Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, neida, men fra spøk til alvor, noen serier har såpass variert nivå at enkelte ting fint kan hoppes over. Parks and rec sin første sesong f.eks. er rett og slett så dårlig at det er bedre å hoppe helt over den, det samme gjelder for sesong fire av Community. Hard learned lessons.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg den første episoden, The National Anthem, var en av de bedre fra Black Mirror, og USS Callister var en av de dårligere.. :) Folk er forskjellige, og selv kommer jeg nok aldri til å "hoppe over" en sesong, eller lignende. Vil oppleve selv.

Lenke til kommentar

Det er nå, så vidt meg bekjent, noe som går igjen i de forskjellige episodene, bla noe teknologi som brukes intensivt i ene episoden for så å komme inn i en senere episode uten at det forklares så mye.

Ville nå sett de i oppsatt rekkefølge men sikkert ingen krise.

En Black mirror film er nå stengt tatt bare en lengre episode..?

Lenke til kommentar

Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? :)

Ser frem til så mye, Game of Thrones (siste), Stranger Things, Umbrella Academy, Watchmen, Mr. Robot, Fargo, Deadwood (filmen), Rick & Morty, True Detective (med Mahershala Ali), Taboo, Ratched, Black Mirror, Twilight Zone, Swamp Thing, Catch 22, Doom Patrol, Batwoman, Metropolis, og forhåpentligvis en hel haug med Marvel-greier fra Disney, nå som DC ruller ut så mange nye TV-serier, men Jessica Jones og Punisher er vel bekreftet på Netflix til neste år?

Allerede 1. januar kommer ↓ , deretter ser det ut til å være full fart frem til sommeren, etter en heller laber høst med mye dårlige serier.

Endret av adeneo
Lenke til kommentar

Taboo og Fargo kommer ikke tilbake i 2019. Produksjonen av Fargo sesong 4 satt til Kansas City på 50-tallet starter ikke produksjonen før neste høst tidligst (antar premiere iløpet av våren 2020 tidligst). Taboo sesong 2 kommer mest trolig heller ikke til å starte produksjonen noe særlig tidligere enn høsten 2019 heller.

Batwoman kommer sikkert ikke før tidligst våre 2020 heller for å fylle opp pausetid i en av Arrow-verse seriene. Mest trolig må de produsere en vanlig pilot først, siden Batwoman ikke fikk så mye å gjøre i Arrow-verse crossoveren.

Lenke til kommentar

Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? :)

Er så mye å glede seg til, men ingen tvil om at neste års store tv happening blir siste sesongen av Game of Thrones. Det er kun 6 episoder, men skal man tro ryktene blir det ganske lange episoder. 

Ellers ser jeg fram til disse;

Stranger Things 3

The Expanse 3 og 4

The 100 6

Orange is the New black(siste sesong)

Av nye serier er jeg spent på disse;

Nightflyers

Watchmen

The Witcher

The Umbrella Academy

Lenke til kommentar

Mulig, men jeg vet ikke. Var det noen gang på noe legit strømmetjeneste i Norge? 

Netflix hadde bare rettigheter for serien i enkelte land som var så vidt jeg er kjent, og blir bare utvidet til et par land til med sesong 2 (ikke Skandinavia). Fremdeles Rai i Italia som er hovedprodusent vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...