Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes folk om Treme så langt? Synes det er vanskelig/uinteresant å følge karakterene som jeg har lite sympati med så langt. Er ikke særlig glad i Jazz heller, men karakteren til han som spilte Bunk i Wire var litt morsom.

Jazzmusikere = ikke min ideelle setting.

Kikker på første episode jeg nå, vel HBO ledelsen likte det så godt at de etter kun å ha vist en episode på tv, så er sesong 2 allerede bestilt.

Endret av slipten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Winchester : You can put me in a tent with 2 moronic cellmates but you cannot break the spirit of a Winchester , my voice shall be heard !

(kongereplikk fra MASH)

Lenke til kommentar

Hva synes folk om Treme så langt? Synes det er vanskelig/uinteresant å følge karakterene som jeg har lite sympati med så langt. Er ikke særlig glad i Jazz heller, men karakteren til han som spilte Bunk i Wire var litt morsom.

Jazzmusikere = ikke min ideelle setting.

Kikker på første episode jeg nå, vel HBO ledelsen likte det så godt at de etter kun å ha vist en episode på tv, så er sesong 2 allerede bestilt.

HBO har vanvittig peil sammenlignet med de andre stasjonene.

Lenke til kommentar

Treme er klart noe bra. Fremtrer det David Simon kan best, nemlig å vise personligheter og vise fram miljøer folk ikke vet så mye om uten å ha vært der. Jazz-themet er også ganske naturlig, og er bedre enn å rævkjøre gamle klassikere som de gjør på Glee. :p

Piloten startet veldig sakte, men jeg begynte å like det på slutten. John Goodman, "Bunk", Kim Dickens(kokka), Steve Zahn og hu fra CSI: Miami likte jeg. New Orleans er så unik by med en gangske rik kultur, så det er gangske koselig å se dette for en som meg som har vært i byen flere ganger.

Lenke til kommentar

Musikken hjelper veldig, ikke bare er det stor del av livet til folk i New Oreleans. Men det skildrer den veldig fra å være en blåkopi av The Wire/The Corner i New Orleans som jeg frykta den skulle bli.

John Goodman er forresten herlig, samme er Kim Dickens som er rett og slett en herlig skuespillerinne synes jeg etter Deadwood.

Garantert en serie for de som likte både Deadwood og The Wire.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...