Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her angående rekkefølgen av episodene i Firefly.

Har disse episodene:

Firefly.S01E01.Serenity.2002 (1t 20min)

Firefly.S01E02.The.Train.Job.2002

Firefly.S01E03.Bushwhacked.2002

Firefly.S01E04.Shindig.2002

Firefly.S01E05.Safe.2002

Firefly.S01E06.Our.Mrs.Reynolds.2002

Firefly.S01E07.Jaynestown.2002

Firefly.S01E08.Out.Of.Gas.2002

Firefly.S01E09.Ariel.2002

Firefly.S01E10.War.Stories

Firefly.S01E11.Trash.2002

Firefly.S01E12.The.Message

Firefly.S01E13.Heart.Of.Gold.2002

Firefly.S01E14.Objects.In.Space.2002

Det som er rart er at når jeg ser på oversikten på imdb.com eller tv.com så tilsvarer ikke de rekkefølgen til de som ligger i pakken min. Noen som kan hjelpe?

http://www.tv.com/firefly/show/7097/episode.html?tag=page_nav;episode

http://www.imdb.com/title/tt0303461/episodes#season-1

Endret av Glutar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har riktig rekkefølge. Serien ble sendt i feil rekkefølge på TV fordi TV-sjefene i sin uendelige visdom mente at det var en rekkefølge som ville trekke flere seere. Den rekkefølgen du har listet opp er den riktige om man følger kronologien.

Lenke til kommentar

Har sett 1,5 episode av Firefly selv. Synes det virker interresant, men må si at jeg fikk ikke med meg all handlingen ettersom jeg satt å halvsov mens jeg så det. Skal vel klare å få sett resten etter hvert, men venter til jeg har fått sett ferdig Spartacus.

Har det forresten mye å si om jeg ser serenity til slutt. Har ikke lastet ned den enda, og gidder ikke begynne med det nå ettersom jeg allerede har starta på serien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Begynte på Flight of the Conchords idag, har sett 3 episoder sålangt. Elsker det, og er dønnsikker på at det kan gå opp på top 5, sjarmen er til å dø av!

Lenke til kommentar

Har sett 1,5 episode av Firefly selv. Synes det virker interresant, men må si at jeg fikk ikke med meg all handlingen ettersom jeg satt å halvsov mens jeg så det. Skal vel klare å få sett resten etter hvert, men venter til jeg har fått sett ferdig Spartacus.

Har det forresten mye å si om jeg ser serenity til slutt. Har ikke lastet ned den enda, og gidder ikke begynne med det nå ettersom jeg allerede har starta på serien.

Mener du filmen så tror jeg det er meningen og se den etter serien.

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

ja, filmen skal du se etter Serien.

Lenke til kommentar

Åja. Trodde det var den som stod øverts på listen i din forrige post jeg, men det vr kanskje noe annet da. Eller heter piloten også serenity?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Dumt at sesong 2 kanskje ikke kommer før 2012. Nærmere slutten av 2011. Synes det er dårlig gjort av Andy Withfield å få kreft..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...