Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg spilte faktisk av introen i første episode flere ganger, for lyden var ganske så fantastisk, vakker melodi. Vrei på med upmix innkoplet slik at alle 12 høytalerene er med.

 

Youtube klippet er som en klokkeradio i fohold til DTS HD MA sporet på blu rayen, men allikevel... Jeg kommer ikke å hoppe over en eneste intro på denne serien  :love:

Lenke til kommentar

Har flere ganger gjennom årene tenkt at The Pacific må ses igjen! Husker jeg ble litt skuffet opprinnelig, da jeg sikkert ønsket meg en serie mer i stil med Band of Brothers, men liker å tro at jeg er mer moden og mottakelig for den - som jeg husker det - litt mer trege skyttergravsstillingen i The Pacific.

Lenke til kommentar

Homecoming, nye serien til Sam Esmail (Mr Robot) får premiere på filmfestivalen i Toronto neste måned.

 

Spent på serien. Foruten Julia Roberts og Stephan James i hovedrollene har serien en fenomenal cast ellers og, med navn som Bobby Cannavale, Shea Wigham, Dermot Mulroney, Hong Chau (det beste med filmen Downsizing), Jeremy Allen White fra Shameless, Sissy Spacek o.s.v.

 

Sesong 1 og 3 av Mr Robot var solide greier, så spent hva Esmail får til med dette plottet basert:

"A psychological thriller that centers on Heidi, a caseworker at a secret government facility, and a soldier eager to rejoin civilian life.

 

https://youtu.be/qsUfdJ7eZ3w

Lenke til kommentar

Likte godt podcasten, så ser fram til serien (hvis jeg vil se den. Ligger på Amazon Prime, men nå begynner det å bli nok av serier der til at jeg tenker at et kortvarig abo kan være greit).

 

Angående Mr. Robot: Har gått meg hus forbi at sesong 3 i det hele tatt har kommet, og i hvert fall at NRK har sendt den. Ser nå at e1-4 ikke er tilgjengelig lengre på nettspilleren deres. Irriterende. 

Lenke til kommentar

Fantastisk.

 

Hulu er på vei til å endeliggjøre avtalen om å bringe Veronica Mars tilbake med en ny miniserie på 8 episoder med Kristen Bell tilbake, ettersom serien vil bli filmet slik at det ikke påvirker hennes rolle i The Good Place.

 

https://www.hollywoodreporter.com/live-feed/veronica-mars-revival-works-at-hulu-1136515?facebook_2018821

Veronica Mars var alltid en så mye smartere serie enn den fikk skryt for. Altfor mange tror jeg bare så bare på serien som en teenage murder mystery-serie med en pen og morsom ung blondine i hovedrollen. Mens serien egentlig fokuserte en hel del på familie og feilgrep, og det var en generelt smartere fokus på klasseforskjeller enn hva som var på tiden den ble sendt på TV.

 

Håper Rob Thomas (serieskaperen) vil lage en litt mørkere og voksen utgave av serien denne gangen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...