Mr_Spock Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Ser på You are Wanted (2017) på Amazon Prime. Tysk serie om en fyr som blir utsatt for hacking og ting går til helvete. Mye bra og en del tvilsomme greier - men klart interessant. Er i 4k HDR og ser veldig bra ut. Kult å se litt av Berlin, synes det er et stort pluss i alle serier om man får se en god del fra miljøet handlingen foregår - gjerne slike drone-shots - om det nå skulle være Norrland i Sverige eller Paris. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Har noen sett Papirhuset? Virker lovende etter én episode. Kan så langt minne om en spansk Oceans 11 i serieformat. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Noe som har sett The Protector på Netflix enda ?Ser lovende ut, men min tyrkisk er noe rusten (les : totalt fraværende) ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Hvorfor ble posten min slettet? Var jo en klar referanse til Netflix-serien The Chilling Adventures of Sabrina. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Så du tar for gitt at alle skulle se at det var " jo en klar referanse", nå du skriver kun to ord, som bare så ut som et usaklig oppgulp, med mindre man fra før kjente spesielt godt til sammhengen de var tatt fra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) The Protector: Tyrkisk serie om et emne jeg mener jeg har sett før, men da i Amerikansk stil, men kan ikke helt sette fingeren på hva Virker som en grei serie, men bare kommet litt inn i episode 2, og det trekker mye opp at jeg kan se serien med Engelsk tekst Hadde jeg vært tvunget til Norsk tekst så hadde jeg ikke giddet Har sett hele sesongen nå og jeg kunne godt ha latt være å se den for det er bare tull og enormt forutsigbar Hopper glatt over neste sesong, om det blir en neste.. Endret 17. desember 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Den tyske serien "Dogs of Berlin" er i samme liga som nevnes her.. Minner litt om Departed, med en arabisk psycho gangster og politi med kreative kritikkverdige metoder.... Og nynazister, hooligans og MC gjenger, og jugo mafia. Hva mer kan man ønske, no Go zones... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Så første episode av Lost in Space i går. Virker lovende. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Så første episode av Lost in Space i går. Virker lovende. Jeg synes den var veldig bra - godt det er en sesong 2 på gang Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Det er rart hvordan man assosierer enkelte skuespillere med spesifikke roller. For meg vil Toby Stephens alltid være Captain Flint i Black Sails men han gjør en bra jobb i Lost in Space også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Den tyske serien "Dogs of Berlin" er i samme liga som nevnes her.. Minner litt om Departed, med en arabisk psycho gangster og politi med kreative kritikkverdige metoder.... Og nynazister, hooligans og MC gjenger, og jugo mafia. Hva mer kan man ønske, no Go zones... Det der hørtes jo helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Og The Tunell er fantastisk. Like bra som Broen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Ble sittende å se Happy på Netflix i går. For en herlig juleserie ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Det der hørtes jo helt fantastisk ut!Så ferdig hele 1 sesongen på to dager. Det er ny rekord for meg, eneste som kommer nær det er Game og thrones og the Expanse samt Stranger Things. Endret 18. desember 2018 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Netflix has ordered 16 more episodes of Chilling Adventures of Sabrina, which will air in two parts (parts 3 & 4). That constitutes a third season forSabrina, which had an initial order for two 10-episode seasons, with a holiday special, A Midwinter’s Tale, later tacked on. Fantastisk! For en serie. Perfekt kombinasjon ac horror, camp og coming of age-dramakomedie, hvor hovedfokuset definitivt ligger på horror og camp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 Så ferdig hele 1 sesongen på to dager. Det er ny rekord for meg, eneste som kommer nær det er Game og thrones og the Expanse samt Stranger Things. Blir nok neste jeg sjekker ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 En ny oppfølger til Das Boot skal sendes på NRK snart. Noen som har sett den? Er den bare i nærheten av 1981 mini-serien må den jo være bra. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Nytt for meg, skal absolutt sees Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 En ny oppfølger til Das Boot skal sendes på NRK snart. Noen som har sett den? Er den bare i nærheten av 1981 mini-serien må den jo være bra. Vet du når det sendes? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Noe lurt sted å se den Leah Remini og Scientology -greia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå