Tomeito Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Åh, den kickstarter-videoen var flott! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Hvor får man sett veronica mars? Kunne tenkt meg å kjørt gjennom hele serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Ser eyewitness war sesong 1. Helvete på jord. Endret 25. august 2018 av Slettet-YsznKkZxt0 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Hvor får man sett veronica mars? Kunne tenkt meg å kjørt gjennom hele serien. Bare DVD akkurat nå i Norge. Netflix hadde rettighetene tidligere, men de har de ikke hatt på lenge. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Disenchantment på Netflix <3 Utrolig bra. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Ble ferdig med The Pacific (2010) og det veldig gode førsteintrykket som jeg fikk av de første 2 episodene, holdt seg resten av episodene. Produksjonen holder seg på høykvalitets-spillefilm-nivå hele veien. Vil enda en gang fremheve surroundmixen som holder veldig høy klasse, fett surroundanlegg er mer eller mindre påkrevd og lossless er et must. Angrer på at jeg ikke har sett serien før, selv om den ikke er like god som Band of Brothers - som får en 10/10 scoring av meg, så er denne 9/10. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Disenchantment på Netflix <3 Utrolig bra.Jeg var skeptisk til den, men det satt jævla godt de siste episodene. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Etter de fire første episodene er jeg skuffa over Disenchantment, men den blir bedre? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Kan man kanskje si du er litt... disenchanted? Badum tss. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Under en måned til hva som burde bli den beste dramaproduksjonen til Netflix. Spent på å se hvordan Maniac ender opp med å bli, ettersom norske originalen var et bedre konsept enn den var gjennomført. Utvilsomt den største fiaskoen til TV2. Et glimrende og unikt konsept, som TV2 heller burde brukt mer tid og penger på. Istedenfor i tradisjon med TV2 så går alt til shit istedenfor, selv om de naturligvis får en del av kaka for at Netflix lager en amerkansk utgave. Prduksjonsverdien, Patrck Somervile (The Leftovers) som sjefprodusent, Cary Fukunaga (True Detective) på regi, og flere solide skuespillere som ikke kan måle seg med midlene Espen og Håkon (de norske serieskaperne) hadde til prosjektet fra TV2 rett etter de var ferdig på skolebenken som fikk det til å virke en hel del som en dårlig eksamensoppgave. Endret 26. august 2018 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Ah yeah, True Detective is back baby! Januar 2019. Mahershala Ali looking good. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) HBO har muligens den beste linup`en siden de gamle god ol days i 2019. Nye sesonger av Barry, Game of Thrones, True Detective, Veep og Curb Your Enthusiasm pluss mulig nye sesonger av Succession og The Deuce hvis HBO får plass. Pluss nye som Lovecraft Country, Watchmen, Mrs. Fletcher (fra The Leftovers-skaper Tom Perotta) og Deadwood-filmen. Endret 27. august 2018 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Den lista der får tennene til å løpe i vann! 2019 kan ikke komme fort nok Endret 27. august 2018 av Tomeito Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 True Detective ser jeg gjerne mer av Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 True Detective ser jeg gjerne mer av 2. Sesong var pyton dog. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 De har forhåpentligvis lært av feilene vedrørende sesong to. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Hva vil dere først og fremst si er feilen med sesong 2 (bortsett fra at McConaughey og Harrelson ikke hadde hovedrollene, og derav samspillet dem imellom som er ekstremt viktig for sesong1 mangler)? Endret 28. august 2018 av maanemann Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Historien (gørrkjedelig, for mange jern i ilden), karakterene (dialog), setting (stemning). Sesong to er på ingen måte dårlig fordi sesong en var så bra. Den er dårlig helt på egen hånd. Overambisiøs er kanskje hodet på spikeren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå