Gouldfan Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Jeg liker ikke typisk underklasse cockney engelsk. De har en typisk stil, som ikke fenger. Og det er typisk denne. Det blir for naivt, dumt og enfoldig.. Sitter på puben etc og ser på tv. Hot Fuzz har samme stil og tommelen ned.. Endret 2. februar 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Skotske filmer digger jeg derimot... Feks Trainspotting, 28 days later osv.. Engelske er styggere i kjeften enn nordlendinger og finner, attpåtil er de så ille klysete og på flaska... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Jeg liker ikke typisk underklasse cockney engelsk. De har en typisk stil, som ikke fenger. Og det er typisk denne. Det blir for naivt, dumt og enfoldig.. Sitter på puben etc og ser på tv. Hot Fuzz har samme stil og tommelen ned.. IMG_20190202_224414.jpg Vil si at Black Mirror er ganske langt unna dette.. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Smak og behag, jeg likte ikke stilen, og det er så mye annet å se.. Nå er jeg avhengig av Colony, og idag har jeg musikkpause... Endret 2. februar 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
afterall Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Black Mirror har ingenting til felles med Hot Fuzz. Anbefaler deg å følge med. 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Litt sent til festen kom jeg over Every Frame a Painting nylig, som greit satte ord på hvorfor å bli sammenlignet med Hot Fuzz uansett ikke ville vært verdens undergang. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Black Mirror har ingenting til felles med Hot Fuzz. Anbefaler deg å følge med. Skal prøve en film til, pga deg.. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 lol........ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Skal prøve en film til, pga deg.. ?Black Mirror er svært varierende. Enig med deg at den første episoden er godt under middels. Blant de svakeste faktisk. The entire history of you er blant de beste. 3. episoden Endret 2. februar 2019 av Benbjo Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Litt sent til festen kom jeg over Every Frame a Painting nylig, som greit satte ord på hvorfor å bli sammenlignet med Hot Fuzz uansett ikke ville vært verdens undergang. https://www.youtube.com/watch?v=3FOzD4Sfgag At en geek på nett sier det, betyr ikke at det er sant. Dialog er latterlig og banal. Komedie på amerikansk er hilarious morsomt iforhold. Adam Sandler feks, det er så mye og ta av. Hot Fuzz? Kill Buljo og Død snø er konge iforhold.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Beklager hvis film er offtopic... Men Monty hadde jo serier også. Filmene deres life of Brian og the holy grail er episk. Det er fy så komisk. Men en cockney brite, som bare snakker piss og drikker lager blir ikke morsomt. Da har ikke filmvinkel noe å si. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Beklager hvis film er offtopic... Men Monty hadde jo serier også. Filmene deres life of Brian og the holy grail er episk. Det er fy så komisk. Men en cockney brite, som bare snakker piss og drikker lager blir ikke morsomt. Da har ikke filmvinkel noe å si. Synes monthy python blir for overdreven og teit. Hot fuzz derimot får det til veldig bra. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Ja smaken er delt. Monty med She's a witch stone her!! Eller damene i Brian som kledde seg ut som menn for å steine.. Er herlige.. Men hver sin smak..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Oen av dere sett Nighflyers? Holder på med 5. episode og det er ganske vilt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Har lyst til å se, men kona i liker ikke rom filmer. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Så første episode av Nightflyers i går kveld, og syntes manus og skuespillerprestasjoner var av det mindre imponerende slaget. Føltes som en skikkelig B/C-film. Er det verdt å fortsette? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Den er nok for spesielt interesserte For mye snakk og null romfølelse, kunne likeså vært i et varehus Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Oen av dere sett Nighflyers? Holder på med 5. episode og det er ganske vilt Har 2 episoder igjen, og synes serien er helt ok. Grei oppvarming til The Expanse som kommer på Prime førstkommende fredag sesong 1-3. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Kommer ikke Expanse på Netflix? ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Kommer ikke Expanse på Netflix? Ikke regn med det. Rettighetene til sesong 4 ble jo kjøpt av Amazon for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå