Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Nei, som jeg har forsøkt å fortelle deg 2 ganger allerede, skjer ikke sånt når man caster...

Da er det BARE lyden/bildet fra appen du caster som kommer over.  

Men dersom du speiler (som man ikke skal gjøre for appene som støtter casting) kan det skje.

Ok skjønner. Er vel bare blåtann høytalere det skjer med, men det er jo blutooth og ikke casting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på "Merlin" på Netflix og hele serien er tullete med masse feil og irritasjon og anbefales ikke med mindre en ikke har noe annet å gjøre

Har pint meg vei gjennom 2 sesonger og er halveis inn i sesong 3

Regner med alle vet hvem Merlin er (Han er en Warlock/Wizard), men det er mindre magi i serien enn i Harry Potter

Handler mer om Camelot enn om Merlin

Lenke til kommentar

Ser på "Merlin" på Netflix og hele serien er tullete med masse feil og irritasjon og anbefales ikke med mindre en ikke har noe annet å gjøre

Har pint meg vei gjennom 2 sesonger og er halveis inn i sesong 3

Regner med alle vet hvem Merlin er (Han er en Warlock/Wizard), men det er mindre magi i serien enn i Harry Potter

Handler mer om Camelot enn om Merlin

Det er denne Merlin du mener? Binget hele serien i fjor og likte den veldig godt. Det er vel en ungdom / familieserie så da sier det seg selv den er ganske "lett". 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er denne Merlin du mener? Binget hele serien i fjor og likte den veldig godt. Det er vel en ungdom / familieserie så da sier det seg selv den er ganske "lett". 

Ja, har begynt å hoppe over scener og hoppet fort gjennom noen episoder

Skulle ønske det var mer magi og færre irritasjonsmoment, som blir spoilere om jeg skriver mer nøyaktig

Lenke til kommentar

Nei, som jeg har forsøkt å fortelle deg 2 ganger allerede, skjer ikke sånt når man caster...

Da er det BARE lyden/bildet fra appen du caster som kommer over.  

Men dersom du speiler (som man ikke skal gjøre for appene som støtter casting) kan det skje.

Han spør jo Amazon Prime, som ikke støtter casting, så der må han jo caste/speile hele skjermen på telefonen for å se Prime på TVen

Lenke til kommentar

Har prøvd meg på The Shield noen ganger tidligere, men det har aldri fenget. Har aldri fått med meg genialiteten. Kjedelig, for jeg hører jo at mange liker den.

I tillegg er kameramannen dessverre dritings og onkel Georg, hardt rammet av Parkinsons - hadde gjort en mye bedre jobb. Forferdelig shaky-cam altså - utrolig slitsomt å se på. Hvorfor i all verden holder de på med slikt??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...