Thommesen Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Din meganoob, hoppet rett til "the entire history of you" etter råd fra maury, det ga såpass blod på tann at resten av serien gikk fort unna. I en antologiserie kan man velge og vrake hvilke episoder som skal prioriteres. 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 He he, er jo ikke så godt å vite hva man ikke vet da. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Haha, neida, men fra spøk til alvor, noen serier har såpass variert nivå at enkelte ting fint kan hoppes over. Parks and rec sin første sesong f.eks. er rett og slett så dårlig at det er bedre å hoppe helt over den, det samme gjelder for sesong fire av Community. Hard learned lessons. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Personlig synes jeg den første episoden, The National Anthem, var en av de bedre fra Black Mirror, og USS Callister var en av de dårligere.. Folk er forskjellige, og selv kommer jeg nok aldri til å "hoppe over" en sesong, eller lignende. Vil oppleve selv. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Det er nå, så vidt meg bekjent, noe som går igjen i de forskjellige episodene, bla noe teknologi som brukes intensivt i ene episoden for så å komme inn i en senere episode uten at det forklares så mye. Ville nå sett de i oppsatt rekkefølge men sikkert ingen krise. En Black mirror film er nå stengt tatt bare en lengre episode..? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Black Mirror er mange små filmer. for så vidt jeg vet har de ingen sammenheng med hverandre annet enn grunntanken Har kun sett 2 episoder da det ikke var noe for meg Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? Fortsettelsen på Young Sheldon og slutten på TBBT Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? Kommer artikkel på nyåret på Serienytt.no, men ser fram til mye rart. Som ny serie fra The Raid-folka, Banshee-folka, og en ny mini om Central Park 5. Endret 26. desember 2018 av Maury Lenke til kommentar
0laf Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? Ser frem til så mye, Game of Thrones (siste), Stranger Things, Umbrella Academy, Watchmen, Mr. Robot, Fargo, Deadwood (filmen), Rick & Morty, True Detective (med Mahershala Ali), Taboo, Ratched, Black Mirror, Twilight Zone, Swamp Thing, Catch 22, Doom Patrol, Batwoman, Metropolis, og forhåpentligvis en hel haug med Marvel-greier fra Disney, nå som DC ruller ut så mange nye TV-serier, men Jessica Jones og Punisher er vel bekreftet på Netflix til neste år? Allerede 1. januar kommer ↓ , deretter ser det ut til å være full fart frem til sommeren, etter en heller laber høst med mye dårlige serier. Endret 26. desember 2018 av adeneo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Taboo og Fargo kommer ikke tilbake i 2019. Produksjonen av Fargo sesong 4 satt til Kansas City på 50-tallet starter ikke produksjonen før neste høst tidligst (antar premiere iløpet av våren 2020 tidligst). Taboo sesong 2 kommer mest trolig heller ikke til å starte produksjonen noe særlig tidligere enn høsten 2019 heller. Batwoman kommer sikkert ikke før tidligst våre 2020 heller for å fylle opp pausetid i en av Arrow-verse seriene. Mest trolig må de produsere en vanlig pilot først, siden Batwoman ikke fikk så mye å gjøre i Arrow-verse crossoveren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Fikk knerte 4 episoder av Dogs of Berlin etter tips her inne. Falt veldig i smak 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? The Crown 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Taboo og Fargo kommer ikke tilbake i 2019. Det er lov å håpe, de to seriene ser ut til å stadig bli utsatt, men venter i spenning ! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hva er noen serier dere ser frem til i 2019? Er så mye å glede seg til, men ingen tvil om at neste års store tv happening blir siste sesongen av Game of Thrones. Det er kun 6 episoder, men skal man tro ryktene blir det ganske lange episoder. Ellers ser jeg fram til disse; Stranger Things 3 The Expanse 3 og 4 The 100 6 Orange is the New black(siste sesong) Av nye serier er jeg spent på disse; Nightflyers Watchmen The Witcher The Umbrella Academy Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Stranger Things, The Expanse og Chilling Adventures og Sabrina. Gull! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Visste ikke det kom en Watchmen-serie. Den må jeg gi en sjanse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Black Mirror: Bandersnatch kommer i morgen. https://m.youtube.com/watch?v=XM0xWpBYlNM 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Siden du er på ballen , Maury...: Medici falt ut av legit norske strømmetjenester. Jeg ser nå at Netflix USA har plukket opp sesong 2 (med noen kanoner i skuespillergalleriet), er det da mulig at Netflix Norge plukker opp både sesong 1 og 2? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Mulig, men jeg vet ikke. Var det noen gang på noe legit strømmetjeneste i Norge? Netflix hadde bare rettigheter for serien i enkelte land som var så vidt jeg er kjent, og blir bare utvidet til et par land til med sesong 2 (ikke Skandinavia). Fremdeles Rai i Italia som er hovedprodusent vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå