Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nightflyers var bra, 1 sesong 10 episoder. Samme mannen bak Game of Thrones.

Mye vas som jeg mister interessen av, black mirror var veldig bra, surrealistisk overaskende. Ville alldri trodd før jeg begynte å se.
Det er få episoder pr. sesong med ulike handlinger og episoder, ikke noe rød tråd, ikke samme skuespillere. Mer som å se geniale filmer egentlig. Handler mye om Ai, teknologi, konsepter.

Lenke til kommentar

Synes nesten alt av Black Mirror holder skammelig høy kvalitet, unntakene er Arkangel som er grusom og The Waldo Moment, Black Museum og Crocodile som "bare er ganske bra".

 

Sesong 4 er kanskje den svakeste hittil, men allikevel har den tre av mine favorittepisoder i form av USS Callister, Hang the DJ og Metalhead som alle er fantastiske.

 

 

San Junipero er favoritten.

Lenke til kommentar

1. The Entire History of You
2. Be Right Back
3. San Junipero
4. USS Callister

5. White Bear

6. White Christmas

7. Nosedive

8. Shut up and Dance

9. The Waldo Moment

10. Hang The DJ

 

(In my opinion)

 

1) White Christmas

2) Hang the DJ

3) San Junipero

4) USS Callister

5) Shut Up And Dance

6) Be Right Back

7) The Entire History of You

8) Fifteen Million Merits

9) Hated in the Nation

10) Men Against Fire

 

... men lista er jo nesten umulig å lage. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Basert på klippet som ble postet, virker det ikke som om det er en remake men heller bare at de har fått rettighetene til å ha serien på Netflix. Men det virker jo rart å skulle gå så høyt ut om det.

 

Jeg så Neon Genesis Evangelion da jeg var for ung, men så den om igjen for noen år siden og da traff den bedre. Den er jo så mye mer enn en mecha-anime. 

Lenke til kommentar

Nå er det ca. garantert at vi vil få en Black Mirror-film/episode den 28/12 (eller før) på Netflix som ganske sikkert er en interaktiv-episode (derfor vil den komme opp som egen tittel). Visstnok er det filmet 5 timer totalt, men en avspilling episoden som heter Black Mirror: Bandersnatch. Tviler vi får mer Black Mirror i år enn dette, da det virker mer trolig at vi ikke får noe mer enn dette før i 2019.

 

Netflix-sida gikk live i dag: https://www.netflix.com/title/80988062

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...