Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

da har jeg sett hele serien. Startet i går og ferdig i dag. skal se filmen i morgen.

Hvorfor måtte Firefly legges ned? beste serien jeg noen gang har sett

Serien hadde bare 4.7 millioner seere per episode, og det syntes ikke Fox var nok for en fredagskveld. Dermed ble den kansellert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Twin Peaks.

Skjønner ikke helt hva som er det store med Twin Peaks. Har karva meg nesten igjennom sesong 1, mangler bare en episode som jeg har tenkt til å sette på nå. Synes ikke den er noe annet enn helt middelmådig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Doctor Who hvis du ikke har sett det! Helt sinnsykt spennende og bra, og er dessuten tidenes serie! (det er fakta :whistle: )

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Kikket litt på imdb og vurderte V senest i dag. Vet ikke om du tenker på originalen eller nyroduksjonen, men jeg vurderte den nyeste.

Skal se om Doctor Who kan være noe.

Lost var jeg ivrig følger av helt fra starten, men CL-kamper og diverse annet gjorde at jeg falt av. Tross alt gått veldig lenge. En dag skal sesong 1 settes på igjen, så får jeg tråle meg igjennom hele serien.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er det store med Twin Peaks. Har karva meg nesten igjennom sesong 1, mangler bare en episode som jeg har tenkt til å sette på nå. Synes ikke den er noe annet enn helt middelmådig.

For meg: Musikken, plottet, karakterene, spenningen og atmosfæren. Mer kan jeg ikke si. Du må oppleve, ikke lese.
Lenke til kommentar

Hva synes folk om Treme så langt? Synes det er vanskelig/uinteresant å følge karakterene som jeg har lite sympati med så langt. Er ikke særlig glad i Jazz heller, men karakteren til han som spilte Bunk i Wire var litt morsom.

Jazzmusikere = ikke min ideelle setting.

Lenke til kommentar

da har jeg sett hele serien. Startet i går og ferdig i dag. skal se filmen i morgen.

Hvorfor måtte Firefly legges ned? beste serien jeg noen gang har sett

Serien hadde bare 4.7 millioner seere per episode, og det syntes ikke Fox var nok for en fredagskveld. Dermed ble den kansellert.

Fox har jo omtrent som hobby å kansellere serier. På 1,5 år (11.2003 - 05.2005) kansellerte de 29 serier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...