Gunfreak Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Foresten er det noen steder man kan streame The Orville, kanskje den serien jeg er mest spent på. Tydeligvis mer star trek enn "star Trek" discovery. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Amazon Prime Video skal tilby Atmos: https://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1532410725 Premiere blir med serien Tom Clancy's Jack Ryan 31 august. Nice Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 De burde vel heller prioritert Chromecast-støtte spør du meg, men gode nyheter likevel. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Kan de ikke lage Splinter cell serie. Det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Kan de ikke lage Splinter cell serie. Det hadde vært kult. INT. DARKNESS. Three green lights move. Silence. Nothing changes for 22 minutes excluding ads. Endret 24. juli 2018 av Shruggie Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 The Man in the High Castle får to sesonger til. Dette kan bli spennende. Synes serien har haltet litt (treg progresjon, usikker på hvor de vil med plottet), men den har en fantastisk stemning, bra skuespilleprestasjoner, en fascinerende undertone av mystikk/scifi element, og hvis man er interessert i historie og/eller alternativ historie er den omtrent obligatorisk. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Meget gode nyheter ja Har akkurat rundet av første sesong av The Handmaid's Tale som ble startet på i går..dette var kvalitet fra øverste hylle. GLEDER meg til å starte på neste sesong. Endret 24. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Meget gode nyheter ja Har akkurat rundet av første sesong av The Handmaid's Tale som ble startet på i går..dette var kvalitet fra øverste hylle. GLEDER meg til å starte på neste sesong. Gled deg til en av de beste åpningsscene for en serie på lang tid. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Samboeren fikk meg til å se de fire første episodene av The Handmaid's Tale, men det klarte ikke å fenge meg noe særlig. Ble bare irritert over de over-religiøse, samt jeg liker ikke filmer og serier som skal omhandle barn og graviditet så mye. Children of Men var mye mer i min gate, selv om det var en film og ikke en serie og dermed ikke får tid til å gå i dybden like mye da det blir som to episoder av en serie bare. Mange som liker serien da, så noe bra er det nok der. 2 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) The Handmaids Tale sesong 1 låner alt for mye av Brave New World og 1984. Det er alt for mye dveling med kameraføring og strykermusikk i begge sesonger. Saksa kunne vært brukt flittere imho da ikke er nok materiale til alle episodene i sesong1. Jeg er ikke ferdig med sesong 2, men serien hadde hatt godt av noen overaskende twists og turns for å bryte opp og skape ny spenning/dynamikk og hindre gjentakelse og forutsigbarhet. Sesong 2 er dog mer interessant med nye lokasjoner og mer variert generelt. Objektivt og filmatisk er det liten tvil om at dette er godt håndverk, men mulig at krikerne ble litt revet med. Endret 24. juli 2018 av maanemann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 https://m.youtube.com/watch?v=WVGqPBpSXm8 Klassisk episode Mot i Brøstet guest starring Ole Klemetsen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Samboeren fikk meg til å se de fire første episodene av The Handmaid's Tale, men det klarte ikke å fenge meg noe særlig. Ble bare irritert over de over-religiøse, samt jeg liker ikke filmer og serier som skal omhandle barn og graviditet så mye. Children of Men var mye mer i min gate, selv om det var en film og ikke en serie og dermed ikke får tid til å gå i dybden like mye da det blir som to episoder av en serie bare. Mange som liker serien da, så noe bra er det nok der. Jeg har veldig lite interesse for den serien. Høres bare kjedelig ut. Syns også det er noe suspekt at Moss kan spille i den serien med tanke på kulten hun er medlem av. 3 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Ferdig med The Terror (2018) på Amazon, veldig bra serie. Skikkelig fæl og mystisk. Har sans for slike historiske dramaer, som bygger på sanne historier. Neste blir nok Bosch sesong 3 på fra samme sted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Vel nå spiller hun i serien, og gjør en helt utmerket rolle etter min mening. Så det kunne vel i grunn ikke brydd meg så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Trodde det var Carrie Anne Moss dere snakka om , det hjelper å spesifisere liksom. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Trodde det var Carrie Anne Moss dere snakka om , det hjelper å spesifisere liksom. Ganske klart at det er Handmaids Tale det er snakk om og såvidt jeg vet er det bare én Moss der. Synes forøvrig det er ganske hysterisk at Moss spiller en slik karakter i en slik serie når hun er scientolog. Har vel nok av egne erfaringer å ta av da tenker jeg. Grensen mellom skuespill og ekte livet blir svakere. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Scientologien er vel ikke så patriarkalsk anlagt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Serien er jo helt klart et spark til denne typen "sekter", så er igrunn litt rart at hun er med. Men de er jo ikke kjent for selvinnsikt denne gjengen, så slett ikke sikkert de skjønner det. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Scientologien er vel ikke så patriarkalsk anlagt. Damer som "holdes fanget" og "velges ut" til kjendiser virker ikke så anderledes ut enn hvordan det jeg har hørt om Handmainden tale funker. Vi vet om flere damer i Scientologi "krirken" som har blitt "groomet" for visse kjendiser i sekten. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg trodde det var Kate Moss lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå