Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 (endret) Rigg er på scenen i NY for tida , hun er kanskje ikke så kjent i Norge men i UK/resten av verden er hun et ikon på lik linje med Adam West , Roger Moore eller Connery. Avengers ble vel sendt i 50 land på 60s , ble furore når hun og MacNee dukket opp på flyplassen i Dusseldorf i '67. Endret 21. juli 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Hun døde jo for lenge siden.. 1, nei hun er ikke død. 2. selv om hun skulle ha hvert død, kan hun ikke ha død for lenge siden, siden det bare er et par år siden hun var i GoT. (og hun var enda nyligere i Victoria) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 https://www.youtube.com/watch?v=j1CaskGe9rk Rigg i 1968 , wow ! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Kan du forklare den filmen Bjørnar? Hva er det egentlig for noe? Eg ser tre biler av en dame, og masse tekst på noe tyskaktig om en damen som heter Emma Peel.... Du snakker om Diana Rigg, 1968 og avhengers. OHMSS kan eg bare spekulere i hva betyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Rigg spilte i OHMSS , nemlig rollen som fru Bond. Det står mer info på selve videoene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Det stod da ingenting om bond og avengers i de tekstene du filmet? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Har startet å rippe Stargate fra DVD platene mine, og startet å se serien igjen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Har startet å rippe Stargate fra DVD platene mine, og startet å se serien igjen Jeg er ferdig med sesong 8 av SG-1 OG 1 av Atlantis. Digger det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juli 2018 Del Skrevet 21. juli 2018 Skal rippe Atlantis når jeg er ferdig med SG-1 Mer praktisk å ha de lagret på en disk enn alle 300+ platene.. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Er Buffy the Vampire Slayer noe å se? Kan ikke huske å ha sett denne diskutert her i nyere tid, men kom tilfeldigvis på den når det dukket opp en artikkel om planer om nyinnspilling på VG. Så noen sporadiske episoder godt ut i en eller annen sesong når det gikk på TV, men var aldri en serie jeg tok veldig seriøst den gang. Allikevel en sjanger som kunne passet meg, så vurderer å gi den en sjanse nå. Får meget gode skussmål på IMDB i hvert fall. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Buffy er absolutt verdt å se. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 REALLY nineties, though... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Buffy har noen virkelig gode episoder, f.eks. Once More With Feeling og Hush. Her er nivået helt topp, men jevnt over var ikke Buffy det store for meg. Da var heller Angel bedre (som er en serie i samme univers med crossover characters). Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Det var verdt å se Buffy vil jeg si. Nå er det jo 15 år siden det sluttet å gå og jeg tipper det ikke har holdt seg så bra. Pluss at man gjerne var en del yngre når man så serien da. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Siste sesong av Archer var ikke så bra(danger island) Ingen av de nye versjonene av karakterne var spesielt intersante, Ray og Lana var det alt for lite av, pappagøye Kreiger var kjedelig, Eneste høyepunket var Nazi Ciril. Tror dette er den dårligste sesongen så langt, lite action, kjedelige karakterer, alt for normalt. Har ikke fått begynt på den ennå, men sett noen andre lignende kommentarer. Synd, fordi jeg digger Archer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Noen nye serier i sommer som er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Serienytt.no har en liten sak på dette! Personlig gleder jeg meg mest til Castle Rock og Jack Ryan ut av de der. Førstnevnte virker spennende og Stephen King-basert materiale er alltid kult. Jack Ryan må jeg gi et forsøk da det er gøy å se "Jim" i andre roller Ellers er det jo en del serier som starter nye sesonger i løpet av de neste månedene. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Det var verdt å se Buffy vil jeg si. Nå er det jo 15 år siden det sluttet å gå og jeg tipper det ikke har holdt seg så bra. Pluss at man gjerne var en del yngre når man så serien da. Hvorfor tipper du det? En av mine absolutte favorittserier (Twin Peaks S1/S2) hadde siste episode for 27 år siden og har holdt seg meget bra. Med det sagt, så mistenker jeg på ingen måte at Buffy er på det nivået. Ser på IMDB at det er mange 10/10 anmeldelser fra i år og i fjor. Jeg er forsiktig skeptisk, men vurderer å gi det en sjanse (om denne kan sees lovlig noen plass). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Hvorfor tipper du det?Det er mulig spesialeffektene ikke holder dagens standard, spesielt hvis du starter på sesong 1, som kom for 22 år siden. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Det er mulig spesialeffektene ikke holder dagens standard, spesielt hvis du starter på sesong 1, som kom for 22 år siden. Naturligvis er det ikke på samme nivå som i dag, men jeg er jo av den oppfatning at enkelte ting som blir produsert i dag kan være fantastisk visuelt, men mangler historie og interessante karakterer. Så for min del er ikke dårligere spesialeffekter nødvendigvis negativt hvis historien og karakterene er gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå