afterall Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Akkurat det er like merkelig for hver episode av Better Call Saul. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hele sesong 1 av Bodyguard slippes 24. okt på Netflix. Serien fra Jed Mercurio, skaperen av Line of Duty, og en av de originale manusforfatterne til Strike Back.Så han skrev første sesong av Strike Back, sesongen så kjedelig at Cinemax hoppet over den i USA før de viste sesong 2? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Det som er spesielt irriterende er når de hadde planlagt for eksempel 5 sesonger og så blir kansellert i 4. sesongen og da som seer blir sittende uten en endelig konklusjonen. Skjønner at hvis en serie er total flopp og blir kansellert etter 1 sesong at det ikke kommer mer, men hvis det er flere sesonger så burde serieskaper enten få så mye heads up at de klarer å wrappe opp historien på den siste sesongen eller få 1-4 ekstra episoder for å konkludere med.En serie som er en "total flopp", får ikke en sesong. De får maks 6 episoder, som er standard kontrakten en serie får ved bestilling av serie. Slike serier overlever ikke engang så lenge. De siste sesongene har det ikke vært overraskende med serier som kun får en episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Så han skrev første sesong av Strike Back, sesongen så kjedelig at Cinemax hoppet over den i USA før de viste sesong 2? Cinemax var aldri involvert i den første sesongen. Eneste grunnen til at Cinemax sendte den i ettertid var fordi Sullivan eller Winchester skadet seg på settet, så innspillingen måtte stoppes i noen måneder. Så Cinemax kjøpte rettighetene til den originale miniserien for den ekstra ventetiden til en ny sesong. Akkurat det er like merkelig for hver episode av Better Call Saul. Med Better Call Saul så var Netflix med på å finansiere serien fra starten av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Trenger tips fra dere. Jeg behøver sårt en ny komiserie å se på. Helst ren komedie altså. Jeg legger en del av mine preferanser i spoiler, så det ikke tar opp for mye plass. Ting jeg har likt veldig godt: Seinfeld. The Office UK og US Extras Hello Ladies The League Nathan for You It's Always Sunny in Philadelphia Arrested Development Curb your enthusiasm Klovn Veep An Idiot Abroad Peep Show I'm Alan Partridge (alt med ham som hovedrolle) The Inbetweeners Ting jeg har synes vært helt OK / bra til tider /enkelte sesonger har vært bra New Girl Eastbound and Down Broad City Party Down Brooklyn 99 The Trip (inkl Spain og Italy) Workaholics Ting jeg ikke har likt Modern Family 2 Broke Girls Two and a Half Men The Big Bang Theory The IT Crowd Derek Sikkert en haug jeg har glemt, men dette er vel essensen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Er sjelden jeg finner komiserier som fenger, men kan anbefale That 70's Show, King of Queens og Cheers. Last Man Standing er også helt grei, og startet nylig opp med en ny sesong, etter å ha vært kansellert en stund. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Sett de to første episodene av Maniac, herlig stemning! Lett å se at det er en av skaperne fra gudommelige the leftovers som står bak. Love it. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Sett de to første episodene av Maniac, herlig stemning! Lett å se at det er en av skaperne fra gudommelige the leftovers som står bak. Love it. Har lyst å se Maniac. Men leser at den har ett godt lydspor som virkelig utnytter surround, så venter til jeg får flytta og koblet opp anlegget igjen. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Trenger tips fra dere. Jeg behøver sårt en ny komiserie å se på. Helst ren komedie altså. Anbefaler absolutt Solsidan om du ikke har sett det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Du skriver ikke how i met your Mother. Den er jo fantastisk de første sesongene.... Endret 28. september 2018 av Jotun Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ja, og temaet filmen går inn på med hvordan innfødte i USA i dag behandles og blir oversett blir så vidt fokusert på i filmen. Skulle heller likt å se Sheridan fokusert på den, fremfor Yellowstone-serien hans (som er ok, men føler Wind River som miniserie ville vært mye bedre med tanke hvor bra filmen endte opp å bli). Ja her er vi flere som er enige. Wind River ble bra. Spennende tanke å ha gjort den om til serie for å gå dypere i inn i den problematikken du du beskriver. Jeg ble litt overrasket i filmen over hvor kort etterforskningen ble. Og hvor rask de kommer frem til hva som har skjedd og hvorfor. Dette er det ikke rom for å å dra ut ytterligere i tid. Sånn sett kledde historien filmformatet, men absolutt i en "tidsalder" der jeg synes det blir lenger og lenger imellom hver gode film er det definitivt rom for å gjøre mer ut av det som blir bra. Takk for en god post! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6212207/Marcia-Cross-reveals-healthy-happy-post-cancer-thanks-fans-love.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 "Torsdagsfilmen" og "Det kunne vært verre" , ho ho (politiet trodde Eckbos figur var en pedo på tokt) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Det kunne vært verre er artig! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Eckbo er dyktig. Håper på flere sesonger. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Apropos Eckbo så håper jeg på ny Nissene-julekalender i 2021. Da er det 20 år siden originalen og 10 år siden "over skog og hei". Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Så ferdig "Salvation" sesong 1 på Netflix, synes serien var veldig bra og spennende, passe fantastisk Får satse på at sesong 2 dukker opp etterhvert. Begynner det å nærme seg release av sesong 3 av The Expanse på Netflix tro? Begynnelsen av oktober? Man får håpe! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) I morgen har tyske Babylon Berlin endelig premiere i Norge. Knallbra saker. Sett de første 3 episodene tidligere denne uken, som blir tilgjengelig fra 20:15 i kveld. EDIT: Ute nå https://tv.nrk.no/serie/babylon-berlin/sesong/1 Det tok bare hundre år på grunn av Sky har en sær eksklusivitet-avtale på grunn av de står bak såpass mye av budsjettet til Babylon Berlin. Så NRK måtte vente til rikskringkasteren i Tyskland skulle sende den (som blir i kveld slik jeg forsto det, derfor kunne NRK slippe noen episoder på nett også). Endret 30. september 2018 av Maury 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Gleder meg stort til Babylon Berlin. Blir en fin høstferie-serie (selv om de siste to episodene slippes først om 11 dager..) Lenke til kommentar
0laf Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 I morgen har tyske Babylon Berlin endelig premiere i Norge. Oooh, er dette oppfølgeren som er mer sentrert rundt Londo, den beste Babylon-karakteren ? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå