Tomeito Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Husker jeg i utgangspunktet ble skuffa av The Pacific. Skulle jo følge opp Band of Brothers. Da jeg så den om igjen i for noen år siden, kom jeg fram til at den er veldig, veldig bra (men ikke på nivå med BoB) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jepp, det var en del som var skuffet over The Pacific husker jeg. Er nok derfor jeg har hatt liten interesse å se serien. Band of Brothers er en fantastisk serie. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 (endret) Det verste med den serien er at jeg likte Melbourne best av alle episodene. Det syns jeg er merkelig egentlig. Endret 19. august 2018 av oOF Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Datt av både Band of Brothers og the Pacific. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Det skal ikke gå ann i grunn. The Pacific kan jeg kanskje skjønne, men Band of Brothers ? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg spilte faktisk av introen i første episode flere ganger, for lyden var ganske så fantastisk, vakker melodi. Vrei på med upmix innkoplet slik at alle 12 høytalerene er med. Youtube klippet er som en klokkeradio i fohold til DTS HD MA sporet på blu rayen, men allikevel... Jeg kommer ikke å hoppe over en eneste intro på denne serien Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Datt av både Band of Brothers og the Pacific. Datt av Band of Brothers? Det er jo en av de beste seriene som er laget. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Har flere ganger gjennom årene tenkt at The Pacific må ses igjen! Husker jeg ble litt skuffet opprinnelig, da jeg sikkert ønsket meg en serie mer i stil med Band of Brothers, men liker å tro at jeg er mer moden og mottakelig for den - som jeg husker det - litt mer trege skyttergravsstillingen i The Pacific. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Gitt at man har null interesse for krig og soldatliv så kan man kanskje falle av Band of Brothers, men ellers ser jeg ikke at det er mulig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg er vel en av de få som likte Pacific bedre enn BoB. Eugene Sledge er en veldig interesang karakater/person. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg likte hvordan de dreide handlingen fra å være om mitraljøselag til bomekastelag til de moralse sidene ved krigen i Stillehavet. På toppen kom etterhvert de psykologiske virkningene krigen soldatene fikk av alt de gjennomgikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg også var "skuffet" over The Pacific etter første gjennomkjøring, men den hadde vokst betraktelig på meg ved andre gjennomkjøring Vanvittig bra nivå på serien, bare ikke helt der oppe sammen med Band of Brothers. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Homecoming, nye serien til Sam Esmail (Mr Robot) får premiere på filmfestivalen i Toronto neste måned. Spent på serien. Foruten Julia Roberts og Stephan James i hovedrollene har serien en fenomenal cast ellers og, med navn som Bobby Cannavale, Shea Wigham, Dermot Mulroney, Hong Chau (det beste med filmen Downsizing), Jeremy Allen White fra Shameless, Sissy Spacek o.s.v. Sesong 1 og 3 av Mr Robot var solide greier, så spent hva Esmail får til med dette plottet basert: "A psychological thriller that centers on Heidi, a caseworker at a secret government facility, and a soldier eager to rejoin civilian life. https://youtu.be/qsUfdJ7eZ3w Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Ah, har hørt podcasten til Homecoming. Helt strålende cast (Oscar Isaac <3) og produksjon, så som så historie. Ville kanskje skrudd ned forventningene, blir neppe Rubicon nivå på dette om podcasten er en indikator. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Likte godt podcasten, så ser fram til serien (hvis jeg vil se den. Ligger på Amazon Prime, men nå begynner det å bli nok av serier der til at jeg tenker at et kortvarig abo kan være greit). Angående Mr. Robot: Har gått meg hus forbi at sesong 3 i det hele tatt har kommet, og i hvert fall at NRK har sendt den. Ser nå at e1-4 ikke er tilgjengelig lengre på nettspilleren deres. Irriterende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Fantastisk. Hulu er på vei til å endeliggjøre avtalen om å bringe Veronica Mars tilbake med en ny miniserie på 8 episoder med Kristen Bell tilbake, ettersom serien vil bli filmet slik at det ikke påvirker hennes rolle i The Good Place. https://www.hollywoodreporter.com/live-feed/veronica-mars-revival-works-at-hulu-1136515?facebook_2018821 Veronica Mars var alltid en så mye smartere serie enn den fikk skryt for. Altfor mange tror jeg bare så bare på serien som en teenage murder mystery-serie med en pen og morsom ung blondine i hovedrollen. Mens serien egentlig fokuserte en hel del på familie og feilgrep, og det var en generelt smartere fokus på klasseforskjeller enn hva som var på tiden den ble sendt på TV. Håper Rob Thomas (serieskaperen) vil lage en litt mørkere og voksen utgave av serien denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Så aldri noe fast på Veronica Mars, men alltid synes at det var en god serie. Kristen Bell har jeg også godt sansen for både på film/tv men også under intervjuer og slikt (klassiker her). Skal nok se den nye sesongen! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Holy cow, Veronica Mars er en av tidenes serier, fantastiske nyheter! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Det er gode nyheter. Filmen ble liksom ikke helt det jeg ville ha... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Filmen skulle egentlig aldri ha blitt lagd. Skulle vært fokus på en limited run/miniserie hele tiden. Tror bare det var på grunn av Kickstarter og tidsskjemaet til Bell at det ble til film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå