Benbjo Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Å? Så om noe er satt til den perioden, vil du ikke like det uavhengig av innholdet i underholdningen? Hva er det du misliker? Veldig sannsynlig ja. Så også en serie som het Quarry i fjor. Mye av det samme der. Vet ikke hva det er, kanskje slengbuksene og gule stoffsofaer. Det bare er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Veldig sannsynlig ja. Så også en serie som het Quarry i fjor. Mye av det samme der. Vet ikke hva det er, kanskje slengbuksene og gule stoffsofaer. Det bare er ikke noe for meg. Hm, sært. Jeg skal spare meg for påstander om at du går glipp av gode filmer/serier etc. Du må få være så fintfølende på det visuelle du bare vil. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg synes noe av det bedre med tidens serier, er at de nesten bedre enn film klarer å fange Epoker og naile årstall... Stranger Things feks... Helt utrolig nailing av 80tallet for oss som husker hvordan det var. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Hm, sært. Jeg skal spare meg for påstander om at du går glipp av gode filmer/serier etc. Du må få være så fintfølende på det visuelle du bare vil. Meget mulig at jeg går glipp av ting. Synes ikke dette er noe særere enn folk som ikke liker film/serier hvor settingen er verdensrommet eller lignende Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Meget mulig at jeg går glipp av ting. Synes ikke dette er noe særere enn folk som ikke liker film/serier hvor settingen er verdensrommet eller lignende Nei, det synes ikke jeg heller. Det er ikke noe særere enn andre forutinntattheter. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Nei, det synes ikke jeg heller. Det er ikke noe særere enn andre forutinntattheter. Det er preferanser og det er det ingenting galt med. Forutinntatthet høres så negativt ut. Er som å generelt ikke like opera. Finnes det god opera? Sikkert, men jeg blir aldri å like det. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Det er preferanser og det er det ingenting galt med. Forutinntatthet høres så negativt ut. Er som å generelt ikke like opera. Finnes det god opera? Sikkert, men jeg blir aldri å like det. Tja, Opera er jo en form. Å ikke like opera som inneholder båter, ville vært nærmere. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Det er preferanser og det er det ingenting galt med. Forutinntatthet høres så negativt ut. Er som å generelt ikke like opera. Finnes det god opera? Sikkert, men jeg blir aldri å like det. Du har bare ikke hørt nok Opera og klassisk sang... sjekk -O Mio Babbino Caro feks med Sissel eller den mest berømte med Maria Callas... Aksel Rykkvin -Eternal Source of Light Divine, Ode for the Birthday of Queen Anne Eller hva med Ombra Mai Fu Feks med Andres Scholl, eller med kvinnelig vokalist eventuelt.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Uansett noen som har sett Ozark serien? Diggbart? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Tja, Opera er jo en form. Å ikke like opera som inneholder båter, ville vært nærmere. Det er en preferanse. Du kan mislike en setting, en skuespiller, en sjanger. Du kan tilogmed mislike basert på om det er svart/hvitt eller farge, 3D, vertikal video etc. Det er kun snakk om en preferanse som gjør at opplevelsen blir dårlig og det er helt normalt. Alle har disse på ett eller flere plan. Du har bare ikke hørt nok Opera og klassisk sang... sjekk -O Mio Babbino Caro feks med Sissel eller den mest berømte med Maria Callas... Aksel Rykkvin -Eternal Source of Light Divine, Ode for the Birthday of Queen Anne Eller hva med Ombra Mai Fu Feks med Andres Scholl, eller med kvinnelig vokalist eventuelt.. Jeg har hørt nok til at jeg kan høre litt forskjell på god og dårlig opera, men jeg har ingen planer om å tvinge meg selv til å høre nok til å like det. Nærmeste er vel enkle stykker med filmmusikk av type orkester eller opera som jeg faktisk kan finne å sette på, men det er litt annerledes også. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Uansett noen som har sett Ozark serien? Diggbart? Jeg synes den var veldig bra! Minte litt om Breaking Bad. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Har lyst å se en skikkelig krimserie nå, men redd jeg har sett mye av det som er verdt å se som ligger ute. Eventuelt en thriller eller spionserie (men disse virker det å være få av). Ser frem til Tom Clancy's Jack Ryan på Prime. Tror denne kan bli bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Sharp Objects går jo i disse dager. 4 av 8 episoder ute 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg synes den var veldig bra! Minte litt om Breaking Bad. Drittkul serie. Gleder meg til mer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Veldig sannsynlig ja. Så også en serie som het Quarry i fjor. Mye av det samme der. Vet ikke hva det er, kanskje slengbuksene og gule stoffsofaer. Det bare er ikke noe for meg. Da må du ikke se kung fu fra 70s lol (eller møblene i gamle Olsenbanden , knegg knegg) Endret 2. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Med hederlige unntak - har det ikke blitt litt vel lite tradisjonell krim? Jeg har ingenting mot en god thriller, eller en eksistensiell brainfuck, men noen ganger vil jeg bare se på tv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) https://www.pinterest.com/pin/815784919976959007/ Kan nesten høre Bee Gees "Stayin Alive" i bakgrunnen , looooooool Endret 2. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Har lyst å se en skikkelig krimserie nå, men redd jeg har sett mye av det som er verdt å se som ligger ute. Eventuelt en thriller eller spionserie (men disse virker det å være få av). Ser frem til Tom Clancy's Jack Ryan på Prime. Tror denne kan bli bra. Siden du sier at du er redd du har sett det meste av det som er verdt å se på så har du sikkert allerede slukt Bosch? (Hvis ikke, så kan den anbefales) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Har lyst å se en skikkelig krimserie nå, men redd jeg har sett mye av det som er verdt å se som ligger ute. Eventuelt en thriller eller spionserie (men disse virker det å være få av). Ser frem til Tom Clancy's Jack Ryan på Prime. Tror denne kan bli bra. Og du har selvfølgelig sett "The Killing" Med Joel Kinnaman? For meg er det den aller beste Krim serien.. Basert på den Danske serien Forbrydelsen Broen seriene synes jeg også er dødsbra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå