Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med The Pacific (2010) og det veldig gode førsteintrykket som jeg fikk av de første 2 episodene, holdt seg resten av episodene. Produksjonen holder seg på høykvalitets-spillefilm-nivå hele veien. Vil enda en gang fremheve surroundmixen som holder veldig høy klasse, fett surroundanlegg er mer eller mindre påkrevd og lossless er et must.

 

Angrer på at jeg ikke har sett serien før, selv om den ikke er like god som Band of Brothers - som får en 10/10 scoring av meg, så er denne 9/10.

Lenke til kommentar

Under en måned til hva som burde bli den beste dramaproduksjonen til Netflix. Spent på å se hvordan Maniac ender opp med å bli, ettersom norske originalen var et bedre konsept enn den var gjennomført.

 

Utvilsomt den største fiaskoen til TV2. Et glimrende og unikt konsept, som TV2 heller burde brukt mer tid og penger på. Istedenfor i tradisjon med TV2 så går alt til shit istedenfor, selv om de naturligvis får en del av kaka for at Netflix lager en amerkansk utgave. 

 

Prduksjonsverdien, Patrck Somervile (The Leftovers) som sjefprodusent, Cary Fukunaga (True Detective) på regi, og flere solide skuespillere som ikke kan måle seg med midlene Espen og Håkon (de norske serieskaperne) hadde til prosjektet fra TV2 rett etter de var ferdig på skolebenken som fikk det til å virke en hel del som en dårlig eksamensoppgave. 

 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

HBO har muligens den beste linup`en siden de gamle god ol days i 2019.

 

Nye sesonger av Barry, Game of Thrones, True Detective, Veep og Curb Your Enthusiasm pluss mulig nye sesonger av  Succession og The Deuce hvis HBO får plass.

 

Pluss nye som Lovecraft Country, Watchmen, Mrs. Fletcher (fra The Leftovers-skaper Tom Perotta) og Deadwood-filmen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...