Jotun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 lame bluescreen. Hakke sett noe bluescreen eg. Kun nydelig natur og diverse i bakgrunnen. jada... i know... Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ivertfall bra at det ikke bare er meg som misliker Spartacus. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg kan ikke tro jeg bare har 4 episoder igjen av Firefly! Utrolig at den bare fikk 1 sesong. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Og jeg har BARE 10 episoder igjen av Firefly .Synd det bare var en sesong ja Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) I natt kommer "Happy Town". Men gud bevare, dette er nok en serie som ikke lever lenge. Og er nok langt ifra noe ny Twin Peaks som noen uvitende tosker allerde har kalt den på internettet. Flere medier har allerede slakta litt i dag. Skal se piloten, men jeg tviler på at dette er noe som kommer til å bli så særlig bra. Blir nok en ny "Life On Mars US" The saddest thing about “Happy” is its amateur scripting serves so poorly an impressive cast that boasts Sam Neill (a refugee from NBC’s equally malfeasant “Crusoe”), M.C. Gainey (who has already moved on to “Justified”), Robert Wisdom (“The Wire”), Amy Acker (“Dollhouse”), Steven Weber (“Studio 60”), Frances Conroy (“Six Feet Under”) and Abraham Benrubi (“ER”). http://www.aintitcool.com/node/44842 Endret 28. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er virkelig Spartacus noe bra? De av vennene mine som har sett det skryter det høyt opp i skyene, men jeg har en følelse av at det bare er vold, blod og sex and nuthin else. Noe som forsåvidt ikke er interessant i lengden. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror jeg så 5 episoder før jeg ga det opp, var ikke veldig fengende. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det er sinnssykt bra, men du må nesten se det før du bestemmer om du liker det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 bare er vold, blod og sex and nuthin else Finnes nok av folk som synes det er mer enn nok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ok så lenge det blir gjort bra, noe Spartacus gjør motsatte av. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Okey, du liker ikke Spartacus, men trenger du virkelig å kaste dritt og si div ting som er dårlig med det hver eneste gang det blir nevnt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja. Jeg liker hvertfall å tro jeg har såpass ytringsfrihet på et diskusjonforum. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Sier ikke det i det hele tatt, men jeg forstår ikke greia med å klage over det hele tiden. Er litt unødvendig.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er True Blood kvalitet selv om vampyrer egentlig ikke er noe man jubler mest over? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 True blood er vel elsk eller hat vil eg tro. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Noen som har sitt White Collar? Sesong 2 begynner til sommaren, so eg begynne å lade litt opp til sommaren no med entourage og kanskje White Collar, noen som har sitt det? Endret 29. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Du har jo The Good Guys som starter i sommer som er lagd av samme folkene bak Burn Notice og med Bradley Whitford(Studio 60 og West Wing) og Colin Hanks(Mad Men, Band of Brothers). Actionkomedie om politifolk, noe som fans av Chuck kanskje burde sjekke ut når første episode blir sendt 19. mai og forsetter i midten av juni etter det. Synes White Collar er til deles kjedelig, selv om jeg forsatt ser på det og liker det. Syntes bare serien virkelig har dalet ned etter at del 2 av sesong 1 startet. Sett Burn Notice? Anbefales mye mer. Anzie beskrev Burn Notice veldig godt i den tråden til serien her på forumet: Den ligger absolutt blant mine topp 5 beste serier ever. Den er sykt spennende og blant all galskapen som hører til "politi og røver" serier er det en usedvanlig god humor med mange replikker og sitater verdt å skrive opp. Serien går på USA Network og har dermed en karakteristikk som bare denne kanalen kan få til(lignende serier: in plain sight, white collar osv) Serien ble opprinnelig laget som et hiatus show, dvs en serie som går når alle andre serier har ferie. Slike serier har ofte rundt 12-15 episoder, men pga dens popularitet ble 2.og 3. sesongen renewed med 16 episoder, der de aired i vinter(winterbreak),sommerferien(midbreak) og når øvrige serier er på hiatus. Hvis du nå tenker: njæh, dette er sikkert et av de "cable-showene" og må automatisk ha lite seere og lavt budsjett. Da min venn er du på villspor. I hver episode blir det sprengt eller harvet to-tre biler, og ofte blir bygninger sprengt på måfå. Som konklusjon vil jeg si: la klisjeserier som CSI og NCIS være, og få heller med dere denne. Den følger aldri et spesielt mønster og du vet aldri hva som venter i neste episode. Endret 29. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Du har jo The Good Guys som starter i sommer som er lagd av samme folkene bak Burn Notice og med Bradley Whitford(Studio 60 og West Wing) og Colin Hanks(Mad Men, Band of Brothers). Actionkomedie om politifolk, noe som fans av Chuck kanskje burde sjekke ut når første episode blir sendt 19. mai og forsetter i midten av juni etter det. Synes White Collar er til deles kjedelig, selv om jeg forsatt ser på det og liker det. Syntes bare serien virkelig har dalet ned etter at del 2 av sesong 1 startet. Sett Burn Notice? Anbefales mye mer. Anzie beskrev Burn Notice veldig godt i den tråden til serien her på forumet: Den ligger absolutt blant mine topp 5 beste serier ever. Den er sykt spennende og blant all galskapen som hører til "politi og røver" serier er det en usedvanlig god humor med mange replikker og sitater verdt å skrive opp. Serien går på USA Network og har dermed en karakteristikk som bare denne kanalen kan få til(lignende serier: in plain sight, white collar osv) Serien ble opprinnelig laget som et hiatus show, dvs en serie som går når alle andre serier har ferie. Slike serier har ofte rundt 12-15 episoder, men pga dens popularitet ble 2.og 3. sesongen renewed med 16 episoder, der de aired i vinter(winterbreak),sommerferien(midbreak) og når øvrige serier er på hiatus. Hvis du nå tenker: njæh, dette er sikkert et av de "cable-showene" og må automatisk ha lite seere og lavt budsjett. Da min venn er du på villspor. I hver episode blir det sprengt eller harvet to-tre biler, og ofte blir bygninger sprengt på måfå. Som konklusjon vil jeg si: la klisjeserier som CSI og NCIS være, og få heller med dere denne. Den følger aldri et spesielt mønster og du vet aldri hva som venter i neste episode. Burn Notice ja, mange som har anbefalt meg det også, Begynner det til sommaren? The Good Guys skal eg sjå ja. White Collar blei anbefalet fra Chuck foumet, so da er det sikkert fordi Matthew Bomer( Bryce Larkin ) er med. Skal nok gi det ein sjangs uansett, kanskje den kommer seg til sesong 2 igjen. Spørsmål til Mahavishnu: Ser du på alt av Tv serier som er der ute eller ? Endret 29. april 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) White Collar har allerede fått sesong 2 bekrefta. Kommer nok til å være en serie som kommer til å pågå i hvertfall noen år til. Burn Notice har gått i 3 sesonger, og har allerede blitt fornyet for en fjerde som starter i juni. Nei. Sjekker som regel piloter, liker jeg det så forsetter jeg. Liker jeg det ikke så gir jeg det som regel ikke en ny sjanse. Med unntak av True Blood. Endret 29. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå