afterall Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 HBO har annonsert at Deadwood endelig avsluttes med en film. https://www.nrk.no/kultur/klart-for-mer-deadwood-1.14140280 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Deadwood? Har ansett den serien som avsluttet i årevis allerede. Men for all del, mer tid med Al Swearengen er alltid velkomment. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Cocksucker! Kult å se den gjengen igjen, håper det blir bra Lenke til kommentar
afterall Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Deadwood? Har ansett den serien som avsluttet i årevis allerede. Men for all del, mer tid med Al Swearengen er alltid velkomment. Ja, så det egentlig aldri som realistisk at tråden ble plukket opp igjen, men her er vi da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Har unnlatt å se den serien siden folk hele tiden har sagt den aldri fikk noen skikkelig avslutning, men da er det vel bare å begynne snart Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Har unnlatt å se den serien siden folk hele tiden har sagt den aldri fikk noen skikkelig avslutning, men da er det vel bare å begynne snart Heldiggris! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Er bare det at Godless er så mye bedre... Den er fantastisk.. og har en slutt Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Sjekket ut the expanse igjen.. ble hekta. Helsikke den er bra. Denne pluss Altered Carbon, nye Star Trek, the orville, black mirror og westworld. Gode tider for sci fi serier. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Er bare det at Godless er så mye bedre... Den er fantastisk.. og har en slutt Kritisk bra serie det der ja. Den hekta meg fra første stund. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Sjekket ut the expanse igjen.. ble hekta. Helsikke den er bra. Denne pluss Altered Carbon, nye Star Trek, the orville, black mirror og westworld. Gode tider for sci fi serier. Expanse er jo det beste på netflix vedsiden av Stranger Things og the Crown. Expanse har bare litt rolig start, så tar ting bokstavelig talt av.... Starten minner litt om samme tempoet og feelingen til den originale Blade Runner filmen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Godless har jo også den fordelen at den ble laget for Netflix, ti år senere, i et helt annet medielandskap. Deadwood VAR en perfekt westernserie helt til den ble cancelled. Nå er det en ti år gammel westernserie. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg husker en serie som het Lonesome Dove også, husker jeg likte den.. Men er vel 90 tallish 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg husker en serie som het Lonesome Dove også, husker jeg likte den.. Men er vel 90 tallish Ooooh, se DET var den perfekte westernserien i 1989 - 15 år før Deadwood igjen. Men husk - Lonesome Dove og The Matrix har aldri hatt oppfølgere! Fake news! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Ooooh, se DET var den perfekte westernserien i 1989 - 15 år før Deadwood igjen. Men husk - Lonesome Dove og The Matrix har aldri hatt oppfølgere! Fake news! Oppfølgerne til the matrix var bedre enn originalen. Bedre grafikk og mer action. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Startet på Deadwood og likte den, men avsluttet aldri sesong 1 av en eller annen grunn. Kanskje den ikke fenget nok. Men siden den får så gode skussmål av omtrent alle jeg snakker med og her i tråden, så fortjener den kanskje en ny sjanse. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Oppfølgerne til the matrix var bedre enn originalen. Bedre grafikk og mer action. Ssh now, adults talking. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Den første Matrix var genial, men etter det var liksom katten ute av esken. Liker oppfølgerne også, men rabbiten er som sagt ute av hatten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 De andre Matrix filmene husker jeg som ganske så grusomme faktisk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 De andre Matrix filmene husker jeg som ganske så grusomme faktisk. Vet at jeg har sett de, men husker ikke noe fra film 3 og det eneste jeg husker fra film 2 er verdens mest cringe worthy sex-scene med Reaves og Moss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå