Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Å? Så om noe er satt til den perioden, vil du ikke like det uavhengig av innholdet i underholdningen?

Hva er det du misliker?

Veldig sannsynlig ja. Så også en serie som het Quarry i fjor. Mye av det samme der.

 

Vet ikke hva det er, kanskje slengbuksene og gule stoffsofaer. Det bare er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig sannsynlig ja. Så også en serie som het Quarry i fjor. Mye av det samme der.

 

Vet ikke hva det er, kanskje slengbuksene og gule stoffsofaer. Det bare er ikke noe for meg.

Hm, sært.

Jeg skal spare meg for påstander om at du går glipp av gode filmer/serier etc.

Du må få være så fintfølende på det visuelle du bare vil.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hm, sært.

Jeg skal spare meg for påstander om at du går glipp av gode filmer/serier etc.

Du må få være så fintfølende på det visuelle du bare vil.

Meget mulig at jeg går glipp av ting.

 

Synes ikke dette er noe særere enn folk som ikke liker film/serier hvor settingen er verdensrommet eller lignende

Lenke til kommentar

Det er preferanser og det er det ingenting galt med. Forutinntatthet høres så negativt ut. Er som å generelt ikke like opera. Finnes det god opera? Sikkert, men jeg blir aldri å like det.

 

Du har bare ikke hørt nok Opera og klassisk sang...

 

sjekk

-O Mio Babbino Caro feks med Sissel eller den mest berømte med Maria Callas...

 

Aksel Rykkvin

-Eternal Source of Light Divine, Ode for the Birthday of Queen Anne

 

Eller hva med Ombra Mai Fu Feks med Andres Scholl, eller med kvinnelig vokalist eventuelt..

Lenke til kommentar

Tja, Opera er jo en form.

Å ikke like opera som inneholder båter, ville vært nærmere.

Det er en preferanse. Du kan mislike en setting, en skuespiller, en sjanger. Du kan tilogmed mislike basert på om det er svart/hvitt eller farge, 3D, vertikal video etc. Det er kun snakk om en preferanse som gjør at opplevelsen blir dårlig og det er helt normalt. Alle har disse på ett eller flere plan.

 

Du har bare ikke hørt nok Opera og klassisk sang...

 

sjekk

-O Mio Babbino Caro feks med Sissel eller den mest berømte med Maria Callas...

 

Aksel Rykkvin

-Eternal Source of Light Divine, Ode for the Birthday of Queen Anne

 

Eller hva med Ombra Mai Fu Feks med Andres Scholl, eller med kvinnelig vokalist eventuelt..

 

Jeg har hørt nok til at jeg kan høre litt forskjell på god og dårlig opera, men jeg har ingen planer om å tvinge meg selv til å høre nok til å like det. Nærmeste er vel enkle stykker med filmmusikk av type orkester eller opera som jeg faktisk kan finne å sette på, men det er litt annerledes også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Veldig sannsynlig ja. Så også en serie som het Quarry i fjor. Mye av det samme der.

 

Vet ikke hva det er, kanskje slengbuksene og gule stoffsofaer. Det bare er ikke noe for meg.

Da må du ikke se kung fu fra 70s lol :p

 

(eller møblene i gamle Olsenbanden , knegg knegg)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Har lyst å se en skikkelig krimserie nå, men redd jeg har sett mye av det som er verdt å se som ligger ute. Eventuelt en thriller eller spionserie (men disse virker det å være få av). Ser frem til Tom Clancy's Jack Ryan på Prime. Tror denne kan bli bra. :)

Siden du sier at du er redd du har sett det meste av det som er verdt å se på så har du sikkert allerede slukt Bosch? (Hvis ikke, så kan den anbefales)

Lenke til kommentar

Har lyst å se en skikkelig krimserie nå, men redd jeg har sett mye av det som er verdt å se som ligger ute. Eventuelt en thriller eller spionserie (men disse virker det å være få av). Ser frem til Tom Clancy's Jack Ryan på Prime. Tror denne kan bli bra. :)

 

Og du har selvfølgelig sett "The Killing" Med Joel Kinnaman?

 

For meg er det den aller beste Krim serien.. Basert på den Danske serien Forbrydelsen

 

 

Broen seriene synes jeg også er dødsbra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...