jo Amazon Prime, som ikke støtter casting, så der må han jo caste/speile hele skjermen på telefonen for å se Prime på TVen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det er denne Merlin du mener? Binget hele serien i fjor og likte den veldig godt. Det er vel en ungdom / familieserie så da sier det seg selv den er ganske "lett". Kona elsket den, jeg synes det var grei underholdning også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Elsker den! Anbefales å i hvertfall gi den noen episoder Så første episoden i går, blir og fortsette ja! Spennende, og det minnet jo faktisk litt om Stranger Things satt i nyere tid. Endret 7. februar 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Meget!Syns det var bra spenning og deilig stemning hele veien 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ferdig med "Merlin", og selv om serien var frustrerende og tullete, så savner jeg den litt Mest kjemien mellom Arthur og Merlin Får se om jeg finner andre filmer/serier med Merlin Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 "Always a Witch" virker interessant, men jeg takler ikke Spansk og dubbing er verre Skulle sett den om den var på Engelsk, men... blir satt på ventelisten inntil videre Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Er The Shield verdt å få med seg? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jepp! Har av en eller annen grunn hatt en skepsis til serien, men ser den får meget gode anmeldelser. Mye av det nye som kommer ut nå frister lite, så kikker derfor tilbake til gamle serier som jeg kanskje har gått glipp av. The Shield kan virke som en slik serie. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 The Shield er fantastisk. Den finnes nå i både 4:3 og widescreen format så enjoy! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Har prøvd meg på The Shield noen ganger tidligere, men det har aldri fenget. Har aldri fått med meg genialiteten. Kjedelig, for jeg hører jo at mange liker den. I tillegg er kameramannen dessverre dritings og onkel Georg, hardt rammet av Parkinsons - hadde gjort en mye bedre jobb. Forferdelig shaky-cam altså - utrolig slitsomt å se på. Hvorfor i all verden holder de på med slikt?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå