Cyberfrog Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 BSG er ikke så verst, men mangler som nevnt sjarmen til Firelfy; den følelsen at dette er en gjeng du selv kunne tenkt deg å reist på tokt med. Det er altså temmelig forskjellige serier, men dét betyr ikke at det ikke går an å like begge. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg vurderer å se Mad Men. Noen som har noe å si om Mad Men før jeg starter på? Positivt/negativt med serien. Ser også at det er drama, noe jeg ikke er spesielt vant med. Får man noe humor med på kjøpet? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er vel ikke så mye humor i det, ihvertfall ikke som jeg har catchet. Har dog bare sett rundt 6-7 episoder, men digger den allerede. Sinnsykt bra potrettering av 60(?)-tallet med tanke på kvinnens rolle. Den kan virke veldig kjedelig om man leser om plottet og at det er drama osv, men jeg finner ikke det tilfelle i det hele tatt. Go for it! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har så vidt begynt på Mad Men selv. Er noen morsomme kommentarer fra folk iblant, men er langt ifra noe humorserie. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Starta med Spartacus for ca en time siden, dvs jeg har sett en episode, og ble veldig positivt overrasket over serien. Synes det er veldig tøft laget, minner vel litt om 300. Ser ut til at det er nok blod og gørr i serien da. Tenkte også å begynne med Firefly etter hvert, selv om jeg ikke er så veldig glad i space-serier da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Sorry ass, men BSG er langtfra tidenes serie. Sesong 1 var omtrent perfekt, så gikk det downhill halvveis ut i sesong 2. Såpe-in-space? neitakk. Jeg synes "Såpe-in-space" stempelet serien har fått av enkelte er urettferdig. "Drama-in-space" er derimot en langt mer passende beskrivelse. BSG er svært godt drama, i så måte. Det er få serier jeg synes kan skilte med et like interessant og velspilt sett med karakterer, og det at de faktisk gidder å roe ting ned i et par episoder for å fokusere på folka ombord synes jeg er herlig. Selvsagt er søken etter jorda og menneskerasens endelige overlevelse det mest spennende, men disse såkalte filler-episodene det blir flere av i sesong 2 og 3 fungererer som fine pustepauser når man ser serien i et sett på DVD. Edit: Angående Mad Men så er det absolutt et stykke velskrevet drama med en gjennomført 60-tallsatmosfære, men etter en sesong så synes jeg det halter noen hakk bak de virkelig store seriene. Endret 12. april 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Starta med Spartacus for ca en time siden, dvs jeg har sett en episode, og ble veldig positivt overrasket over serien. Synes det er veldig tøft laget, minner vel litt om 300. Ser ut til at det er nok blod og gørr i serien da. Tenkte også å begynne med Firefly etter hvert, selv om jeg ikke er så veldig glad i space-serier da. Eg er heller ikkje so glad i space serier, men firefly er litt annerledes, du kan trykt se den, eg elsker den. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Da er Treme faktisk mulig å se for de ulovlige. Treme og The pacific ep 5, passer bra at jeg ikke skal sove i natt Da er Treme faktisk mulig å se for de ulovlige. Treme og The pacific ep 5, passer bra at jeg ikke skal sove i natt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg vurderer å se Mad Men. Noen som har noe å si om Mad Men før jeg starter på? Positivt/negativt med serien. Ser også at det er drama, noe jeg ikke er spesielt vant med. Får man noe humor med på kjøpet? Takk. Serien er perfekt teknisk gjennomført med mange komplekse og interessante karakterer og skuespillerne gjør stort sett en meget god jobb. Grunnen til at denne serien ikke er topp 5 for min del er en litt kjedelig tematikk. Men skal man først skal lage en serie om et reklamebyrå på 60-tallet tror jeg det vanskelig skal gjøres å overgå dette. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Starta med Spartacus for ca en time siden, dvs jeg har sett en episode, og ble veldig positivt overrasket over serien. Synes det er veldig tøft laget, minner vel litt om 300. Ser ut til at det er nok blod og gørr i serien da. Tenkte også å begynne med Firefly etter hvert, selv om jeg ikke er så veldig glad i space-serier da. Eg er heller ikkje so glad i space serier, men firefly er litt annerledes, du kan trykt se den, eg elsker den. Da ser jeg den Håper det er så bra som folket sier. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg begynte også å se Spartacus i helga, ganske kul serie. Nok av tits i hvertfall. Men så begynte jeg å tenkte, hvorfor finnes det ingen ordentlige TV-serier om ninjaer? Hvor kult hadde ikke det vært! Og da snakker jeg om en ordentlig serie, med ordentlig produksjon. Det hadde vært kult! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Eg er heller ikkje so glad i space serier, men firefly er litt annerledes, du kan trykt se den, eg elsker den. Da ser jeg den Håper det er så bra som folket sier. Gi oss tilbakemelding om du likte den da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Men så begynte jeg å tenkte, hvorfor finnes det ingen ordentlige TV-serier om ninjaer? Hvor kult hadde ikke det vært! Og da snakker jeg om en ordentlig serie, med ordentlig produksjon. Det hadde vært kult! Fordi det bildet folk flest har om ninjaer i hodet ville bare ført til enorm skuffelse når det kom en ordentlig serie med skikkelig produksjon som handlet om dem Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg tror ikke det, hvis det hadde blitt gjort bra! Tenk en hel TV-serie som bare går ut på sniking i skygger, karate og usynlige menn. Og det må være satt i rett tid, ikke noe artig med ninjaer i vår tid. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sett på Firefly serien i dag. sett 3 av 4 discer. synd det kun var 1 sesong:( skal se de 3 siste episodene i morgen. Er virkelig en sjarm med serien, blir avhengig:). alt virker ekte og. kommer til å savne serien etter å sett resten i morgen Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sett på Firefly serien i dag. sett 3 av 4 discer. synd det kun var 1 sesong:( skal se de 3 siste episodene i morgen. Er virkelig en sjarm med serien, blir avhengig:). alt virker ekte og. kommer til å savne serien etter å sett resten i morgen Husk å se filmen Serenity også Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skal det i morgen:) syns det er så synd det kun var 1 sesong:( este serien jeg har sett Starta med Spartacus for ca en time siden, dvs jeg har sett en episode, og ble veldig positivt overrasket over serien. Synes det er veldig tøft laget, minner vel litt om 300. Ser ut til at det er nok blod og gørr i serien da. Tenkte også å begynne med Firefly etter hvert, selv om jeg ikke er så veldig glad i space-serier da. Eg er heller ikkje so glad i space serier, men firefly er litt annerledes, du kan trykt se den, eg elsker den. Da ser jeg den Håper det er så bra som folket sier. Den er det, første episode kan være litt rar men resten er knall Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Flott! Bare så synd at nedlastingen tar 20 år da. ETA: 1w 6h. Endret 14. april 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er da stor forskjell på 20 år og 1 uke? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 da har jeg sett hele serien. Startet i går og ferdig i dag. skal se filmen i morgen. Hvorfor måtte Firefly legges ned? beste serien jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå