Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har du sett hele? Er det noe spenning i serien? 

Sett hele. Spenning hele veien gjennom, selv om det ikke er så mye action-spenning kanskje. En solid serie fra start til slutt. 

 

Finnes det noe hjernedød tut og kjør serie i samme gata som Banshee som man kan glede av i sommervarmen?

 

Sett Breaking Bad og flere av de største kjente seriene.

Strike Back!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den hadde jeg glemt helt bort gitt, har tegneserien og fikk såvidt med meg at ble en tv-serie av den.

 

Om du likte Preacher tegneserien, så har du noe å glede deg til! :D

 

Det eneste jeg synes er litt dumt med serien, er valg av skuespiller til hovedrollen. Han ser ut som han er ~150 cm høy i virkeligheten, så de har gitt han en hårsveis som er 15 cm høy for å "strekke" han litt.  :rofl: I tillegg er det meste av manus i hovedsak dritbra, men... De har gjort Jesse til en litt i overkant stor idiot, og en del mer usympatisk enn i tegneserien. Det trakk litt ned for meg...

Lenke til kommentar

Om du likte Preacher tegneserien, så har du noe å glede deg til! :D

 

Det eneste jeg synes er litt dumt med serien, er valg av skuespiller til hovedrollen. Han ser ut som han er ~150 cm høy i virkeligheten, så de har gitt han en hårsveis som er 15 cm høy for å "strekke" han litt.  :rofl: I tillegg er det meste av manus i hovedsak dritbra, men... De har gjort Jesse til en litt i overkant stor idiot, og en del mer usympatisk enn i tegneserien. Det trakk litt ned for meg...

Noen har også klart å lure oss til å tro at Tom Cruise er en høy person...digresjon fæddig.

Lenke til kommentar

Mulig hjernedød er en litt dårlig beskrivelse, lettere overdrevet er vel også en mulighet å beskrive den på. Takk for tipset skal sjekke det ut.

 

Forsto godt hva du mente med hjernedød og føler det var en fin beskrivelse på Banshee (elsket forøvrig første sesong, men synes det gikk rakt nedover etter den). Tror du vil like Quarry.

 

Ser ellers folk som tipser om Preacher. Har selv hatt interesse av å se denne. Men må jeg på ViaPlay for denne eller hvor i all verden kan denne sees? :) 

Lenke til kommentar

Så første sesong, og holdt vel ut litt fordi jeg virkelig ville at det skulle være bra. Helt ubrukelig var det ikke, men jeg ble ikke særlig skremt, og det er det man ser på grøssere for. Etter et par episoder av sesong to mistet jeg helt interessen.

Problemet med grøsserserier er nok ikke først og fremst at det er så vanskelig å skremme folk, men at de som serier må få folk til å ville se neste episode. Å bli traumatisert ukentlig er for spesielt interesserte, en nisje som trolig er i minste laget.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Jeg synes den er platt, overtydelig, stivbeint og lite troverdig (ja, jeg vet at tidsreiser ikke er realistisk, men en serie må fortsatt selge sine premisser), men det er jo typisk pilotepisoder og gjerne noe serier går av seg etter hvert. Men nå begynner jeg å lure på om den bare er sånn.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor langt de har kommet, men siste jeg så var Sesong 2 Episode 13

Serien ble avsluttet med sesong 4. Avsluttende dobbelt episode ble sendt 6 juli.

 

platt, overtydelig, stivbeint og lite troverdig

Dette var lite konkret, så vanskelig å si om det vil bedre seg i forhold til din smak. Det blir aldri noen fantastisk serie, men var grei underholdning (for min del) på linje med mange andre sci-fi serier. Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...