b-real Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Skjønner ikke helt hvordan jeg har gått glipp a det men The Shield er ferdig restaurert i widescreen 4K bluray Gleder meg til å få sett igjen. Endret 20. desember 2018 av b-real Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Nightflyers var bra, 1 sesong 10 episoder. Samme mannen bak Game of Thrones.Mye vas som jeg mister interessen av, black mirror var veldig bra, surrealistisk overaskende. Ville alldri trodd før jeg begynte å se.Det er få episoder pr. sesong med ulike handlinger og episoder, ikke noe rød tråd, ikke samme skuespillere. Mer som å se geniale filmer egentlig. Handler mye om Ai, teknologi, konsepter. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Black Mirror er kult, men de senere sesongene har (med unntak) ikke klart å leve opp til forventningene - uten at det er dårlig av den grunn. Også de tidlige sesongene hadde noen episoder som ikke fungerte like godt som de andre. Endret 20. desember 2018 av Tomeito Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Synes nesten alt av Black Mirror holder skammelig høy kvalitet, unntakene er Arkangel som er grusom og The Waldo Moment, Black Museum og Crocodile som "bare er ganske bra". Sesong 4 er kanskje den svakeste hittil, men allikevel har den tre av mine favorittepisoder i form av USS Callister, Hang the DJ og Metalhead som alle er fantastiske. San Junipero er favoritten. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 1) White Christmas 2) Hang the DJ 3) San Junipero 4) USS Callister 5) Shut Up And Dance 6) Be Right Back 7) The Entire History of You 8) Fifteen Million Merits 9) Hated in the Nation 10) Men Against Fire ... men lista er jo nesten umulig å lage. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Det er kanskje lov å håpe på at de har sikret seg verdensomspennende rettigheter og japansk audio. Endret 22. desember 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 1. The Entire History of You2. Be Right Back3. San Junipero4. USS Callister 5. White Bear 6. White Christmas 7. Nosedive 8. Shut up and Dance 9. The Waldo Moment 10. Hang The DJ (In my opinion) 1) White Christmas 2) Hang the DJ 3) San Junipero 4) USS Callister 5) Shut Up And Dance 6) Be Right Back 7) The Entire History of You 8) Fifteen Million Merits 9) Hated in the Nation 10) Men Against Fire ... men lista er jo nesten umulig å lage. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 The entire history of you, Be right back og San Junipero er på topp tre hos meg også, dog usikker på akkurat rekkefølge. Det er kanskje lov å håpe på at de har sikret seg verdensomspennende rettigheter og japansk audio. For så vidt kult, men det er "bare" den gamle animeen? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Ja, det snakkes også om en ny engelsk dub. Vet ikke om det er remastret ytterligere, den er vel i 4:3 hvis jeg ikke husker feil. Endret 22. desember 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Uansett kult. Trolig flere som vil se den. Det er jo en dritgod anime Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Alt som er dubbet er ikke verdt å se Selv filmer hvor Kinesere snakker Engelsk er feil i mine øyne (ikke dubbet) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Det er kanskje en liten grunn til bekymring at vi ikke hører et pip av den legendariske kjenningsmelodien i annonseringsklippet. Typisk at de tenker den gamle introen blir for nittitall og lager en ny. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Alt som er dubbet er ikke verdt å se Selv filmer hvor Kinesere snakker Engelsk er feil i mine øyne (ikke dubbet) Ingen regel uten unntak. Jeg er enig foruten om en film, nemlig tre nøtter til askepott. Nå er det vel mer en "fortellerstemme" enn ren dubbing, men det går fortsatt som eneste eksempelet jeg godtar. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Jeg er ingen stor fan av mech-anime og endte faktisk med å selge min NGE-boks, men hvis det kommer en remake er det en såpass stor milepæl at jeg må gi det en sjanse. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Basert på klippet som ble postet, virker det ikke som om det er en remake men heller bare at de har fått rettighetene til å ha serien på Netflix. Men det virker jo rart å skulle gå så høyt ut om det. Jeg så Neon Genesis Evangelion da jeg var for ung, men så den om igjen for noen år siden og da traff den bedre. Den er jo så mye mer enn en mecha-anime. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Nå er det ca. garantert at vi vil få en Black Mirror-film/episode den 28/12 (eller før) på Netflix som ganske sikkert er en interaktiv-episode (derfor vil den komme opp som egen tittel). Visstnok er det filmet 5 timer totalt, men en avspilling episoden som heter Black Mirror: Bandersnatch. Tviler vi får mer Black Mirror i år enn dette, da det virker mer trolig at vi ikke får noe mer enn dette før i 2019. Netflix-sida gikk live i dag: https://www.netflix.com/title/80988062 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Black mirror er genialt. Håper det utgis i uendelig mange år. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Jeg har litt trua på Black Mirror, men første episode gjorde at jeg ikke har fått den høyt nok opp på prioriterings lista til å fortsette på den. Jeg skjønner jo litt hva det er de forsøker å gjøre, og har tro på at andre episoder kan bli veldig bra. Men den første ble da bare alt for dum... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå