Sink Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 V Problemet med V er at det er pokkers umulig å søke opp på lovlige sider Tar dem fortløpende, da slipper jeg problemet \o Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hva synes folk om Treme så langt? Synes det er vanskelig/uinteresant å følge karakterene som jeg har lite sympati med så langt. Er ikke særlig glad i Jazz heller, men karakteren til han som spilte Bunk i Wire var litt morsom. Jazzmusikere = ikke min ideelle setting. Kikker på første episode jeg nå, vel HBO ledelsen likte det så godt at de etter kun å ha vist en episode på tv, så er sesong 2 allerede bestilt. Endret 14. april 2010 av slipten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Winchester : You can put me in a tent with 2 moronic cellmates but you cannot break the spirit of a Winchester , my voice shall be heard ! (kongereplikk fra MASH) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva synes folk om Treme så langt? Synes det er vanskelig/uinteresant å følge karakterene som jeg har lite sympati med så langt. Er ikke særlig glad i Jazz heller, men karakteren til han som spilte Bunk i Wire var litt morsom. Jazzmusikere = ikke min ideelle setting. Kikker på første episode jeg nå, vel HBO ledelsen likte det så godt at de etter kun å ha vist en episode på tv, så er sesong 2 allerede bestilt. HBO har vanvittig peil sammenlignet med de andre stasjonene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Treme er klart noe bra. Fremtrer det David Simon kan best, nemlig å vise personligheter og vise fram miljøer folk ikke vet så mye om uten å ha vært der. Jazz-themet er også ganske naturlig, og er bedre enn å rævkjøre gamle klassikere som de gjør på Glee. Piloten startet veldig sakte, men jeg begynte å like det på slutten. John Goodman, "Bunk", Kim Dickens(kokka), Steve Zahn og hu fra CSI: Miami likte jeg. New Orleans er så unik by med en gangske rik kultur, så det er gangske koselig å se dette for en som meg som har vært i byen flere ganger. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvorfor Firefly og andre geniale serier blir lagt ned? Ett svar: reality/game-shows. Lengre svar: søppel-teve selger. Kort svar: folk er dumme. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Synes piloten til Treme var noe kjedelig, men jeg regner med at den tar seg opp når jeg kommer med inn i karakterene og seriens miljø. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Noen som har fått sett på Hung? Eller "En velutstyrt mann" som serien så fint heter på norsk. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sett sesong 1, ganske kult syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Første episode var bare mildt interessant. Må nok ta seg opp en del for at jeg skal ønske å følge med. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Så 5-6 episoder, men syntes ikke den ble noe bedre. Konseptet er greit nok, men mye av gjennomføringen irriterer. Hun som blir hovedkarakterens hallik er for eksempel håpløst irriterende og ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Så de to første episodene. Var helt greit, men så ingen grunn til å følge den videre.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sett første sesong, skal nok ikke se neste om den er planlagt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hung var grei nok, men falt plutselig av midt i sesongen. Burde kanskje fått sett videre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg og gikk ganske lei av hung etter 4-5 episoder, men helt greit. Bare mye annet som er bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Og det er igjen bedre enn mye annet også. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Da skal jeg begynne på "Firefly" i dag. Må si jeg gleder meg stort! Håper jeg ikke har får høye forventninger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gleder meg til morgendagen og fortsettelsen på Treme. David Simon&co er ufattelig flink til å skildre mennesker uten de alt for store og lange sekvensene. Ikke minst musikken i serien også Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Musikken hjelper veldig, ikke bare er det stor del av livet til folk i New Oreleans. Men det skildrer den veldig fra å være en blåkopi av The Wire/The Corner i New Orleans som jeg frykta den skulle bli. John Goodman er forresten herlig, samme er Kim Dickens som er rett og slett en herlig skuespillerinne synes jeg etter Deadwood. Garantert en serie for de som likte både Deadwood og The Wire. Endret 25. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har begynt å se på How to Make It in America, kjempebra serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå