Filmvenn Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Kom ny Big Fat Quiz denne uka. Kan sees foreløpig i videoen her i 720p. Med: The Internet is a Mistake: David Mitchell and Michelle Wolf Gilliwinks: Claudia Winkleman and Mo Gilligan Discount Fireworks: Noel Fielding and Richard Ayoade Endret 29. desember 2018 av Maury 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Endelig! Gledet meg lenge til denne. Flott deltakerliste også. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 VG har laget en veldig etterlengtet funksjon i TV Guiden sin! Nemlig oversikt over streamingsider. Som jeg kan se så har de oversikt over Netflix, Viaplay/Viafree, TV 2 Sumo, HBO Nordic, iTunes, Google play og dplay. Mulig det er fler. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Fremdeles årets beste TV-øyeblikk(Herlig at Big Fat Quiz minte meg på denne rett før året var omme) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Spørs om jeg ikke skal begynne årets serietitting med den tidligere nevnte Das Boot serien som nå er tilgjenglig på nrk. https://tv.nrk.no/serie/das-boot/sesong/1/episode/1 Edit: Eller kanskje vente litt til alle episodene er tilgjenglige - liker som regel å se et par tre episoder av gangen, daglig. Endret 1. januar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Vet du når det sendes? Står 1 nyttårsdag i linken her. Er ikke det i dag? Ser ikke det står noe i programmet jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Hva, går det bare på web tv?? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Er det noen som ser på lineær TV lenger? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Er det noen som ser på lineær TV lenger? Ser ofte Web tv, men visste ikke at NRK sendte noe kun der. Da er det ikke godt å vite hva som går hvor, eller fins det en egen programoversikt for nett tv ? Edit: Fant ut at 1 ep går på vanlig tv i morgen. Ok skjønner. Endret 1. januar 2019 av Delvis Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Er det noen som ser på lineær TV lenger? Nja, har ikke tv lenger så det sier seg sel for min del Har dog en projektor med Chromecast og tilkoblet til anlegget som brukes til en del serier og filmer som strømmes. Sett Bodyguard etter lovord her inne. Veldig bra serie. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Anbefaler serien You som ligger på netflix. Trodde det var noe standard romantisk vas. But no, dritkult. Se det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Sett You litt i dag jeg og. Liker den overraskende en del selv. Ikke helt frelst, men greit tidsfordriv likevel. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Jeg ser faktisk en del på lineær TV, ikke for å se på noe spesifikke program, men heller for å se på nyheter og zappe litt etter jobb. Ganske deilig i grunn. Ble sittende å titte i går kveld og svitsjet mellom Politiskolen 1, Armageddon og Titanic! Endret 2. januar 2019 av Tomeito Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Anbefaler serien You som ligger på netflix. Trodde det var noe standard romantisk vas. But no, dritkult. Se det. Sett You litt i dag jeg og. Liker den overraskende en del selv. Ikke helt frelst, men greit tidsfordriv likevel. Sett ferdig sesongen nå på noen dager, så tydelig at den fenget nok til å komme seg igjennom. Har egentlig en god del punkter som jeg mislikte med serien, men klarte å se litt forbi det for å se serien ferdig. Greit underholdning, men tror ikke jeg hadde sett alt om ikke samboeren likte den så godt. Spoiler for de som har sett sesongen ferdig: For min del er det totalt usannsynlig at alt som skjer i serien hadde fungert på ordentlig. At han kommer unna med alt slikt som han gjorde gjennom hele serien er for urealistisk til at det går å ta det seriøst synes jeg. Og så mislikte jeg at de helt åpenbart legger opp til en sesong 2 (og kanskje mer). Litt av grunnen til at jeg så det ferdig var for å se slutten, og ble skuffet når de ikke ga det en ordentlig slutt. Dette er som om du slår sammen Gossip Girl og Dexter, på godt og vondt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Sett rykter om at Punisher sesong 2 kommer til Netflix 18. januar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ryktes ikke. Bekreftet, og det ble bekrefta 12. desember. Ser ut som det blir den siste og. Netflix gidder ikke engang å legge den til i "Kommer på Netflix i januar"-videoen, eller videoen til "returnerende serier i 2019". https://www.facebook.com/NetflixNordic/videos/519517321888549/ https://www.facebook.com/NetflixNordic/videos/379009006199941/ Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Begynte å se på Lethal Weapon i går. Var nummeret før jeg slo av, men så litt til og endte opp med å synes det er en ganske fornøyelig serie i kategorien lettbeint, småhumoristisk og urealistisk underholdning. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Mulig, men jeg vet ikke. Var det noen gang på noe legit strømmetjeneste i Norge? Netflix hadde bare rettigheter for serien i enkelte land som var så vidt jeg er kjent, og blir bare utvidet til et par land til med sesong 2 (ikke Skandinavia). Fremdeles Rai i Italia som er hovedprodusent vel. Jeg mener å huske at jeg så den var på en av de mindre strømmetjenstene som viaplay eller no', den gangen databasen på serienytt var åpen for oss gniene. Men meget mulig jeg bare husker feil. Jaja, hvem vet mulig den dukker opp på Netflix Norge en vakker dag... Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Ryktes ikke. Bekreftet, og det ble bekrefta 12. desember. Ser ut som det blir den siste og. Netflix gidder ikke engang å legge den til i "Kommer på Netflix i januar"-videoen, eller videoen til "returnerende serier i 2019". https://www.facebook.com/NetflixNordic/videos/519517321888549/ https://www.facebook.com/NetflixNordic/videos/379009006199941/ Joda. På den "New on Netflix - January", så har de fremhevet Punisher ekstra, fra 1:34 og ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Haha. Merkelig måte å promotere serien på i den videoen likevel. De slutter vanligvis de der når hele kalenderen for måneden kommer opp. Ikke alle er er Marvel-nerds som sitter igjen etter "rulleteksten". Endret 3. januar 2019 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå